Loše se piše "električarima"! Više od četvrtine protiv električnih automobila, interes za kupnju je u naglom padu

PROŠLA NAS VOLJA ZA ELEKTROAUTIMA! Samo 27 posto građana želi kupiti elektroauto u sljedeće 4 godine! 28 posto njih ne želi ni pomisliti da ih pogoni struja. Interes na Googlu za strujiće pao s gotovo 60 na nešto više od 30 posto!

Prema istraživačima tržišta, automobilsku industriju čeka teška godina i na području elektromobilnosti.
 

21. 2. 2023

Konzultantska tvrtka GSR predstavila je studiju koja pokazuje kako klimatska kriza, postkoronavirusna epidemija, rat u Ukrajini, inflacija i visoki troškovi energije utječu na ponašanje njemačkih potrošača, a time i na prometnu revoluciju, posebice u pogledu elektromobilnosti.

Proveli su 1500 petominutnih intervjua i 27 posto ispitanika razmišlja o kupnji električnog automobila u roku od četiri godine, a 24 posto to želi učiniti u sljedećih deset godina. 20 posto je neodlučno, a najmanje 28 posto je strogo protiv baterijskih električnih automobila. Oni navode razloge kao što su prijeteći nestašici struje, problemi s odlaganjem baterija, nedovoljan domet i praznine u infrastrukturi.
 

 
Pad registracija električnih vozila koje je objavio njemački Savezni ured za motorni promet također je dio sadržaja studije. Skepticizam o stabilnosti vrijednosti i dugim rokovima isporuke često se navode kao razlozi da se ne kupi e-automobil, pri čemu su upiti za e-automobile na internetskim tražilicama kao što je Google pali s gotovo 60 na nešto više od 30 posto u nekoliko tjedana. 57 posto ispitanika na povećane troškove odgovara štednjom, 85 posto izrazilo je spremnost na štednju energije. Dvije trećine izričito pozdravlja mjeru subvencioniranih karata za javni prijevoz, a polovica trenutno plaća više od 50 eura mjesečno za svoju sezonsku kartu.
 

Kada je riječ o individualnoj mobilnosti, mnogi ljudi ograničavaju svoja putovanja, a 73 posto kao razlog navodi visoke cijene goriva, a kućni ured pomaže smanjiti putovanja za 19 posto ispitanika. Inflacija i kamatne stope, nestabilne cijene i nedostatak transparentnosti stavljaju pod pritisak planiranu elektrifikaciju Njemačke. Prema istraživačima tržišta, pred njemačkom autoindustrijom je teška godina. Jer opada volja za kupnjom električnog automobila i volja za vožnjom automobila.