Doista, div iz Wolfsburga predstavio je pojačanu verziju najnovijeg ID.7 na susretu ljubitelja ID automobila ("ID treffen") u Locarnu u Švicarskoj. Ne radi se samo o kozmetičkim dodacima, kojih ima podosta, već su mu dali i vrlo potentan pogonski sklop s dva elektromotora i nazvali ga ID.X Performance. Uz sve ostalo, htjeli su pokazati i što se sve može na novoj, električnoj MEB platformi.
Već spomenuti elektromotori sposobni su za čak 411 kilovata snage (588 "konja"). Volkswagen (još) ne izvještava o mogućnostima koncepta, no s obzirom na pogonski sklop mogu se očekivati dobre brojke. O bateriji se također ne treba puno govoriti, osim da se može dosta brzo napuniti putem punjenja od 200 kilovata.
Volkswagen je dopunio sinkroni motor na stražnjoj osovini s dodatnim asinkronim motorom na prednjoj osovini, čime je stvoren pogon na sva četiri kotača. Prednosti ovog tipa pogona su mogućnost kratkotrajnog preopterećenja i mali gubici. Zbog toga je ovaj tip motora idealan za pružanje kratkotrajne dodatne snage pri ubrzavanju, na primjer.
Vanjski izgled je oplemenjen sportskim dodacima. Stražnji i prednji spojler i difuzor izrađeni su od karbona, kao i bočne lajsne. Kotači od 20 inča omotani su sportskim gumama i pričvršćeni su na automobil središnjom maticom.
Sportskog duha ne nedostaje ni u interijeru, gdje su u prvom planu školjkasta sjedala i crveni, dekorativni elementi. Posebnost je manji ekran, smješten ispod središnjeg, preko kojeg se upravlja kontrolom dinamike vozila (Vehicle Dynamics Manager) koja brine o raspodjeli momenta i blokadi stražnjeg diferencijala.
BONUS VIDEO: Najini avtomobili, naivne napake in (nespametni) finančni nasveti!