VIDEO: Tucson je "ukrao" najbolje od najboljih! Najviše od Peugeota 3008, a i od Eclipsa, Jaguara E Pacea, Karoqa, Qashqaija...
Podsjeća na mnoge, a posve je svoj. Od Jaguara E Pacea i Mitsubishi Eclipsa kao da je preuzeo coupe oblik, od prelijepog je Peugeota 3008 "skinuo" stražnji kraj, s boka je puno toga sa Škode Karoqa... Koliko god da asocira na sve njih, poseban je i drukčiji. Svoj je!
Novi Tucson nadahnut je Hyundaijevim SUV konceptom Vision T, koji je uz velik odjek predstavljen na AutoMobility LA Auto Showu 2019. godine. Njegovi oštri rubovi i futurističke linije su prepoznatljive u dizajnerski smjelom novom kompaktnom SUV-u, prvom Hyundaijevom SUV-u koji je razvijen prema novom dizajnerskom Hyundaijevom identitetu Sensuous Sportiness.
Novi igrač u klasi zasigurno će igrati od samog starta važnu ulogu. Koliko god izjava Domagoja Burića, šefa Hyundaija za Hrvatsku, kako će s Tucsonom uzeti prevlast u klasi trenutno najpopularnijih i najprodavanijih crossovera, zvuči smiono toliko je teško poreći da ne posjeduje atribute i za najveće dosege.
Naš prvi susret s odlično skrojenim Tucsonom kao da je dobrim dijelom potvrđivao Burićev optimizam.
Nikada ova korejska kompanija, izuzevši s Konom, nije napravila tako velik dizajnerski pomak. Hyundai je od pamtivijeka simbol za vrlo dobru "konfekciju", no Tucson je ona prekretnica koja označava kako su u Hyundaiju spremni za puno veće izazove.
Peter Schreyer, nekadašnji šef dizajna Volkswagena gotovo je cijelo desetljeće u Hyundaiju. Mic po mic podizao je standarde, sa sobom je poveo gotovo svu svoju dizajnersku ekipu iz Wolfsburga, a jedno mu je vrijeme društvo radio i Robert Lešnik, Slovenac koji je sad na čelu Mercedesova dizajna. Usprkos neprikosnovenom autoritetu Schreyer se tek po drugi put u Koreji uspio u potpunosti dizajnerski razmahati. Na prvu, napravio je odličan posao u Ulsanu, izvana, a i u unutrašnjosti vozila. Kad sve to znate i kad Schreyeru pridodate Alberta Birmana kojeg su Koreanci "pokupili" zajedno s njegovom ekipom iz BMW-a i to M odjela možete složiti mozaik o kakvim je tu vrhunskim dizajnerima, managerima i inženjerima riječ.
Peter Schreyer vjerojatno je jedini Europljanin koji sjedi u upravi neke od pet najvećih korejskih multinacionalnih kompanija. Njegova je uloga iz dana u dan sve očitija, na veliku žalost njegovih bivših poslodavaca.
Teško za povjerovati, ali u prvom valu Tucson stiže bez pompozno pomodnih pogona na struju, plug in, vodik... Tu su 1.6 litarski turbodizelaši (CRDi) i benzinci (T-GDI od 115, odnosno 150 konja i sa šeststupanjskim manualnim mjenjačem. Osnovni model ima iznimno dobro cijenu od 174.990 kuna. No to ne znači da Tucson neće istim pravcem elektrifikacije kao i većina ostalih konkurenata. Tu su već i takozvani lagani hibridi (48 V tehnologija - 136/180 KS), 1.6 litreni CRDi stiže i kao klasični hibrid (48 V sa 7 DCT mjenjačem i 136 KS). Do kraja proljeća u Hrvatsku bi trebala doći i plug in verzija - prava poslastica! Nikada nitko nije ni pomislio skinuti s trona Nissan Qashqai koji je neprikosnoveni lider među žestokom konkurencijom kompaktnih crossovera već punih 14 godina. Kad se pojavio na platformi ocvale Almere nitko mu nije davao ni najmanje šanse. Konstruktori su mislili sve drukčije. Odignuli su ga od tla, "napumpali" mu karoseriju, učinili od vozača kralja koji upravlja s visoka... Sve ostalo je povijest. Bio je rodonačelnik SUV automobila, jednostavan, povoljan, pouzdan, poseban, bio je sam u klasi a danas ima najmanje 20 ljutih suparnika.
Upravo se pojavila četvrta generacija Hyundai Tucsona i to s najvećim mogućim ambicijama. Može li poći za rukom ono što nikome do sada nije? Može li se benchmark Qashqai ugroziti? Prvi dojmovi i prvi prevaljeni kilometri odaju kako je odista riječ o velikom pomaku u odnosu na prethodnu treću generaciju.
Ovaj crossover iznimno je upravljiv, neočekivano ugodan, komforan i "mekan". Kao da vozite "francuza" i teško da s ovim osobinama možete spojiti njemačkog klasičara Birmana koji je oduvijek preferirao tvrđi ovjes, najradije onaj s Bilstein oprugama i komponentama.
Središnja konzola je iznimno pregledna o poveći displeji, u središtu te ispred vozača pružaju sve potrebite informacije miksajući digitalno s analognim. Možda je screen ispred vozača neobičan, izražajno je pravokutnog oblika i oštrih uglova, no kao i sve drugo na Tucsonu, krajnje funkcionalno. Cijene se kreću od 174.990 kuna za model 1.6T 150 6MT 2WD pa sve do 312.511 kn za 1.6 CRDi ISG 136 7DCT 4WD Premium Plus model.
