I dok "gase" proizvodnju elektro auta istovremeno otvaraju nove smjene za proizvodnju fosilaša
ID modele na struju sve manje njih želi, no zato je potražnja za benzinskim Tiguanom "luda".
VW povećava proizvodnju auta s motorima s unutarnjim izgaranjem, uglavnom na račun "električara" koji im ustupaju mjesto
Napisao: Gregor Žvab
Passat, Tiguan i redizajnirani Golf u potpunosti će zauzeti proizvodne kapacitete, zbog čega Volkswagen uvodi nove smjene. Volkswagen se zaista ne može žaliti na potražnju za modelima s konvencionalnim motorima. Praktično istovremeno lansiranje novaka Passata i Tiguana te značajan interes posebno za potonjeg, natjeralo je marku iz Wolfsburga da uvede dodatne vikend smjene u svojoj matičnoj tvornici.
One, uključujući i novi skup zaposlenika, započet će 10. i 11. veljače, kada će započeti nove subotnje jutarnje i nedjeljne večernje smjene. Na spomenutim proizvodnim linijama proizvode se obje karoserijske izvedbe Golfa i Volkswagen Tiguana (uz Touran i Seat Tarraco).
Volkswagen je također morao povećati svoje logističke kapacitete uvođenjem novih smjena, a kao jedan od glavnih razloga za to navodi se iznimno velika potražnja, posebice za novim Tiguanom. Ako je iznimna potražnja za modelima baziranim na platformi MQB za Volkswagen prilično slatka briga, potpuno je drugačija situacija na drugom polu, na platformi MEB, na kojoj se proizvode električni modeli s oznakom ID, posebice oni tvornički. u Zwickauu.
Kot piše nemški Auto motor und sport so se tam so se najprej soočali s težavami z motorjem modela ID.7, potem pa so proizvodnjo precej upočasnili tudi protesti nemških kmetov. K vsemu lahko dodamo še precej manjše zanimanje za električne avtomobile, tako da so Volkswagnovi »električni glavoboli« še nekoliko večji.