Obnovljena Škoda Octavia je pred vratima. Ovo je do sada poznato
Prvi pravi postsocijalistički auto u Istočnoj Europi Škoda Octavia i dalje na krilima uspjeha! Octavia se smatra jednim od najpopularnijih automobila na našem tlu, pa će mnogi sa zanimanjem iščekivati obnovljeni izgled nakon 4 godine, a rok za novi facelifting je veljača
Dapače, riječ je o jednom od najvažnijih automobila na slovenskom tržištu, jer je krajem studenog ovdje bio najprodavaniji model. S više od 1600 prodanih automobila krajem studenoga već je premašio ukupne prošlogodišnje prihode pa su vrlo male šanse da bi istisnuo bilo koji automobil, pogotovo Renault Clio, Škoda Octavio.No, početak prodaja četvrte generacije nije došla u najprikladnijem trenutku. U lipnju 2020. svijet je pošteno bio u rukama virusa covid-19, a nekoliko mjeseci kasnije došlo je do krize u opskrbi poluvodičima, tako da je već sljedeće godine Octavia morala dugo čekati, u nekim slučajevima čak više od godinu i pol.
Nakon nepune četiri godine na tržištu, došlo je vrijeme za osvježenje u kojem se ne očekuju veći tehnički zahvati. Na temelju uočenih (zatamnjenih) prototipova, možemo očekivati neke promjene na LED prednjim svjetlima, dok će maska ostati više-manje ista. Promijenit će se donji otvori za zrak na braniku, čime će se imidž malo približiti nadolazećim novim Kodiaqom i Superbom. No, osim video isječka u nastavku (popraćenog čestitkom), Škoda nije objavila ništa opipljivije.
View this post on Instagram
Škoda još nije rekla ništa o ažuriranjima tehničkog odjela, ali ne možemo očekivati nikakvu revoluciju (vjerojatno i evoluciju). Paleta motora tako će se sastojati od benzinskih i dizelskih motora, no ostaje i hibridni pogon. Ako ste u ovom trenutku računali da će Octavia od dviju pridošlica preuzeti najnoviju plug-in hibridnu tehnologiju koja omogućuje oko 100 kilometara električnog dosega, vjerojatno ćete se razočarati. Prema pisanju britanskog portala AutoExpress, za to postoji vrlo malo (ili praktički nimalo) mogućnosti.
U interijeru možemo očekivati još 'korekcija', barem ako se oslanjamo na promjene koje će dobiti Volkswagen Golf. Tako možemo računati na nekoliko analognih prekidača i poznati središnji ekran od 10 inča. Svakako će se pozabaviti i softverom centralnog sustava koji svojim "bugovima" smeta mnogim korisnicima. U svakom slučaju, osvježenje za Octaviju dolazi u pravi čas, jer će na vrhuncu životnog vijeka praktički postati još bolja. Kao što je spomenuto, svi detalji bit će otkriveni sljedeći mjesec, kao i kada će zapravo stići na ceste.