Neke činjenice o novom Tucsonu;
Ø potpuno novi Hyundai Tucson dokaz je da i najbolji mogu evoluirati, revolucionarnim dizajnom i svime što nudi novi Hyundai Tucson postavlja nove standarde u svojoj klasi
Ø od uvođenja prve generacije na tržište 2004. godine prodano je više od 7 milijuna Hyundai Tucsona u svijetu čime je Hyundai Tucson postao najprodavaniji Hyundai SUV model; potpuno novi revolucionarni Hyundai Tucson jamstvo je da će Hyundai Tucson i dalje biti izvanredno popularan kod kupaca u cijelom svijetu pa tako, kao i do sada, i u Europi i Hrvatskoj
Ø potpuno novi Tucson odlikuje se izvanrednim dizajnom i najširom ponudom elektrificiranih pogonskih sklopova u segmentu kompaktnih SUV-a, uključujući plug-in hibridne, hibridne te benzinske i dizelske 48-voltne blage hibridne opcije
Ø u siječnju 2021. godine novi Hyundai Tucson na hrvatskom tržištu starta s ponudom benzinskih motora, benzinskih motora s 48-voltnom blagom hibridnom opcijom i ponudom dizelskih motora te hibridnih modela; plug-in hibridni modeli se na hrvatskom tržištu očekuju krajem proljeća ove godine
Ø najviša razina sigurnosnog paketa potpuno novog Hyundai Tucsona postavlja nove standarde u klasi
Ø potpuno novi Hyundai Tucson je duži i širi te ima veći međuosovinski razmak od prethodnika; time je i prostraniji nego ikada prije s kapacitetom prtljažnika do 620 litara ili 1.799 litara sa spuštenim naslonima stražnjih sjedala; i po kriteriju prostranosti jedan od vodećih u klasi
Ø udobnost, praktičnost i vrhunske vozne karakteristike – potpuno novi Hyundai Tucson u cijelosti je orijentiran potrebama korisnika
Ø kao u svi Hyundai modeli tako i potpuno novi Hyundai Tucson dolazi s jedinstvenim jamstvenim paketom na tržištu: 5 godina jamstva bez ograničenja kilometraže za nova Hyundai vozila uključujući i 5 godina jamstva mobilnosti te 5 godina preventivnih pregleda vozila
Ø potpuno novi Hyundai Tucson dostupan je na hrvatskom tržištu već od 174.990 kuna za model Hyundai Tucson 1.6T 150 KS 6MT 2WD sa startnim, ali kako je to uobičajeno u Hyundai ponudi, izdašnim paketom opreme Comfort koji, između ostalog, nudi najvišu razinu sigurnosti, 8-inčni ekran, kameru za vožnju unatrag, LED dnevna i pozicijska svjetla te još mnogo toga
Ø potpuno novi Hyundai Tucson u hibridnoj izvedbi dostupan je na hrvatskom tržištu već od 229.990 kn za model Hyundai Tucson HEV 1.6T 2WD 6AT koji razvija snagu 230 KS, s paketom opreme Comfort
Ø potpuno novi Hyundai Tucson dostupan je u ovlaštenoj Hyundai prodajnoj mreži u cijeloj Hrvatskoj
1. Potpuno novi Hyundai Tucson ukratko: revolucionarno dizajnirani pametni tehnološki junak
• Napredno i eksperimentalno: potpuno novi Hyundai Tucson nije samo evolucija, već Hyundai revolucija u dizajnu
• Od svog lansiranja prije 16 godina, Tucson je postao najprodavaniji Hyundai SUV sa 7 milijuna prodanih primjeraka u svijetu, uključujući 1,4 milijuna u Europi.
• Sada, u svojoj četvrtoj generaciji, potpuno novi Tucson odlikuje se izvanrednim dizajnom i najširom ponudom elektrificiranih pogonskih sklopova u segmentu kompaktnih SUV-a, uključujući plug-in hibridne, hibridne te benzinske i dizelske 48-voltne blage hibridne opcije.
• Najbolji sigurnosni paket u klasi i obiteljska orijentacija postavljaju nove standarde za kupce koji misle na budućnost
Dizajn
• Potpuno novi Hyundai Tucson prvi je potpuno promijenjen Hyundai SUV dizajniran na temelju dizajnerskog identiteta Sensuous Sportiness.
• Nova dnevna “parametrijska skrivena svjetla” daju Hyundai Tucsonu prepoznatljivo lice, čak i u mraku
• Interijer ima prirodan izgled koji odražava besprijekorno korisničko iskustvo njegove ugrađene tehnologije
Povezivost
• Potpuno novi Hyundai Tucson nudi digitalnu podesivu 10,25-inčnu instrumentnu ploču i 10,25-inčni AVN zaslon osjetljiv na dodir ili 8-inčni Display Audio sustav
• Kupci mogu profitirati od Hyundai vrhunske telematike Bluelink® koja se može pohvaliti značajkama poput daljinskog zaključavanja, funkcije “Last Mile Navigation” te provjere razine goriva putem aplikacije Bluelink®
• Ostale pogodnosti uključuju vrhunski zvučni sustav KRELL, bežično zrcaljenje pametnog telefona (u kombinaciji s Display Audio sustavom) i bežično punjenje uređaja
Udobnost i praktičnost
• Potpuno novi Hyundai Tucson opremljen je nizom funkcija usmjerenih na čovjeka, uključujući multi-air način rada, trozonski klima-uređaj, prednja i stražnja grijana sjedala te ventilirana prednja sjedala
• Stražnja sjedala se mogu sklopiti u omjeru 40:20:40
• Potpuno novi Hyundai Tucson je također prostraniji nego ikad prije, s kapacitetom prtljažnika do 620 litara ili 1799 litara (sa spuštenim naslonima stražnjih sjedala).
Sigurnost
• Potpuno novi Hyundai Tucson opremljen je poboljšanim sustavom sa sedam zračnih jastuka koji ima novi središnji bočni zračni jastuk kako bi spriječio sudaranje vozača i suvozača
• Paket aktivne sigurnosti i pomoći u vožnji nadograđen je tako da između ostalog uključuje Sustav pomoći u vožnji autocestom (Highway Driving Assist, HDA) 1.5, Monitor mrtvog kuta (Blind View Monitor, BVM) i Pomoć pri izbjegavanju sudara u mrtvom kutu (Blind-spot Collision Avoidance Assist, BCA)
• Sustav za pomoć u izbjegavanju frontalnog sudara (Forward Collision-Avoidance Assist, FCA) sa zaštitom automobila, pješaka i biciklista također je nadograđena tako da uključuje i funkciju skretanja u raskrižju
Vožnja i upravljanje
• Potpuno novi Hyundai Tucson prvi je Hyundai SUV koji je dobio elektronički kontrolirani ovjes (ECS)
• Vozači mogu odabrati način rada Normal ili Sport, ovisno o svojim željama
• Tri nove veličine guma (17, 18 i 19 inča) razvijene su kako bi se poboljšala udobnost, izolacija buke i upravljanje vozilom
Pogonski sklopovi
• Potpuno novi Hyundai Tucson nudi najširi raspon elektrificiranih pogonskih sklopova u svom segmentu bez kompromisa što se tiče zabave u vožnji
• 1,6-litreni T-GDI motor je dostupan s 48-voltnom blagom hibridnom tehnologijom, bilo sa 150 ili 180 KS. Oni se mogu kombinirati s inteligentnim ručnim mjenjačem sa šest brzina (6iMT) ili sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT)
• 1,6-litreni CRDi dizelski motor s 48-voltnom hibridnom tehnologijom sa 7DCT mjenjačem isporučuje 136 KS
• Kao neelektrificirane verzije, kupci mogu birati između 1,6-litrenog T-GDI motora sa 150 KS sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (6MT) ili 1,6-litrenog CRDi motora sa 115 KS uparenog sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem
• Potpuno novi Hyundai Tucson Hybrid dolazi s 1,6-litrenim T-GDI motorom s 230 KS i 6-stupanjskim automatskim mjenjačem (6AT)
• Plug-in hibrid s 265 KS očekuje se na hrvatskom tržištu krajem proljeća ove godine
2. Potpuno novi Hyundai Tucson: revolucionarno dizajnirani pametni tehnološki junak
Potpuno novi Hyundai Tucson četvrta je generacija Hyundai best-sellera s više od 7 milijuna prodanih primjeraka širom svijeta otkako je lansiran 2004. godine. Od toga 1,4 milijuna primjeraka prodano je u Europi. To ga čini najprodavanijim Hyundai SUV-om na svijetu. Hyundai novi kompaktni SUV na tržište dolazi s revolucionarnim i ambicioznim novim izgledom koji prati novi Hyundai dizajnerski identitet i smjer - Sensuous Sportiness.
