Šaškin i Bitterman još jučer su bili jednom nogom na putu za Limu i zrakoplovnu luku, a danas odlični 29. i odlučni da idu do kraja
Napokon se sve posložilo Cro Dakar Teamu, 7. etapu završili bez većih tehničkih problema na odličnom 29. mjestu (moguće promjene za koje mjesto napred/natrag). Još jučer su bili jednom nogom na putu za Limu i zrakoplovnu luku, a danas nakon 383 km duge sedme etape učvrstili su svoje mjesto u karavni koja juri prema ostvarenju najvažnijeg cilja, završetku najtežeg relija na svijetu. Šaškin i Bitterman uz veliku pomoć mehaničara i inženjera Darka Peljhana te Portugalca Brune lagano se tijekom utrke uspinjala sa 52. na konačno 29. mjesto
Teško je bilo opisati sreću Cro Dakar Teama nakon današnjeg ulaska u cilj i nakon 383 kilometara prevaljene etape. I to ne samo zbog osvojenog 29. mjesta, već i zbog toga što po prvi put gotovo da nisu imali većih problema s Can Amom- Ako se to ne može kazati za činjenicu što su utrku odradili bez svjetala. Sve ostalo je više manje štimalo i više je nego izvjesno kako su Šaškin i Bitterman sposobni učiniti velike stvari na nekok budućem Dakaru. Oni su se dokazali ne samo kao odlični natjecatelji kojima je pilotiranje u krvi, oni su jedni od onih junaka Dakra 2019. koji su svojim ponašanjem, odnosom i ponajprije nesebičnosti osvojili srca ne samo naših navijača. Naši Šaškin i Bitterman nakon ogromnih problema u šestoj etapi startali su u 7. etapu s 52. mjesta i prvi dio utrke uglavnom su zauzimali takva mjesta, no u drugoj polovici naprosto su eksplodirali. U prošloj su etapi pokazali koliko mogu i znaju. U jednom trenutku bili su i 17 u ukupnom poretku i to u etapi koja je bila dugačka 868 kilometara. U samom vrhu bili su sve do 20 kilometara pred ciljem kad im se prašina uvukla u spremnik s gorivom i kad im je Can Am stao. Za njih, a i za većinu sudionika Dakar je daleko više od običnog sportskog natjecanja.
Od više od 150 konkurenata u automobila u borbi za naslov ostao je tek kvartet. Prava borba za ovogodišnjeg prvaka vodi se između njih samo četvero. Prvoplasirani Nasser Al-Attiyah "bježi" Peterhanselu pola sata, Romi 37 minuta, a Sebastien Loebu gotovo sat vremena. Toyota je na prvom mjestu, dva je Minija slijede, a četveroplasirani je Peugeot. Najveće je iznenađenje Čeh Prokop u Fordu, a među prvih deset još su dva Minija i Toyote. U prvome od njih je Carlos Sainz koji teško da može uloviti najbolje, jer za prvoplasiranim Katarcem zaostaje 5 sati i 15 minuta i trenutno se nalazi na 9. mjestu u ukupnom poretku. Španjolac koji je nekada u Toyotama osvajao naslove WRC svjetskog prvaka, u ovoj 387 kilometara dugoj etapi bio je treći.