Strava u Bahrainu, Romain Grosjean nakon 27 sekundi izašao iz vatrene buktinje živ i samo malo opećen

Gotovo pola minute od udara silom od 57 G u zaštitnu ogradu iz prepolovljenog bolida Hass i buktinje koja je bila jača i 100 puta od vatre koja se razvija pri polijetanju zrakoplova na oduševljenje zaprepaštene publike ukazao se tridesetipetogodišnji francuski pilot. Scene su bile strašne, TV kamere su se zbog šoka i stravičnih prizora ugasile, a onda je nakon 27 s Grosjan poput ptice Fenix izletio iz vatrene stihije. Olakšanje je bilo potpuno kad je liječnik FIA-a izjavio kako je Francuz zaradio samo manje opekline po rukama i gležnju.
 

Strava u Bahrainu, Romain Grosjean nakon 27 sekundi izašao iz vatrene buktinje živ i samo malo opećen DPPI/Pixell
29. 11. 2020

Romain Grosjean čudesno je preživio tešku nesreću na Grand Prixa Formule 1 Bahreina u nedjelju navečer i to u prvom krugu utrke, nakon samo tri zavoja. Iz unakaženog, zdrobljenog i prepolovljenog bolida izašao je samo s "manjim opeklinama". Nesreća je bila stravična, nestvarana i spektakularna. Ubrzo nakon starta, Grosjeanov Hass izletio  je sa staze nakon kontakta s Rusom Danila Kvyat-om (AlphaTauri). Žestoko se pravocrtno u puinoj brzini zabio u čeličnu ogradu, gotovo pod pravim kutom. Čim je udario u sigurnosne barijere bolid se pretvorio u eksplozivnu buktinju.
 Šasija se prepolovila i trenutno se zapalila. Malo je tko vjerovao da će 34-godišnji pilot uspjeti izvući živu glavu iz kokpita. No čudo se dogodilo.  "Zadobio je lakše opekline ruku i gležnja, ali je dobro", izjavili su medijima iz njegove momčadi. Grosjeana je Hitna pomoć odvela na pregled kod liječnika, prema protokolu. Grand Prix prekinula je crvena zastava.
"Nikad nisam vidio toliko plamena", kazao je Alan van der Merwe, vozač medicinskog vozila koje se samo koju sekundu nakon udesa nešla na mjestu udesa na kojeg je naskočio i oslonio se francuski pilot.Šepajući i vidno potresen, sa suzama u očima Grosjean je u kolima hitne pomoći napustio stazu Sakhir, gdje je do sada osvojio dva od svojih deset postolja u F1.  Alan van der Merwe, koji vozi medicinski automobil od 2009. ovo nije doživio. - Svi sustavi koje smo razvili, luk koji nadvisuje kokpit bolida F1 da bi zaštitio šef pilota, sigurnosne barijere, pojasevi, kombinezon, kaciga, rukavice, papuče... bile su savršene.

Guenther Steiner, direktor tima HASS pozdravlja "brzinu intervencije spasilačkih službi. - Ljudi iz FIA-e učinili su nevjerojatan posao nakon ove zastrašujuće nesreće, kazao je.

I u povijesti gorjeli su bolidi, ali ovolikom žestinom nikada. Niki Lauda izvukao je živu glavu Nürburgringu (Njemačka) 1976., kao i Gerhard Bergera u Imoli (Italija) 1989.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.