Nudeći najelektrificiraniju liniju pogonskih sklopova u segmentu kompaktnih SUV-ova, uključujući hibridne, plug-in hibride te benzinske i dizelske 48-voltne blage hibridne opcije, potpuno novi Hyundai Tucson dovršava elektrifikaciju Hyundai SUV flote u Europi.
Proizvodit će se u nekoliko tvornica širom svijeta, a postat će treća generacija modela koji će se proizvoditi u Europi, u proizvodnom pogonu Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) u češkim Nošovicama. Time Hyundai dodatno naglašava svoju predanost i posvećenost europskom tržištu.
“Hyundai je marka s najširom linijom elektrificiranih pogonskih sklopova, u rasponu od blagih hibridnih, hibridnih, plug-in hibrida, električnih baterijskih automobila do električnih automobila pogonjenih gorivim ćelijama. Uvođenjem potpuno novog Tucsona bilo je ključno proširiti elektrifikaciju i na naš globalno najprodavaniji SUV. Ovo predstavljanje je daljnja prekretnica za Hyundai, jer sada nudimo elektrificirane verzije cijelog asortimana SUV vozila. Sa svojim progresivnim dizajnom i najsuvremenijom linijom pogonskih sklopova, potpuno novi Tucson ostat će jedan od ključnih proizvoda za Hyundai u Europi.” kaže Michael Cole, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europe
‘Parametrijska dinamika’: revolucionarna i jedinstvena vanjština na vrhuncu SUV dizajna
Umjesto puke evolucije modela prethodne generacije, potpuno novi Tucson predstavlja revoluciju za Hyundai u dizajnerskom smislu. Sveukupno, veći je i širi od svog prethodnika. Njegov “mišićav stav” kombinira oštre rubove i dinamične proporcije s bogatim površinama, osiguravajući progresivan izgled bez ugrožavanja Tucsonovog robusnog SUV naslijeđa.
Potpuno novi Tucson prvi je potpuno promijenjeni Hyundai SUV, koji je razvijen prema novom dizajnerskom identitetu tvrtke "Sensuous Sportiness" (“sportska senzualnost”).
Istaknuti geometrijski uzorci poznati kao "parametrijski dragulji" pojavljuju se u dizajnu čitavog SUV-a, dajući mu progresivan karakter.
Najistaknutiji prikaz ovih parametrijskih dragulja nalazi se na prednjoj masci vozila, gdje parametrijska skrivena svjetla pružaju snažan prvi dojam. Kad su svjetla ugašena, čini se da je prednji dio vozila prekriven tamnim, geometrijskim uzorcima, koji se izgledom ne razlikuju od neprimjetno integriranih LED dnevnih svjetala (DRL) u rešetku. Zahvaljujući vrhunskoj tehnologiji poluzrcalnog osvjetljenja, kada se uključe LED dnevna svjetla, tamni kromirani izgled rešetke pretvara se u oblike nalik draguljima, dajući još privlačniji element i inače elegantnom izgledu Tucsona.
Parametrijski dragulji također se ističu kao istaknuti element dizajna na boku vozila. Isklesane površine stvaraju zapanjujući kontrast između elegantne siluete i oštrog klina, što sugerira kretanje prema naprijed čak i kada mirujete. Zategnuti atletski oblici neprimjetno se stapaju u kutne lukove kotača, gdje aluminijski naplatci pružaju snažan i dinamičan stav.
Straga, široka stražnja svjetla s parametrijskim detaljima skrivenih svjetala nastavljaju dizajnersku temu. Stražnji odbojnik potpuno novog Hyundai Tucsona također integrira detalje parametrijskog uzorka s trodimenzionalnim efektom, zajedno sa sportskim ukrasima. Dizajnerski čisti i sofisticiran interijer kombinira maksimalnu udobnost s besprijekornom tehnologijom
Neprimjetna integracija vodeće tehnologije u segmentu pruža kupcima potpuno novog Tucsona napredno i potpuno prilagodljivo digitalno iskustvo. To uključuje potpuno digitalni dvostruki kokpit, koji se može konfigurirati, a sastoji se od nove 10,25-inčne digitalne instrumentne ploče i novog 10,25-inčnog središnjeg AVN-dodirnog zaslona.
Hyundai dizajneri su se odrekli fizičkih gumba i tipki, tako da se sve funkcije AVN-a (audio-video i navigacija), grijanja, ventilacije i klimatizacije kontroliraju dodirom, što ga čini prvim Hyundaijevim modelom koji ima konzolu potpuno osjetljivu na dodir. Potpuno novi Tucson također je opremljen najnovijom verzijom Hyundaijevih povezanih automobilskih usluga Bluelink®.
Potpuno novi Tucson pruža povećani komfor i udobnost za svaku vrstu vozača
Uz niz novih praktičnih funkcionalnosti, Hyundai nudi još veću udobnost kupcima Tucsona. To uključuje tehnologiju Multi-Air Mode koja se sastoji od kombinacije izravnih i neizravnih otvora za zrak za klimatizaciju i grijanje kako bi se stvorilo ugodnije unutarnje okruženje s nježnijim protokom zraka. Trozonska kontrola klimatizacije sada osim putnika u prednjem dijelu vozila zadovoljava i putnike na stražnjim sjedalima. Ventilirana sjedala sprijeda i grijana sjedala sprijeda i straga pružaju daljnju udobnost i vozaču i putnicima.
Povećana prostranost
S 20 mm većom dužinom, 15 mm većom širinom i međuosovinskim razmakom koji je povećan za 10 mm u odnosu na prethodnu generaciju, potpuno novi Tucson prostraniji je nego ikad ranije. Kao rezultat toga, putnici straga mogu uživati u dodatnih 26 mm prostora za noge. Uz to, povećan je prtljažni prostor koji, ovisno o odabranoj opremi i pogonskom sustavu, nudi ukupno do 620 litara za prtljagu s podignutim sjedalima i do 1799 litara s preklopljenim sjedalima.
Najopsežniji paket aktivne sigurnosti i sustava pomoći u vožnji u svojoj klasi
S naprednim sustavima, najboljima u klasi, za pomoć vozaču i aktivnim sigurnosnim paketom s nizom inovativnih značajki, potpuno novi Tucson pruža još više mira Hyundai kupcima. Potpuno novi Tucson opremljen je poboljšanim sustavom sa sedam zračnih jastuka, koji ima novi središnji bočni zračni jastuk u prednjem redu, funkcionalnost jedinstvenu u ovoj klasi.
Potpuno novi Tucson također je opremljen nizom Hyundai SmartSense sigurnosnih funkcionalnosti, uključujući, primjerice: Sustav za pomoć u izbjegavanju frontalnog sudara (Forward Collision-Avoidance Assist, FCA), koji sada uključuje skretanje u raskrižju; Monitor mrtvog kuta (Blind View Monitor, BVM); Pomoć u vožnji autocestom (Highway Drive Assist, HDA) 1.5 i Pametni tempomat temeljen na navigaciji (NSCC-C).
