Odlučile su između 63 kandidata i prvo odabrali sljedećih pet pobjednika pojedinačnih kategorija: Volvo EX30 (obiteljski automobil), BMW serije 5 (veliki automobil), Kia EV9 (SUV), Volkswagen Amarok (4x4 & Pick-up) i Aston Martin DB12 (ekskluzivno vozilo).
"Ovogodišnji odabir bio je posebno težak zbog izvrsne razine svih kandidata", kaže Marta Garcia, izvršna predsjednica WWCOTY-ja. “Svaki od finalista imao je dovoljno kvaliteta za pobjedu. Kia EV9 potukla je konkurenciju jer je to vozilo koje je u stanju zadovoljiti potrebe potrošača posvuda." "Budući da u odabiru ocjenjujemo automobile kroz oči žena, vidimo različite prednosti ili nedostatke koje muškarci ponekad zanemaruju, ali su korisniku jednako važna."
A zašto KIA EV9? “Ovogodišnji pobjednik titulu je zaslužio prvenstveno inovativnim konceptom i širokim spektrom naprednih tehnologija, a pobjedi mu je pomogla i široka globalna prisutnost”, objašnjava Prosenjakova.
... ali i osigurati vidljivost žena u svijetu automobila i doprinijeti da se glasovi žena čuju na svim kontinentima, budući da mobilnost za žene znači pristup mnogim osobnim i profesionalnim mogućnostima. Projekt je 2009. godine utemeljila novozelandska automobilistička novinarka Sandy Myhre, koja je sada počasna predsjednica.
„Izbor u kojem najbolje automobile biraju isključivo žene koje se profesionalno bave automobilizmom, jedini je takve vrste u svjetskim razmjerima. Njegova misija nije samo poticanje pozitivnih trendova u razvoju automobilizma, već i ukazivanje na to da su žene ravnopravni potrošači neovisne kupovne moći, iako je industrija još uvijek izrazito okrenuta muškarcima“, dodala je na ovu temu Urša Prosenjak.