Volvo Cars je službeno potvrdio da online usluge za kupce i servisni centri u Rusiji više ne rade. Informacija da je mobilna aplikacija Volvo Cars prestala raditi 25. rujna najprije se proširila na specijaliziranom forumu za vlasnike luksuznih švedskih automobila, no sada je stigla i službena potvrda od strane proizvođača.Mobilna aplikacija je, kako je objavio švedski proizvođač, onemogućena za ruske kupce aplikacija, usluga za razmjenu tehničkih podataka s trgovcima marke, kao i sustav koji bi omogućio servisnim centrima dijagnosticiranje kvarova automobila i ažuriranje softvera. Volvo Cars ovu odluku objašnjava zahtjevom poštivanja sankcija koje je Rusiji nametnula Europska unija.Istodobno su naglasili da se ograničenja odnose na sve Volvo automobile isporučene u Rusiju, čak i kada traže servisnu podršku u drugoj zemlji, ali nije objasnio može li se takva odluka shvatiti i kao odbijanje jamstvenog servisa Aplikacija je omogućila lociranje automobila pomoću mobitela, daljinsko pokretanje motora, zatvaranje ili otvaranje prozora i vrata ili početak zagrijavanja motora prije hladan početak. Osim toga, postalo je nemoguće izraditi duplikat ključa za paljenje pa oni koji ga izgube više neće moći koristiti automobil.