Pogon na sva četiri kotača i Terrain modovi čine potpuno novi Tucson istinskim SUV-om. Novi Tucson objedinjuje svoje prave SUV osobine s 4x4 mogućnostima, zahvaljujući novom
Terrain mod izborniku načina terenske vožnje, koji pruža još više užitka za vozače.
Ova značajka, dostupna u hibridnoj verziji s automatskim mjenjačem, koristi Hyundaijevu HTRAC tehnologiju pogona na sva četiri kotača, koja omogućuje okretno upravljanje i bolju primjenu okretnog momenta, ovisno o prianjanju kotača i brzini vozila. Pored različitih načina vožnje, tri dodatna načina terenske vožnje - blato, pijesak i snijeg - optimiziraju performanse vožnje i HTRAC postavke za poboljšano iskustvo vožnje na raznim terenima.
Udobna ili sportska vožnja s novim elektronički kontroliranim ovjesom i podešavanjem. Elektronički kontrolirani ovjes (ECS) kod potpuno novog Hyundai Tucsona nudi vozačima fleksibilnost zahvaljujući svojoj prilagodljivoj tehnologiji vožnje. Vozači mogu odabrati način rada Normal ili Sport, ovisno o svojim željama vožnje. ECS automatski i kontinuirano kontrolira ovjes vozila kako bi povećao udobnost i performanse vožnje. To postiže uzimajući u obzir uvjete vožnje poput brzine, stanja površine ceste, zavoja, zahtjeva za zaustavljanjem i ubrzanja. Upravljajući silom prigušenja na svakom pojedinačnom kotaču, ECS smanjuje kotrljanje, nagib i okomito kretanje kako bi poboljšao vožnju i upravljivost.
Najširi raspon elektrificiranih pogonskih sklopova u segmentu kompaktnih SUV-ova
S benzinskim i dizelskim 48-voltnim blagim hibridom, potpunim hibridom i plug-in hibridom dostupnim kupcima, potpuno novi Tucson nudi najširi raspon elektrificiranih pogonskih sklopova u segmentu kompaktnih SUV-ova.
3. ‘‘Parametrijska dinamika’: revolucionaran i jedinstven SUV dizajn
Potpuno novi Tucson prvi je potpuno izmijenjeni Hyundai SUV, koji je razvijen prema novom dizajnerskom identitetu tvrtke “Sensuous Sportiness”. Ovaj smjer karakterizira sklad između četiri temeljna elementa: proporcija, arhitektura, stil i tehnologija. Njegova je svrha unijeti senzualnost I emotivnost u Hyundaijeva vozila, ostvaren inovativnom tehnologijom i rješenjima.
“Misija “Sensuous Sportiness” dizajnerskog smjera je podići emocionalne kvalitete automobilskog dizajna. Želimo da se naši kupci osjećaju dirnuto. S potpuno novim Tucsonom uvodimo njegovu konačnu evoluciju i viziju o Hyundai nezaustavljivom zamahu prema naprijed. Tucsonov napredni, eksperimentalni dizajn vjeran je svom pionirskom duhu i podiže ljestvicu u najkonkurentnijem segmentu automobila na tržištu.” kaže SangYup Lee, viši potpredsjednik i voditelj Hyundai Global Design Centra
Vanjski dizajn
Suzdržavajući se od tradicionalnih metoda crtanja i skiciranja, Hyundaijevi dizajneri razvili su potpuno nove Tucsonove futurističke elemente dizajna kroz geometrijske algoritme proizvedene vrhunskom digitalnom tehnologijom. Ovaj postupak, poznat kao "parametrijska dinamika", koristi linije, lica, kutove i oblike stvorene digitalnim podacima za stvaranje jedinstvene, hrabre estetike dizajna. Kao rezultat toga, istaknuti geometrijski uzorci poznati kao "parametrijski dragulji" pojavljuju se u dizajnu čitavog SUV-a, dajući mu progresivan karakter.
Najistaknutiji prikaz ovih parametrijskih dragulja nalazi se na prednjoj masci vozila gdje parametrijska skrivena svjetla pružaju snažan prvi dojam. Kad su svjetla ugašena, čini se da je prednji dio vozila prekriven tamnim, geometrijskim uzorcima, koji se izgledom ne razlikuju od neprimjetno integriranih LED dnevnih svjetala (DRL) u rešetku. Zahvaljujući vrhunskoj tehnologiji poluzrcalnog osvjetljenja, kada se uključe LED dnevna svjetla, tamni kromirani izgled rešetke pretvara se u oblike nalik draguljima, dajući još privlačniji element i inače elegantnom izgledu Tucsona.
Parametrijski dragulji se također ističu kao izvanredan element dizajna na boku vozila. Isklesane površine stvaraju zapanjujući kontrast između elegantne siluete i oštrog klina, što sugerira kretanje prema naprijed čak i kada mirujete. Zategnuti atletski oblici neprimjetno se stapaju u kutne lukove kotača, gdje aluminijski naplatci pružaju snažan i dinamičan stav. Sportski senzibilitet Tucsona naglašen je kromiranim detaljima s obrubljenim paraboličnim oblikom, počevši od bočnih retrovizora i nastavljajući sve do C-stupa. Iz bočnog pogleda, vrata koja se omotavaju nadopunjena su oštrom i naglašenom bočnom karakternom linijom, koja se usklađuje s robusnim i moćnim izgledom dinamičnih i uglatih lukova kotača.
Straga, široka stražnja svjetla s parametrijskim detaljima skrivenih svjetala nastavljaju dizajnersku temu. Potpuno novi Tucsonov stražnji odbojnik također integrira detalje parametrijskog uzorka s trodimenzionalnim efektom, zajedno sa sportskim ukrasima. To je prvi Hyundaijev model koji je primijenio skrivene stražnje brisače, koji se nalaze ispod spojlera. Elementi visokotehnološkog dizajna okrunjeni su glatkim staklenim Hyundaijevim logotipom, koji izgleda trodimenzionalno, ali zapravo ne strši s vanjske površine, za razliku od tradicionalnih automobilskih amblema.
Kupci potpuno novog Tucsona mogu birati između ukupno devet vanjskih boja, uključujući tri nove: Shimmering Silver srebrnu, Amazon Gray sivu i Teal tirkiznu. Štoviše, opcija dvobojnog krova u Phantom Black ili Dark Knight boji nudi kupcima još veći prostor za personalizaciju. Svaka vanjska boja karoserije može se kombinirati s dvobojnim krovom.
Vanjske boje:
o Shimmering Silver srebrna [NOVO] s opcijskim krovom Dark Knight
o Amazon Gray siva [NOVO] s opcijskim Phantom Black krovom
o Teal tirkizna [NOVO] s opcijskim Phantom Black krovom
o Phantom Black crna s opcijskim krovom Dark Knight
o Polar White bijela s opcijskim krovom Phantom Black
o Engine Red crvena s opcijskim Phantom Black krovom
o Sunset Red s opcijskim Phantom Black krovom
o Silky Bronze brončana s opcijskim krovom Dark Knight
o Dark Knight s opcijskim Phantom Black krovom
Dizajn unutrašnjosti
Ulaskom u sofisticirani i prostrani interijer potpuno novog Tucsona je poput ulaska u lijepo uređenu sobu u kojoj svakodnevne brige nestaju. Unutra se prostor, tehnologija i informacije skladno nadopunjuju, sadržavajući senzualne oblike nadahnute slapovima, dvostruke srebrne linije ukrasa, koje se protežu od središnje konzole do stražnjih vrata, gdje harmoniziraju slojevite vrhunske površinske materijale u komplementarnim neutralnim tonovima.
