U Rijeci je odobrila crvenu zvijezdu, u Zagrebu Lepu Brenu, poziva na doček Nove u Republiku Srpsku, postavila je smrdljivi Stojadin beogradske firme pored nosa Nikole Tesle u samom središtu Grada

ONA "KROJI" KULTURU U ZAGREBU! Emina Višnić, Tomaševićeva "ministrica" kulture znana je kao liderica projekta "Rijeka - kulturna prijestolnica Europe" koji je neslavno propao i kojem je Državna revizija revizija pronašla propuste u javnoj nabavi.

Nova vlast u Zagrebu poznata je po uvozu kadrova iz Rijeke i Osijeka.  Davor Vić, šef Čistoće i Slavonac kojem se sve ruši dobro je znan kako se "hrva" sa smećem, a Emina Višnić dosad se uspješno skrivala od javnosti.

U Rijeci je odobrila crvenu zvijezdu, u Zagrebu Lepu Brenu, poziva na doček Nove u Republiku Srpsku, postavila je smrdljivi Stojadin beogradske firme pored nosa Nikole Tesle u samom središtu Grada Nel Pavletić / Pixsell
16. 12. 2023

Emina Višnić, gradska pročelnica za kulturu bila je Obersnelov izboru Rijeci. Tamo je vodila projekt "Rijeka - kulturna prijestolnica Europe" koji je tako neslavno propao. Sama realizacija bila je obilježena aferama i proceduralnim greškama u poslovanju. Državna revizija je utvrdila proceduralne propuste u javnoj nabavi pa su protiv odgovornih podignute, a zatim su kao neosnovane odbačene kaznene prijave. Radilo se o poslu javne nabave pozornice i audio-opreme za potrebe otvorenja EPK u Rijeci od tvrtke iz Novog Sada. Ništa novoga za Tomaševića koji je i posao "pošumljavanja" Zagreba od 3,7 milijuna eura dodijelio tvrtki bez javnog natječaja. Je li 476 eura po stablu, koliko plaća Grad Zageb puno ili malo, nikad nismo saznali. Saznali smo jedino kako i ova "namještaljaka" Tomaševića je pod budnim okom revizora.

Zagreb zove i na doček Nove 2024. k Miodragu Dodigu u Republiku Srpsku!!! Novi je teški blam Tomaševića koji definitivno ne zna što sa smećem, a bez Emine Višnić tako što je zapravo nemoguće provesti.

Bez obzira što smo postavili brojna pitanja zagrebačkoj administraciji o brojnim detaljima oko neobičnog oglašavanja ekipe iz Republike Srpske, odgvor nismo dobili.
Tomislav Tomašević i Emina Višnić s brojnih svojih jumbo plakata po Zagrebu pozivaju na dernek u Banja Luku i to dok istovremeno na Jelačić placu organiziraju doček Nove godine! Nevjerojatna opsjednutost turbo folkom, Lepom Brenom, Željkom Samardžićem..., se nastavlja.

Novi teški blam Tomaševića i njegove pročelnice za kulturu

Emina Višnić, gradska pročelnica za kulturu je najodgovornija za to što se cajke i Zagreb tak imaju rad. Ista je poznata i po čuvenoj instalaciji mega crvene zvijezde u Rijeci Emina Višnić, gradska pročelnica za kulturu je najodgovornija za to što se cajke i Zagreb tak imaju rad. Ista je poznata i po čuvenoj instalaciji mega crvene zvijezde u Rijeci

Na brojna pitanja koje smo mu postavili Tomašević je zanijemio! Zašto poziva Zagrepčane na šajkače i opančare, prosudite sami!

Pun je Zagreb jumbo plakata na koji se Zagrepčani pozivaju na doček Nove godine u Banja Luku. Na brojnim lokacijama u Zagrebu na plakatnim pozicijama kojima upravlja Tomislav Tomašević i gradska tvrtka „Zagreb plakat“, poziva se na doček Nove godine u Banja Luku i Republiku Srpsku gdje su glavne zvijezde Lepa Brena i Željko Samardžić uz još brojne turbo folk zvijezde.

Pa kako to može i smije? Odakle mu petlja da to radi s pozicija koje su zapravo vlasništvo svih građana Grada Zagreba? Je li mislio dobro zaradii prodajući jumbo plakate Dodigovim drugovima koji u Banja Luci organiziraju doček Nove 2024. godine u svom, poznatom šajkačkom stili? Zanimali su nas odgovori na brojna pitanja, jer naprosto je suludo pozivati svoje građane na doček Nove godine u susjednu BiH državu, u onaj dio koji kontroliraju Srbi i to sve u trenutku kad kad sam radiš feštu u Zagrebu s Let 3 i brojnim drugom urbanom ekipom.

Znano je kako je Tomaševićeva tvrtka "Zagreb plakat" nerijetko uz dozvolu vlasti sponzorirala brojne manifestacije, kako uvijek u svojim obrazloženjima pišu, koje su od neizmjernog interesa građana Zagreba. Gradonačelniku smo tako i postavili pitanje je li reklamni prostor Dodigova ekipa zakupila po tržišnim cijenama, jesu li li jumbo plakate darovali, da li su im možda dali popuste ili su ih naplatili po punoj cijeni.

Cajkušama smo darovali najmanje 5645 eura

Najmanji komercijalni iznos za koji možete zakupiti prostor zagrebačkih billboarda iznosi 4508 eura, s PDV-om i 5645 eura, a uključuje 14 pozicija i ne uključuje troškove izrade plakata, dostavu... Svaki novi paket naravno da košta i novih 5645 eura. Koliko su ih momci iz Banje Luke zakupili, ne znamo! Postavlja se i pitanje pa zašto zagrebačke vlasti reklamiraju konkurentski doček i zašto ne koriste reklamne poluge i ne bildaju svoju feštu? Tim prije, je Advent, a i sam doček Nove godine itekako dobro puni i gradski i državni proračun. Rijetko ćete tako vidjeti da Coca Cola reklamira Pepsi Colu, ili Jutarnji list, Večernji list... Tako što je naprosto nezamislivo, ili se osjećate koliko velikim i moćnim da baš time pokazujete svoju snagu. U ovom slučaju odista se valja upitati, a zašto Tomislave Tomaševiću?

Ne može Bosanac bez svojih Bosanaca!


Pri tome ne znamo ni broj pozicija jumbo plakata, baš kao što nemamo inforamacija vrti li se doček srpske nove godine na zagrebačkim medijskim platformama i na Backlightu, Bigboardu, City lightu, Špan-masteru, Street lightu, Putokazima, sve odreda oglašivačkih pozicija s kojima raspolaže Grad Zagreb. Nažalost, iako smo još prošlog tjedna uputili brojna pitanja gospođi Vinki Živalj, gradonačelnikovoj šefici za PR i odnose s javnošću do objavljaivanja nismo dobili odgovor. Čim ga dobijemo, objaviti ćemo ga.

Inače, sama procedura povlaštenog i besplatnog oglašavanja na platformama Grada Zagreba iznimno je složena. Valja ispuniti brojne zahtjeve gradskih vlasti, a najvažniji je onaj dio koji se odnosi na značaj koji tako što ima za Grad Zagreb i njegove građane. Uglavnom, zahtjevi s molbom prvo se upućuju Uredu samog gradonačelnika, jer to je zapravo svojevrstan putokaz koji usmjerava molbu i koji puno lakše omogućava odluku ponajprije Gradskog ureda za kulturu koji mora dati svoju dozvolu za potrebitim i za građane značajnim oglašavanjem koje treba besplatno omogućiti naručiteljima. U ovom slučaju Banjalučanima.

 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.