Volkswagen Golf smatra se jednim od najvažnijih automobila u posljednjih pedeset godina. O tome svjedoči i činjenica da cijeli jedan segment nekada najpopularnijih vozila u Europi, odnosno kompaktnih hatchbackova, nosi njegovo ime "Golf klasa".
I segmenti B i C u posljednje su vrijeme pod velikim pritiskom segmenta crossovera, a zbog zahtjeva za elektrifikacijom mnogi automobili možda još dugo neće biti na tržištu. Barem se tako šuškalo donedavno, posebice od kolovoza, kada se u Volkswagenu sve glasnije počelo govoriti o ukidanju nekih modela.
No, na popisu za oduzimanje očito neće biti Golfa, što je nedavno otkrio predsjednik Uprave Volkswagena Thomas Schäfer u razgovoru za britanski Autocar na Los Angeles Auto Showu. Kad je Schäfer rekao, nazivi Golf i GTI jednostavno su previše važni za brand u cjelini da bi se mogli ukinuti tek tako. Dodao je da ID.3 zapravo nikada nije bio zamišljen kao zamjena za Golf, već kao zamjena za njegovog većeg brata, Golf Plus ili Golf Sportsvan. I, kako se sve čini, tako će i ostati.
Golf će, pak, po svemu sudeći doživjeti još jednu devetu generaciju. Ovo bi se moglo očekivati na cestama 2024. ili (još vjerojatnije) 2025. godine, a po veličini će se smjestiti između modela ID.2 i sljedeće generacije ID.3. No, ono što je zanimljivije jest činjenica da će nova generacija Golfa nositi ime ID.Golf, što nedvojbeno govori da će očito dobiti elektrifikaciju.