Neprimjetna integracija vodeće tehnologije u segmentu pruža kupcima potpuno novog Tucsona napredno i potpuno prilagodljivo digitalno iskustvo. Novi 10,25-inčni AVN-T zaslon ispunjava središnji dio vozila. Hyundai dizajneri su se odrekli fizičkih gumba i tipki, tako da se sve funkcije AVN-a (audio-video i navigacija), grijanja, ventilacije i klimatizacije kontroliraju dodirom, što ga čini prvim Hyundai modelom koji ima konzolu potpuno osjetljivu na dodir. Kvalitetni mekani materijali u unutrašnjosti podižu izgled i osjećaj na novu razinu, dok novi neizravni otvori za zrak kreću od vrata i slijevaju se do središnje konzole.
Evolucija unutarnjeg dizajna Tucsona dovela je do nižeg prikaza zaslona s instrumentima i uklanjanja kućišta s analognim mjeračima kako bi se poboljšao osjećaj prostranosti u unutrašnjosti vozila. Široki greben kontrolne ploče besprijekorno se stapa s vratima, okružujući putnike na prednjim sjedalima poput dubokog kanjona. Te futurističke značajke pružaju još progresivniji osjećaj i donose kupcima novu razinu visokotehnološke vrijednosti dizajna.
Ergonomski postavljen naslon za ruke povezan je s prostorom gdje se nalazi tip mjenjača “shift by wire” (koji je opcija) s tipkama, za intuitivnu upotrebu vozača, istovremeno dajući automobilu čistu i modernu privlačnost.
Putnici također mogu uživati u ugodnom ambijentalnom osvjetljenju, koje je smješteno u dva bočna džepa središnje konzole, u stanici za bežično punjenje telefona i pretincu za odlaganje stvari u vratima. Nudi 64 boje koje se mogu konfigurirati i 10 razina osvjetljenja, kako bi se uklopile u svako raspoloženje i nudi još više mogućnosti za personalizaciju.
Osim toga, kupci mogu birati između tri unutarnje obloge sjedala, uključujući jednobojnu crnu u tkanini ili koži, dvobojnu crnu i bež u tkanini ili koži te Teal tirkizni paket boja.
Paket Teal nudi crno sjedalo od tekstila ili kože s teal šavovima na sjedalima, naslonu za ruku i mjenjaču. Tekstilni umetci od teal boje također se nalaze na platnenoj podlozi i oblogama vrata.
Boje unutrašnjosti:
· Jednobojna crna (tkanina ili koža)
· Dvobojna crna i Moss Grey siva (tkanina ili koža)
· Teal paket (tkanina ili koža)
4. Najmodernija tehnologija i povezivost
Potpuno novi Tucson opremljen je mnoštvom najsuvremenijih tehnologija usmjerenih na korisnika kako bi pružio napredno digitalno iskustvo. Potpuno digitalni podesivi dvostruki kokpit sastoji se od nove 10,25-inčne instrumentne ploče i 10,25-inčnog AVN-T zaslona.
Time nudi personalizirani prostor koji je intuitivno optimiziran za visokotehnološko korisničko iskustvo. Primjerice, sheme boja instrumentne ploče mijenjaju se ovisno o odabranom modu vožnje.
Apple CarPlay i Android Auto omogućuju kupcima da jednostavno i ugodno zrcale funkcije svojih iOS i Android pametnih telefona. S 8-inčnim Display Audio zaslonom, pametni se telefoni mogu bežično zrcaliti. Ostale značajke infotainmenta i povezivosti na potpuno novom Tucsonu uključuju vrhunski audio sustav tvrtke KRELL za poboljšano iskustvo slušanja, stanicu za bežično punjenje na središnjoj konzoli, kao i prednje i stražnje USB priključke za još veću udobnost, posebno na dugim putovanjima.
Dostupna oprema za povezivanje:
· [Novo] 10.25-inčna digitalna instrumentna ploča
· [Novo] 10.25-inčni AVN-T zaslon (Audio Video Navigation)
· Apple CarPlay i Android Auto
· Premium KRELL audio sustav
· Bluelink® telematika
· Stanica za bežično punjenje
· Četiri USB priključka
Bluelink® automobilske usluge povezivosti
Hyundai u potpuno novom Tucsonu nudi najnoviju verziju svojih vrhunskih Bluelink automobilskih usluga povezivosti s 10,25- inčnim infotainment sustavom. Nadograđeni Bluelink nudi niz novih pogodnosti i usluga za Hyundai kupce, uključujući Connected Routing, Last Mile Navigation i novu značajku Korisničkog profila (User profile). Uz to, korisnici mogu pronaći svoje vozilo, zaključati ga i otključati na daljinu ili pregledati stanje vozila poput razine goriva putem aplikacije Bluelink.
Putnici mogu prilagoditi svoje pojedinačne izbore za infotainment s novom funkcijom za izradu profila korisnika. To omogućuje kupcima da instaliraju do dva glavna računa i jedan račun gosta te učitaju sliku profila putem aplikacije Bluelink. Korisnički profil u oblaku (cloud) pohranjuje korisničke postavke, poput jezika, Bluetootha, postavki za navigaciju i prepoznavanje glasa, kao i njihove omiljene radio stanice. To također omogućuje korisnicima da svoj profil preuzmu u svaki Hyundai automobil opremljen ovom funkcijom.
Ako vozači moraju parkirati svoj automobil u krugu od 200 do dva kilometra od samog odredišta, funkcija “Last Mile Navigation” se može aktivirati za nastavak navođenja u aplikaciji Bluelink na vozačevom pametnom telefonu.
Uz to, potpuno novi Tucson sadržavat će integraciju kalendara unutar informacijsko-zabavnog sustava, što znači da će korisnik moći vidjeti svoj Apple ili Google Calendar na AVN zaslonu. Sinkronizacija se vrši putem postavki aplikacije Bluelink. Ovo je samo još jedan razlog zašto kupci koriste i preuzimaju aplikaciju Bluelink.
S novom navigacijom Connected Routing koja se temelji na oblaku, rute vožnje izračunavaju se na moćnom poslužitelju unutar Bluelink oblak okruženja. To osigurava preciznije predviđanje prometa, preciznije vrijeme dolaska i pouzdaniji ponovni izračun rute. Kao dodatna prednost Connected Routing funkcije povezanog usmjeravanja, funkcija automatskog popunjavanja štedi vrijeme vozačima u odabiru odredišta.
Završno, Hyundai LIVE usluge sadrže informacije o parkiranju u stvarnom vremenu i lokacije benzinskih crpki, uključujući cijene kao i informacije o prognozi vremena. Odredišta ili točke interesa također se iz aplikacije mogu slati u navigacijski sustav u automobilu.
