Tajna (ne)uspjeha je Coca Cola, Ronaldo i Lucatelli je ne piju i pobjeđuju, Modrić je preporučuje svima

Ronaldo i Lucatelli ne piju Coca Colu, igraju sjajno i pobjeđuju. Modrić je propagira, gubi i daleko je od onoga na što nas je navikao! Portugal i Italija donijeli su renesansu nogometa, Hrvatska izgleda kao usporeni vlak.- Hrani se i pij zdravo te pobjeđuj, ili se truj sa šećerom i gubi!

To je najsnažnija poruka koju je u Budimpešti odaslao Christiano Ronaldo kad je jednim potezom uklonio bočice Coca Cole s konferencijskog stola i istovremeno srušio dionice američke kompanija za najmanje 4 milijarde dolara u nekoliko sati. Samo dva dana kasnije isto je učinio i talijanski heroj utakmice sa Švicarskom. Manuel Lucatelli, najbolji igrač i strijelac dvaju zgoditaka u Rimu je učinio sve isto kao i Ronaldo u Munchenu. Oba pobjeđuju, oba zabijaju i igraju nogomet iz snova.

Istovrememno, Luka Modrić, hrvatski heroj, jedan je od glavnih stupova svjetske promocije Coca Cole. Izvire kao iz paštete sa svojim reklamnim porukama o globalnom piću za kojeg sugerira ga ga valja piti i trošiti. Mediji su prepuni njegovih reklamnih spotova s Coca Colom u glavnoj ulozi. Na društvenim mrežama i na svom Facebook profilu uzdiže Coca Colu i šalje sasvim suprotne poruke od Ronalda i Lucatellija. Pri tome se baš i ne može pohvaliti igrama i rezultatima tandema koji je s gnušanjem odbacio piti i propagirati nezdrava pića i hranu. Veliku podršku Christianu Ronaldu dala je i Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) koja je uputila znakovitu podršku portugalskom kapetanu na Twitteru i na Instagramu, na istom onom mediju gdje 36. godišnjak ima 299 milijuna pratitelja. Napisali su mu: Ostanite u formi i zdravi poput @Cristiano
Smanjite konzumaciju šećera i ograničite unosa slatkiša i slatkih pića. Čuvajte zdravlje i jačajte mišiće.

U roku od sat vremena od trenutka kad ste popili boćicu Coca Cole razina šećera u krvi dramatično raste (što oslobađa inzulin). Šećer se pretvara u masnoću, a moždani se neurotransmiteri ponašaju kao da ste se upucali heroinom. Piće je diuretik, a otprilike u vrijeme dok izlučujete hranjive sastojke iz svog tijela, počet ćete se osjećati razdražljivo i tromo.

Tajna (ne)uspjeha je Coca Cola, Ronaldo i Lucatelli je ne piju i pobjeđuju, Modrić je preporučuje svima Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
17. 6. 2021

Cristiano Ronaldo srušio je vrijednost Coca Cole u samo nekoliko minuta za 4 milijarde dolara na burzama. Samo dva dana kasnije velik doprinos daljnjem urušavanju ugleda ovog planetarno popularnog pića dao je i junak ogleda Italije sa Švicarskom. Manuel Locatelli učinio je isto na press konferenciji u Rimu. Uklonio je flaše Coca Cole i poput Ronalda izrekao je jednu jedinu riječ. - "Aqua!"
Cijena dionica kompanije bezalkoholnih pića pala je za 1,6 posto, a i Paul Pogba iz francuske reprezentacije učinio je nešto slično s bocama poznatog proizvođača piva Heineken nakon meča s Njemačkom u Munchenu. Uklanjanje boca Coca-Cole tijekom tiskovnih konferencija na Europskom prvenstvu nanijelo je veliku financijsku i promocijsku štetu Coca Cola, a i Hainekenu. Portugalski kapetan poznati je zdravstveni fanatik i jasno je rekao što misli o gaziranom bezalkoholnom piću. 36-godišnjak je podigao bocu vode prije nego što je na portugalskom izgovorio: "Agua!". Nije bio ni svejstan da će za samo koju minutu i za nekoliko milijardi spustiti cijenu dionica ove američke kompanije. Coca-Cola jedan je od službenih sponzora Eura 2020. Cijena dionice tvrtke pala je s 56,10 na 55,22 dolara gotovo odmah nakon Ronaldove geste, pad od 1,6 %. Tržišna vrijednost Coca-Cole popela se s 242 na 238 milijardi dolara, što je pad od četiri milijarde dolara.
 Glasnogovornik Euro 2020-a rekao je: "Igračima se nudi voda, uz Coca-Colu i Coca-Colu Zero Sugar, po dolasku na naše konferencije za novinare." Svatko "ima pravo na svoje preferencije za piće".

