Šalju ovrhe i utjeruju dugove i to danas kad se zemlja trese, a COVID-19 prijeti smrću ljudi, gospodarstva, civilizacije... Oni se ničeg i nikog ne boje!
S fantomskog broja 7707258 i to samo dan nakon razarajućeg potresa i pandemije COVID-19 iz toplog ureda zovu lihvari, koji su se tko zna kako domogli osobnih podataka građana te ih uznemiravaju i zbog navodnih dogova, nerijetko i nepostojećih. Malo je građanima što ih je "zdrmalo" osamdesetak potresa u posljednjih 30 sati, pa i onaj najjači razarujući od 5,5 stupnjeva po Richteru, što virus prijeti... Samo im trebaju još ovakvi "dušebrižnici". Upravo zbog nepostojećeg duga za mobilne usluge HT-a danas su "vrlo pristojno", s druge strane žice priprijetili i Draganu Đukanoviću. Evo što nam je napisao i što smo uspjeli istražiti.
Iza svega stoje famozne agencije koje maltretiraju građane i zbog jedne lipe duga, prijete im ovrhom i nije im teško "gubiti vrijeme" na pisanje, slanje preporučenog pisma, maltretitiranje..., jer zarada i od 600 kn im je zajamčena
Danas sam dobio poziv na fiksni kućni telefon koji glasi na moje ime s broja 7707258. Gospođa se predstavila nerazumljivim imenom koje nisam zapamtio te rekla da zove da me upozori da postoji nepodmireni dug za mobilne usluge Hrvatskog telekoma. Kako ne koristim mobitel na svoje ime ni jednog mobilnog operatera već samo onaj službeni A 1 rekao sam da to nije moguće. Na to mije rekla da se radi o broju 0998475863 da je tarifa Simpa te da je dug od 11. Mjeseca prošle godine do danas i da je oko stotinjak kuna mjesečno, te ukupno koliko se sjećam oko 580 kuna. Na moje pitanje čime potkrepljuje da ja imam nekakve veze s tim brojem, pošto prvi put čujem da postoji, ima li kakav dokument koji mene povezuje s tim brojem, ljubazno mi je rekla da to moram riješiti s Hrvatskim telekomom putem broja 08009000. Rekao sam joj da bi ipak HT trebao meni predočiti nekakav dokument koji taj broj povezuje sa mnom , a da to nije samo račun, na to je rekla mi ako ne priznam dug da to riješim s njima jer naprotiv ide ovrha.
Pokušavam preko broja 08009000 kontaktirati Hrvatski telekom, ali to je jedan od onih automata, stisni, 2, pa stisni, 1 pa ako trebate ovo onda ponovo 1 da ne duljim odustajem i pišem prigovor preko službene stranice i email adrese za prigovore. Poslao sam prigovor i zaprimio potvrdu da je zaprimljen te da će mi se javiti u roku 15 ili 30 dana.
Eto ukratko.
Borimo se s najvećom krizom nakon Domovinskog rata, čiji sam sudionik i tada me nije bilo strah jer sam znao tko je neprijatelj. Danas se borimo s posljedicama potresa u iščekivanju i nadi da će se potvrditi pravilo da je najgori udar iza nas što nitko ne može garantirati, borimo se da sačuvamo obitelji od nevidljivog koronavirusa, borimo se sa strahom od posljedica koje će donijeti gospodarska neaktivnost zbog ublažavanja širenja koronavirusa, a onda jedan poziv s nepoznatog broja vrati te u Hrvatsku stvarnost da postoje oni nevidljivi koji su spremni parazitirati u svakoj prilici i žele naplatiti nešto za što nemaju pravo. Najžalosnije je i ono što najviše ljuti što je sustav takav da sada moraš dokazivati da nemaš veze s tim, a oni ne moraju ništa da dokažu.
Mogu nastupi Stožera za civilnu zaštitu ulijevati nadu u neko bolje sutra, ali ovaj poziv i sve što je povezano s njime govori nam da se uzaludno nadamo, jer po svemu sudeći prebrodit ćemo posljedice potresa, pobijedit ćemo koronavirus, ali sustava ovrha nikada se nećemo i to brine za budućnost i sigurnost mladih naraštaja.
Pokušali smo nazvati fantomski broj u desetak navrata, no nažalost bezuspješno. Nitko nam nije odgovorio, a ni signal linije nismo čuli. Kao da su u zemlju propali.
Nedavno smo pisali i o suludom utjerivanju jedne jedine lipe. - Kakav li je to samo biznis s ovrhama! Javni bilježnici, odvjetnici, financijske agencije..., čine sve kako bi svoj ionako unosan biznis dodatno "zarolali". Ovršni zakon u nas doveden je do apsurda. Primjer s "opomenom pred pokretanje postupka prisilne naplate", koji je samo tri mjeseca po evidentiranom dugu od samo jedne jedine lipe, samo je potvrda o čemu se tu radi. Ni o čemu drugome do guljenja kože građanima koji su zapravo bez prave zaštite, jer kako drukčije tumačiti postupke tvrtke Prima solvent d.o.o. koja je po nalogu vjerovnika, OT-Optima Telekom d.d. pokrenula cijeli niz mjera i postupaka ne bi li privoljela dužnika da plati lipu duga. Nije ih smetalo što su pri tome izgubili najmanje deset minuta za slanje opomene, nije ih smetalo što su morali do pošte, što su potrošili novac za preporučenu pošiljku... Što tek reći na šok koji je doživio građanin koji je prvo u poštanskom sandučiću našao obavijest da mu je stigla preporučena pošiljka i koju može podići u pošti, jer mu je poštar nije uspio dostaviti. Izgubio je potom i sat vremena čekajući u redu i ne znajući o čemu se tu radi. Mislio je, a tko zna što mu je važno pristiglo, a onda prvorazredno iznenađenje. Zbog jedne lipe sve to? O tempora o mores. Još je dobro i prošao, jer mogao je proći i puno lošije da nije otišao do pošte i da nije preuzeo opomenu. U tom slučaju navalili bi mu na vrat ne samo dug od jedne lipe već i najmanje 600 kuna troška koje generira ovakav apsurdni postupak.