Značajke Bluelink® i LIVE usluga:
· [Novo] Korisnički profil: u oblak pohranjuje korisničke postavke infotainmenta, kao što su jezik, Bluetooth, postavke navigacije i prepoznavanja glasa.
· [Novo] Last Mile Navigation (Navigacija posljednje milje): koristi proširenu stvarnost (AR), kako bi korisnike odvela do konačnog odredišta putem aplikacije Bluelink® na pametnom telefonu vozača nakon što parkira automobil
· [Novo] Connected Routing (Povezano usmjeravanje): sustav zasnovan na oblaku koji nudi još preciznije rute za svakodnevnu vožnju zahvaljujući preciznijim proračunima i funkciji automatskog popunjavanja
· [Novo] Live parking usluge (Parking u stvarnom vremenu): Značajka usluga parkiranja uživo nadograđena je tako da sada uključuje informacije o cijeni parkiranja na ulici
· [Novo] Integracija kalendara: korisnici mogu sinkronizirati svoj Apple ili Google kalendar na AVN zaslonu putem aplikacije Bluelink®
· Daljinske usluge: vozači mogu zaključati / otključati svoj automobil, koristiti sirene / svjetla i pregledati status vozila (dostupnost nekih usluga na pojedinim tržištima ovisi i o zakonskim propisima na tim tržištima)
· Hyundai LIVE usluge: prometna situacija u stvarnom vremenu, benzinske crpke / parkirna mjesta (s cijenama), vremenska prognoza, kamere za brzinu
· Online prepoznavanje glasa: moćno mrežno prepoznavanje glasa (zasnovano na oblaku) s razumijevanjem prirodnog jezika
· Pronađi moj automobil: vozači mogu lako pronaći svoje vozilo u nepoznatom okruženju
· Pošalji u auto (POI): pretraživanje lokalnih interesnih točaka (POI) i slanje rezultata na satelitsku navigaciju automobila
· Sigurnost: Obavijest o alarmu vozila
· Održavanje: dijagnostika i izvještaj vozila (npr. tlak u gumama i zračni jastuci), informacije o vožnji
5. Povećana udobnost, komfor i prostranost
Uz niz novih praktičnih značajki, Hyundai nudi još veću udobnost za kupce potpuno novog Tucsona.
Po prvi put u nekom Hyundai vozilu, potpuno novi Tucson nudi skriveni tip Multi-Air Mode tehnologije koja se sastoji od kombinacije izravnih i neizravnih otvora za zrak za klimatizaciju i grijanje, kako bi se stvorilo ugodno unutarnje okruženje s nježnim protokom zraka. Kad je ovaj način rada aktiviran, zrak se raspršuje u nove multi-air utore za više zraka, pored uobičajenih ventilacijskih otvora. Ukupni volumen zraka ostaje isti i stoga je jednako učinkovit pri promjeni temperature, ali raspršivanje zraka smanjuje izravno puhanje i omekšava zrak. Ovaj način se može uključiti i isključiti, ovisno o želji vozača.
Trozonski klima-uređaj sada osim putnika u prednjem dijelu vozila zadovoljava i putnike na stražnjim sjedalima. Uz to, ventilirana sjedala sprijeda i grijana sjedala sprijeda i straga pružaju daljnju udobnost i vozaču i putnicima.
Osim toga, vozač može pomicati suvozačko sjedalo radi udobnosti putnika na prednjim ili stražnjim sjedalima jednostavnom upotrebom gumba na podupiračima sjedala.
Mod spavanja za putnike straga omogućuje vozaču i suvozaču nesmetano preslušavanje odabranog zvuka, uključujući radio, pozive ili bilo koji drugi zvuk koji se prenosi putem Bluetootha, Apple CarPlay ili Android Auto aplikacija bez da se isti zvuk prenosi na stražnje zvučnike, tako da putnici koji spavaju straga neće biti ometani.
Prostranije nego ikad prije
Dinamične proporcije potpuno novog Tucsona i nova platforma pružaju širok, otvoren unutarnji prostor koji jamči udobnost i prostranost putnika koji su obično rezervirani za modele višeg segmenta.
S 20 mm većom dužinom, 15 mm većom širinom i međuosovinskim razmakom koji je povećan za 10 mm u odnosu na prethodnu generaciju, potpuno novi Tucson prostraniji je nego ikad prije. Kao rezultat toga, putnici straga mogu uživati u dodatnih 26 mm prostora za noge. To vrijedi, kako za hibridne modele, tako i za modele s motorima s unutrašnjim izgaranjem, zahvaljujući pametnom postavljanju baterije ispod stražnjih putničkih sjedala.
Uz to, prtljažni prostor je povećan, nudeći ukupno do 620 litara za prtljagu s podignutim naslonima sjedala i do 1799 litara s preklopljenim sjedalima, ovisno o odabranoj opremi i pogonskom sustavu.
Za veću udobnost korisnika, stražnja sjedala potpuno novog Tucsona sada se mogu preklopiti u omjeru 4:2:4. Daljinsko preklapanje nadalje omogućava preklapanje sjedala na daljinu. Preklopne poluge nalaze se na bočnim stijenkama prtljažnika.
Dimenzije (u mm):
· Duljina: 4.500 (+ 20 mm)
· Širina: 1.865 (+ 15 mm)
· Visina: 1.650 (+ 5 mm)
· Međuosovinski razmak: 2.680 (+ 10 mm)
· Prevjes: sprijeda 895 mm, straga 925 mm
· Prostor za noge straga: 996 (+ 26 mm)
Prtljažnik (u litrama):
· Volumen s podignutim naslonima sjedala (benzin / dizel / benzin 48V / dizel 48V / hibrid): 620 / 598 / 577 / 546 / 616
· Volumen sa spuštenim naslonima sjedala (benzin / dizel / benzin 48V / dizel 48V / hibrid): 1,799 / 1,777 / 1,756 / 1,725 / 1,795
6. Najopsežniji sigurnosni paket u klasi
S naprednim sustavima za pomoć vozaču, najboljima u klasi, i aktivnim sigurnosnim paketom s nizom inovativnih značajki, potpuno novi Tucson pruža još više mira Hyundai kupcima.
Potpuno novi Tucson opremljen je poboljšanim sustavom sa sedam zračnih jastuka, koji ima novi središnji bočni zračni jastuk u prednjem redu, značajku jedinstvenu za ovaj segment. To sprječava da se vozač i suvozač sudare u slučaju sudara, umanjujući rizik od ozbiljnih ozljeda. Kada aktivaciju zračnih jastuka pokrene prednji ili bočni udar, sustav Multi-collision braking automatski aktivira kočnice u nuždi, kako bi se smanjio rizik sekundarnih ili višestrukih sudara.
Hyundai SmartSense sigurnosne značajke
Potpuno novi Tucson također je opremljen najnovijim Hyundai SmartSense značajkama aktivne sigurnosti i pomoći u vožnji za još više sigurnosti. Nove značajke uključuju, primjerice, Sustav za pomoć u izbjegavanju frontalnog sudara (FCA) s funkcijom skretanja u raskrižju, Nadzor mrtvog kuta (BVM), Sustav pomoći u vožnji autocestom (HDA) 1.5 i Pomoć pri izbjegavanju sudara u mrtvom kutu (BCA).