Ronaldo je ikona pop kulture i može se pohvaliti s 299 milijuna Instagram sljedbenika, baš kao i Luka Modrić koji je jednako tako planetarno poznat i koji ima veliku sljedbu na društvenim mrežama, na Facebooku 19 milijuna fanova.

Mareketing u sportu ima veliku ulogu i u pravilu sponzora se ne pita baš za sve. U ovom slučaju Ronaldo, a kasnije i Pogba i Lucatelli su reagirali ne misleći o tome da čine štetu i UEFA-i. Na kraju krajeva, a zašto i bi kad ih na tako što ništa ne obavezuje. Činjenica je da profesionalni sportaši, tako i Ronaldo, a sasvim sigurno i Modrić, ne piju i ne jedu što i običan konzumeristički svijet. Netko je odlučio u ovom slučaju podržati sponzore, a netko je bio drugog mišljenja. Portugalski kapetan u brojnim je navratima isticao kako ima problema sa svojim sinom koji tamani hamburgere, čips i Coca Colu i kako mu je puno trebalo da ga makne od takve nezdrave prehrane. Cristiano Ronaldo ne pije sodu. Nema on apsolutno nula razloga da truje tijelo na kojem toliko radi pićem koje sadrži i više od trećine šećera i koji sadrži sodu. Tako je sa većinom profesionalnih sportaša koji itekako vode brigu o tome što unose u svoj organizam. Kada govorimo o prokletim učincima gaziranih navika, često govorimo dugoročno

- kako to može doprinijeti pretilosti, dijabetesu tipa 2, srčanim bolestima, propadanju zuba - ali neposredan utjecaj pijenja samo jedne limenke alarmantan je signal. U roku od sat vremena: razina šećera u krvi dramatično raste (što oslobađa inzulin), šećer se pretvara u masnoću, a moždani se neurotransmiteri ponašaju kao da ste se upucali heroinom. Piće je diuretik, a otprilike u vrijeme dok izluđujete hranjive sastojke iz svog tijela, počet ćete se osjećati razdražljivo i tromo.

Ronaldo je daleko od savršene osobe i daleko od savršenog predstavnika u svijetu marketinga. Pio je on i jeo svašta, ali ovo je trenutak u kojem je bljesnuo i u kojem je dobio podršku stručnjaka i svjetske osvještene javnosti. Godinama su nezdravi "behemoti", poput Coca-Cole, McDonald'sa (sjećate li se reklame Michaela Jordana i Larryja Birda) Budwesier, pa čak i Gatorade (podružnica Pepsija i jedno od najnekorisnijih pića za oporavak tamo) upregli sve svoje moći i pod svoje stavili gotovo sve profesionalne sportske lige, isplativši stotine milijuna da bi se pokazali u dobru. Ali istina je da ti igrači, od Jordana preko Modrića do Ronalda, znaju da su ti proizvodi doslovno najveći neprijatelji njihovih tijela. Imajte to na umu kad sljedeći put kad posegnete za velikim Macom i Coca-Colom. Poručuju to Ronaldo i Lucatelli najjače, ali i WHO, liječnici, nutricionisti.
 

 
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.