Tko je tko u viralnom svijetu: BMW je apsolutni lider, vladaju Instagramom i Tik Tokom, drugi su na Twitteru, gdje je Seat prvi, Porsche je 1. na Pinterestu
BMW X4 i M5 najpopularniji na žici! Virtualnim svijetom dominiraju europske marke automobila, posebice one nešto prestižnije. Bavarska firma apsolutni je vladar. Najbolji su na Instagramu i na Tik Toku, drugi su na Twitteru gdje je Seat iznenađujuće prvi. Na Pinterestu je Porsche No. 1. Internet i brojne društvene mreže su izvrstan alat za mjerenje popularnosti marki automobila i sve su zastupljeniji na žici nego na TV, radiju, tisku...
Popularnost marki automobila može se mjeriti na različite načine, ovisno o tome koliko vozila svake marke promatramo na cesti. Naravno, jasno je da će broj prestižnih automobila na selu biti puno manji od broja pristupačnih automobila. Internet i brojne društvene mreže su izvrstan alat za mjerenje popularnosti marki automobila. Automobilske tvrtke već dugi niz godina prate razvoje na ovom području, a društvene mreže služe i za najavu vijesti i prezentacija te raznih drugih aktivnosti. Uostalom, online zajednica je u prošlosti mogla vidjeti razne ‘sporove’ u kojima su se proizvođači rugali jedni drugima, a popularnost je na kraju rasla s obje strane. A koja je zapravo najpopularnija, najpopularnija marka automobila na društvenim mrežama?
S tim su se problemom suočili u Uswitchu, a zatim su provjerili popularnost brendova na četiri (osobito među mladima) najpopularnije platforme, a to su Instagram, Pinterest, Tik Tok i Twitter. Ujedno su izmjerili koliko se puta pojedini brend s ključem pojavio u objavama na spomenutim mrežama. Mjerenja su 'izvršena' uz pomoć raznih alata između drugog i četvrtog listopada.
ZA USPJEH NAJZASLUŽNIJI BMW X4 I M5
Rezultati su pokazali da najpopularnije njemačke marke automobila zauzimaju pet od prvih deset mjesta. Najviše je rangiran BMW, koji je dobio ocjenu 9,63 od 10. Odlična ocjena je zbog činjenice da je daleko najpopularniji brend i na Instagramu i na Tik Toku, gdje je dobio čak 30,7 milijuna oznaka, više od 17 milijuna više od drugoplasiranog. U međuvremenu bavarska je komanija pristigla i na drugo mjesto na Twitteru i treće na Pinterestu.
Iza BMW-a slijede Ford (9.45), Mercedes-Benz (8.84), Honda (8.53), Toyota (8.35), Jeep (8.23), Porsche (7.98). ), Volkswagen (7.56), Nissan (7.50) i Audi ( 7.30). Zanimljivo, BMW je na Twitteru zauzeo tek šesto mjesto, a na ovoj društvenoj mreži je, s druge strane, slavio Seat ispred Tesle i Forda. Na Pinterestu se Porsche pokazao najpopularnijim, a osim Porschea, na popisu nema niti jednog od najprestižnijih sportskih brendova poput Ferrarija, Lamborghinija i sličnih.