Dostupne značajke aktivne sigurnosti i sustava pomoći u vožnji Hyundai SmartSense:
· [Novo] Sustav za pomoć u izbjegavanju frontalnog sudara (Forward Collision-Avoidance Assist, FCA) sa skretanjem u raskrižju: ova funkcija autonomnog kočenja može otkriti automobile, pješake i bicikliste. FCA sada uključuje skretanje u raskrižju, što proširuje raspon zaštite tako što uključuje i sudare u raskrižjima tijekom skretanja ulijevo.
· [Novo] Pametni tempomat baziran na navigaciji za zavoje (Navigation-based Smart Cruise Control Curve, NSCC-C): ovaj sustav koristi potpuno novi Tucson navigacijski sustav za predviđanje nadolazećih zavoja ili ravnih dijelova te prilagođava brzinu vozila za sigurniju vožnju
· [Novo] Sustav za održavanje vozila u voznom traku (Lane Following Assist, LFA): automatski podešava upravljanje kako bi se vozilo održalo pravilnu putanju u svom prometnom traku. Djeluje zajedno s nadograđenom funkcijom Sustava upozorenja prilikom prelaska voznog traka (Lane Keeping Assist,LKA), koja sada otkriva rubove ceste kao i linije.
· [Novo] Sustav pomoći u vožnji autocestom (Highway Driving Assist, HDA) 1.5: kao kombinacija NSCC-C i LFA sustava regulira brzinu automobila i održava udaljenost od ostalih vozila ispred, kao i trenutni vozni trak pri vožnje autocestom.
· [Novo] Daljinsko pametno parkiranje (Remote Smart Parking Assist, RSPA) [samo uz PHEV model]: pomaže vozačima pri parkiranju i isparkiravanju automatskim pomicanjem vozila naprijed i nazad, čak i ako se nalaze izvan automobila. Značajka se može aktivirati i kontrolirati putem pametnog ključa.
· [Novo] Inteligentna pomoć pri ograničavanju brzine (Intelligent Speed Limit Assist, ISLA): Ova značajka upozorava vozače zvučnim i vizualnim upozorenjima kada prebrzo voze i premašuju ograničenje brzine. Osim što prikazuje brzinu i upozorava vozača, ISLA može čak i autonomno prilagoditi brzinu.
· [Novo] Nadzor mrtvog kuta (Blind View Monitor, BVM): nudi poboljšani pogled na bočnom zrcalu prikazivanjem stražnjeg pogleda na ekranu instrumentne ploče kad je uključen pokazivač smjera.
· Upozorenje na mogući sudar u mrtvom kutu (Blind Spot-Collision Warning, BCW): Nadzire stražnje bočne dijelove automobila i, ako se otkrije drugo vozilo, na vanjskim se zrcalima pojavljuje vizualno upozorenje. Ako vozač tada aktivira pokazivače smjera, emitira se zvučni signal upozorenja.
· [Novo] Pomoć pri izbjegavanju sudara u mrtvom kutu (Blind-spot Collision Avoidance Assist, BCA): koristi stražnje radare za nadzor stražnjih bočnih dijelova automobila i, ako se otkrije drugo vozilo, na vanjskim zrcalima se pojavljuje se vizualno upozorenje. Kad je potrebno, BCA emitira zvučno upozorenje i primjenjuje diferencijalno kočenje.
· [Novo] Upozorenje za siguran izlazak (Safe Exit Warning, SEW): upozorava putnike na nadolazeća vozila kad pokušaju izaći iz automobila.
· [Novo] Sustav upozorenja na putnike straga (Rear Occupant Alert, ROA): nadzire stražnja sjedala putem senzora koji otkriva kretanja. Vizualna i zvučna upozorenja upozoravaju vozača kako ne bi zaboravio na putnike sa stražnjih sjedala prije napuštanja i zaključavanja vozila.
· [Novo] Sustav zadržavanja rastojanja od vozila ispred (Leading Vehicle Departure Alert, LVDA): upozorava vozača kad je vozilo ispred njega krenulo prema naprijed, a vozač nije reagirao dovoljno brzo, primjerice, na semaforima.
· Upozorenje na mogućnost sudara pri vožnji unatrag (Rear Cross Traffic Collision Warning, RCCW): smanjuje rizik od sudara s nadolazećim prometom prilikom izlaska unatrag iz uskih područja sa slabom vidljivošću, zvučnim i vizualnim upozorenjem.
· [Novo] Sustav za izbjegavanje bočnog sudara pri vožnji unatrag (Rear Cross-traffic Collision-avoidance Assist, RCCA): aktivira kočnice u slučaju rizika od sudara s vozilom koje prolazi straga, tijekom vožnje unatrag.
· Monitor s okolnim pogledom (Surround View Monitor, SVM): nadograđen tako da vozači mogu doživjeti trodimenzionalni prikaz vozila od 360 stupnjeva s različitih gledišta.
· Sustav upozorenja vozača na umor (Driver Attention Warning, DAW) je značajka zaštite vozača koja pomaže u praćenju obrazaca vožnje kako bi se otkrila umorna vožnja i spriječile potencijalne nesreće. Djeluje zajedno s LVDA sustavom.
· Sustav automatskih dugih svjetala (High Beam Assist, HBA): noću otkriva i nadolazeća vozila kao i ona u istom traku, kao i okolnosti za prelazak na kratka svjetla prema potrebi, smanjujući zasljepljujuće učinke na druge vozače..
Za daljnju bezbrižnost, Hyundai i uz potpuno novi Tucson nudi svoje petogodišnje jamstvo s neograničenom kilometražom, vodeće u industriji.
7. Vožnja i upravljanje
Potpuno novi Tucson razvijen je i testiran u Europi uz ubrzana ispitivanja izdržljivosti i dinamička ispitivanja na najzahtjevnijoj trkaćoj stazi na svijetu, čuvenom Nürburgring Nordschleifeu, kao i prolazeći rigorozna ispitivanja na javnim cestama u cijeloj Europi, od najhladnijih zimskih uvjeta u Švedskoj, testiranja vuče prikolice u Alpama, pa do ispitivanja na vrućinama na jugu Španjolske. Sve kako bi se osiguralo ispunjenje velikih očekivanja europskih kupaca.
Udobna ili sportska vožnja s novim elektronički kontroliranim ovjesom i podešavanjem
Zahvaljujući fleksibilnosti koju nudi tehnologija prilagodljivog prigušivanja s elektroničkim upravljanim ovjesom (ECS), Hyundai inženjeri postigli su vrlo svestrano ponašanje u vožnji, ovisno o situaciji i željama vozača. Za svakodnevno putovanje na posao u normalnom ili eko načinu rada razvoj je bio usredotočen na ugodnu, ujednačenu i stabilnu vožnju, čak i na najizazovnijim cestama. ECS automatski i kontinuirano kontrolira ovjes vozila kako bi povećao udobnost i performanse vožnje. To postiže uzimajući u obzir uvjete vožnje poput brzine, stanja površine ceste, zavoja, zahtjeva za zaustavljanjem i ubrzanja. Upravljajući silom prigušenja na svakom pojedinačnom kotaču, ECS smanjuje kotrljanje, nagib i okomito kretanje kako bi poboljšao vožnju i upravljivost. Prilikom odabira načina Sport, vozači potpuno novog Tucsona mogu uživati u dodatnoj razini odziva i kontrole.
