S obzirom da na to da Škoda od Nijemaca preuzima motore, platformu i brojne druge dijelove, a pritom ostvaruje drastično smanjenje troškova zbog puno jefitnije radne snage u češkim tvornicama, Volkswagenovi sindikati su zatražili da se ti dijelovi odsada naplaćuju više i da se dio Škodine proizvodnje iz Češke preseli u Volkswagenove njemačke tvornice. Prema procjenama Škodinih sindikalista, takva selidba bi mogla ukinuti do 2000 radnih mjesta u tvornici u u gradu Mlada Boleslav.
Ovi zahtjevi su izazvali reakcije i na najvišoj političkoj razini. Nakon medijskih objava, ured premijera Bohuslava Sobotke priopćio je kako je prvi čovjek Vlade zatražio sastanak sa Škodinom upravom i sindikatima radi pojašnjenja.
Ljubomorni na uspjeh Škode
U zadnje tri godine operativna dobit Škode udvostručila se na lanjskih 1,2 milijarde eura, a marža je skočila na 8,7 posto. Ti podaci ukazuju kako je Škoda postala iznimno profitabilna te se tako smjestila odmah iza Porschea. U globalnom smislu, Volkswagen i dalje prodaje više automobila nego Škoda, no također sporije raste na području Europe. Lani je njegova dobit pala za trećinu, pa se marža smanjila na 1,8 posto.