Sviđa li vam se novi Peugeot logo? Nova 308-ica bit će prvi Peugeot sa značkom lava koji riče iz sve snage. U 171 godini ovo je 11 logo Peugeota uvijek s lavom
U 171 godini Peugeot je uvijek krasio lav. DNK je to marke PEUGEOT. Stiglo je vrijeme za 11. po redu logotip ove najstarije kompanije u autoindustriji. Do 2023. svi Peugeotovi automobili, skuteri, autosaloni, web stranice, društvene platforme... krasiti će posve novi logo, a do 2025. svi modeli kojeg ukrašava sada još agresivniji lav trebali bi biti i na struju. Nova Peugeot značka referira se na crno bijeli logotip iz 1960-ih koji je dakako prilagođen današnjici. Od 1850. PEUGEOT je promijenio 10 logotipa i svi su sadržavali simbol lava. Danas je predstavljena još profinjenija, kvalitetnija i elegantnija, jedanaesta verzija koju je osmislio PEUGEOT Design Lab, studio za globalni dizajn marke PEUGEOT
Najstarija automobilska marka na svijetu novim logotipom okreće jednu posve novu stranicu u svojoj povijesti. Peugeot ide u totalni rebranding i mijenja kompletni vizualni identitet. Nova generacija hatchback-a 308 bit će prvi u nizu novih Peugeota čiju će masku, a i zadnji dio ukrašavati posve novi lav koji je agresivniji, koji riče iz sve snage.
Uzor za posve novi logo dizajneri, a napokon i šefovi koji odlučuju o tako važnim stvarima pronašli su u 2D Peugeotovu logotipu iz šezdesetih godina prošlog stoljeća. Nešto slično primijenili su već i na retro-futurističkom konceptu E-Legend. Novi Peugeot 308 bit će prvi serijski automobil koji će nositi novu značku, a njega će slijediti cijeli budući lavlji čopor Made in France. Suparnik Ford Focusa i Volkswagen Golfa dakako da neće iznenaditi jedino novim logotipom. Novi francuski kompakt najavljuje se kao ultra tehnološka i modernistička senzacija. Prema nekim zaljubljenicima u Peugeotova vozila prva se s novom značkom trebala pojaviti nova 108-ica, no nažalost ona odlazi u povijest i više se neće proizvoditi.
Osim značke i loga tvrtka će također ažurirati u potpunosti imidž svoje marke i to posve novim komunikacijskim idejama, od onih vezanih uz font pisma, preko uređenja specijaliziranih autosalona, web stranice, pa sve do same značke na automobilima. novim izgledom u svim svojim operacijama s javnošću, poput web mjesta i brošura, kao i zastupništva. Peugeot cilja završiti rebrandinga do 2023. Rebranding se poklapa i s Peugeovim planom elektrifikacije cijele svoje postave do 2025. godine.
"Peugeot napreduje", ustvrdila je Linda Jackson, na današnjem pompoznom predstavljanju novog identiteta nova šefica Peugeota: -„Već smo proveli puno vremena radeći na vozilima, a ovo je drugi dio putovanja, koji se odnosi na iskustvo kupaca. Okidač je činjenica da volimo put kojim sada idemo s automobilima. "
Sviđa li vam se novi Peugeot logo?
Trenutačni logotip uveden je 2010., a sada dobiva novo ruho s čime žele pokazati kako su spremni i za višu klasu. Napravili su svojevrsni upmarket potez. Nakon što je u potpunosti redizajnirao svoja vozila tijekom posljednjih 10 godina, PEUGEOT je redizajnirao i logotip kako bi bio u skladu s proizvodima. Početak 2021. godine obilježen je puštanjem u prodaju game koja će se predstaviti novim vozilom PEUGEOT 308, novom internetskom stranicom i osnivanjem grupe STELLANTIS. Sve se posložilo!
PEUGEOT je marka koja ide ukorak s vremenom. Ponekad je čak i ispred svog vremena: uvodi inovacije, predviđa promjene u ponašanju, utire put novim rješenjima za mobilnost.
PEUGEOT je prošao kroz sve revolucije: industrijsku, tehnološku, političku, društvenu, digitalnu i sada ekološku. Energetska tranzicija i mobilnost bez emisija središnji su elementi njegove strategije za održivu budućnost.
Sve je to utkano u DNK marke PEUGEOT.