U isto vrijeme, konvencionalni amortizeri koriste novu tehnologiju ventila koja nudi veću fleksibilnost. MacPherson podupirač sprijeda i multi-link ovjes straga osiguravaju dobru razinu udobnosti i upravljanja.
Potpuno novim Tucson motorom upravljani servo upravljač (R-MDPS), koji sadrži novu generaciju upravljača s remenskim pogonom, podešen je kako bi odgovarao karakteru ovjesa vozila. Tijekom višemjesečnih ispitivanja i s prototipovima vozila i s najmodernijim inženjerskim simulacijskim alatima, Hyundaijevi inženjeri fino su kalibrirali sustav kako bi osigurali da vozači mogu imati glatko i povezano upravljanje. Vozači koji odaberu način rada Sport osjetit će oštrije upravljanje i veći osjećaj preciznosti u vožnji, primjerice, na zavojitoj seoskoj cesti.
Hyundai je razvio široku paletu opcija guma za potpuno novi Tucson s tri aerodinamična izbora kotača: 17-inčni čelični ili lakometalni te 18” i 19-inčni lakometalni. Izbori guma razvijeni su u bliskoj suradnji s vrhunskim proizvođačima guma Continental i Michelin, s posebnom pažnjom posvećenom aspektima poput udobnosti, izolacije buke s ceste i performansi upravljanja. Uz to, Hyundaijevi inženjeri postigli su niske vrijednosti otpora kotrljanja, što pridonosi smanjenju potrošnje goriva i emisija vozila. To naglašava predanost tvrtke proizvodnji ekoloških automobila bez ugrožavanja performansi.
Pogon na sva četiri kotača i Terrain modovi čine potpuno novi Tucson istinskim SUV-om
Terrain mod značajka potpuno novog Tucsona, dostupna u hibridnoj verziji s automatskim
mjenjačem, koristi Hyundai HTRAC tehnologiju pogona na sva četiri kotača. Time se omogućuje okretno upravljanje i bolja primjena okretnog momenta, ovisno o prianjanju kotača i brzini vozila.
Pored različitih načina vožnje, tri dodatna načina terenske vožnje - blato, pijesak i snijeg - optimiziraju performanse vožnje i HTRAC postavke za poboljšano iskustvo vožnje na raznim terenima.
8. Najširi raspon elektrificiranih pogonskih sklopova u segmentu kompaktnih SUV-ova
Nudeći pet opcija elektrificiranog pogonskog sklopa i dva motora s unutarnjim izgaranjem s četiri opcije izbora prijenosa, potpuno novi Tucson odgovara svakoj vrsti vozača. S benzinskim i dizelskim 48-voltnim blagim hibridom, potpunim hibridom i plug-in hibridom dostupnim kupcima, potpuno novi Tucson nudi najširi raspon elektrificiranih pogonskih sklopova u segmentu kompaktnih SUV-ova. Uz to, dostupan je i s dvije benzinske i dizelske opcije. Pogonski sklopovi su razvijeni s ciljem smanjenja emisija bez kompromisa žrtvovanja zabave u vožnji.
Cijela se linija temelji na dva Hyundai Smartstream motora: 1,6-litrenom T-GDI benzinskom motoru i 1,6-litrenom CRDi dizelskom motoru, koji su dostupni s različitim razinama elektrifikacije ili bez njih.
Benzinski motor 1.6 T-GDI Smartstream motor kao prvi na svijetu opremljen je tehnologijom vremenski promjenjivim upravljanjem otvaranja ventila (CVVD). CVVD optimizira performanse motora i učinkovitost goriva, a istovremeno je i ekološki prihvatljiv. Tehnologija upravljanja ventilom regulira trajanje otvaranja i zatvaranja ventila prema uvjetima vožnje. Ovo je jedini sustav koji može promijeniti trajanje otvaranja ventila tijekom vožnje, ovisno o uvjetima. Tehnologija povećava performanse za 4% i učinkovitost u potrošnji goriva za 5%, a smanjuje emisije za 12%.
Za još veće performanse i smanjene emisije, kupci mogu odabrati snažni hibridni pogonski sustav od 230 KS. Kombinira trenutni okretni moment elektromotora od 44,2 kW s izlaznom snagom motora 1.6 T-GDI. Sustav je uparen s litij-ionskom polimernom baterijom kapaciteta 1,49 kWh, a dostupan je sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem (6AT) i pogonom na prednje ili sva četiri kotača. Plug-in hibridna varijanta od 265 KS bit će dostupna kupcima u proljeće 2021. godine.
U kombinaciji s Hyundaijevom učinkovitom i reaktivnom 48-voltnom blagom hibridnom tehnologijom, 1.6 T-GDI dolazi u dvije različite varijante izlazne snage, sa 150 KS ili sa 180 KS i opcijskim pogonom na sva četiri kotača. Obje verzije mogu se kombinirati sa 6-stupanjskim inteligentnim manualnim mjenjačem (6iMT) ili sa 7-brzinskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT).
Kada nije povezan s 48-voltnim blagim hibridnim sustavom, 1,6-litreni T-GDI Smartstream benzinski motor dostupan je sa 150 KS, ručnim mjenjačem sa šest brzina i pogonom na prednje ili sva četiri kotača. Druga opcija je 1,6-litreni CRDi Smartstream dizelski motor. Blaga hibridna varijanta od 48 volti isporučuje 136 KS i dolazi sa 7DCT mjenjačem i pogonom na prednje ili sva četiri kotača. Dizelski 1,6-litreni CRDi Smartstream motor također je dostupan sa 115 KS i ručnim mjenjačem sa šest brzina i prednjim pogonom.
Hyundaijev novi inteligentni manualni mjenjač (iMT)
Kupci potpuno novog Tucsona mogu izabrati Hyundai novorazvijeni inteligentni manualni mjenjač (iMT). Kvačilo iMT mjenjača djeluje isključivo elektronički i odvaja motor od mjenjača nakon što vozač otpusti papučicu gasa tijekom vožnje konstantnom brzinom, omogućujući automobilu da uđe u krstareći (coasting) način rada. Tako se poboljšava ukupna učinkovitost u potrošnji goriva. Odabrani stupanj vozača ostaje uključen čak i kad je motor isključen. Motor se ponovno pokreće u istom stupnju prijenosa čim vozač pritisne ili papučicu kočnice ili papučicu gasa zahvaljujući snazi koju pruža blagi hibridni starter generator (MHSG). Mjenjač ponovno pokreće motor u neutralnom položaju (s otpuštenim kvačilom), ako vozač pritisne papučicu kvačila kako bi promijenio brzinu ili ako je brzina vozila preniska za trenutno uključeni stupanj prijenosa.