Fijasko "kineza" u Rusiji! U dva mjeseca prodano svega 36 primjeraka Moskviča 3, koji je zapravo kopija kineskog JAC JS4 koji je "nasađen" na VW platformi

Rusi nikako da se navuku na "kineze"! Očigledno nikome ne treba ova ruska kopija kopije, automobila kineskih korijena s VW platformom. Toliko hvaljeno oživljavanje marke Moskvič očito je propalo, sa smiješno malom količinom prodanih automobila u dva mjeseca. Uz to rusko je tržište "zaronilo" čak 60 posto!

Ovo je rebrendirana verzija kineskog JAC JS4. Po veličini je usporediv s Kijom Seltos i Škodom Karoq. Izgrađen je na zajedničkoj platformi JAC-a i Volkswagena, s McPhersonovim oprugama sprijeda i polu-neovisnom torzijskom gredom straga.

Fijasko "kineza" u Rusiji! U dva mjeseca prodano svega 36 primjeraka Moskviča 3, koji je zapravo kopija kineskog JAC JS4 koji je "nasađen" na VW platformi Moskvich / PR
1. 3. 2023

Napisao: Matjaž Gregorić

Rusko tržište automobila i njegova autoindustrija sve više pokazuju sliku kolapsa koji je započeo nakon invazije na Ukrajinu. Nekoć milijunsko tržište automobila lani se smanjilo za čak 60 posto, a domaće tvornice zbog nedostatka komponenti jedva mogu proizvesti male količine uglavnom zastarjelih modela.


I oživljavanje marke automobila Moskvich za sada je neuspješno, jer novi Moskvich 3, koji je točna kopija kineskog "originala" JAC JS4 i od njega se razlikuje samo po logotipu, nije ispunio očekivanja. Ruski automobili kineskog porijekla dolaze u tvornicu u Moskvi u rastavljenom stanju, tamo se ponovno sastavljaju, stavljaju logotipi i natpisi i šalju u prodajna skladišta. No početak prodaje kloniranog crossovera pokazao se promašenim, jer se u dva mjeseca u cijeloj Ruskoj Federaciji našlo samo 36 kupaca, a dosad je proizvedeno više od dvije tisuće primjeraka, a većina ih čeka u skladištima. 

Razlog nepopularnosti modela uglavnom je visoka cijena koja iznosi otprilike 24.000 eura za benzinsku verziju i 42.000 eura za električnu verziju.

Ovo je rebrendirana verzija kineskog JAC JS4. Po veličini je usporediv s Kijom Seltos i Škodom Karoq. Izgrađen je na zajedničkoj platformi JAC-a i Volkswagena, s McPhersonovim oprugama sprijeda i polu-neovisnom torzijskom gredom straga.

Automobili s prednjim pogonom i motorima s unutarnjim izgaranjem trebali bi dobiti 1,6-litrene strojeve s kapacitetom od 109 konjskih snaga. U ponudi će biti i 1,5-litreni motor sa 150 konjskih snaga. Oba motora imaju 6-stupanjski ručni mjenjač ili varijator.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.