Zloglasni "Rubicon Trail" više nije rezervirana samo za SUV-ove s unutarnjim izgaranjem

Rubicon Trail je terenska staza namijenjena vozilima 4x4. Nazivaju ga i "Nürburgring za terenska vozila". Duga je dobrih 35 kilometara i predstavlja ozbiljan izazov za praktički sva terenska vozila. Posljednje, ali ne i najmanje važno, Jeep je nazvao jedan od svojih Wranglera po njoj.
 

Zloglasni "Rubicon Trail" više nije rezervirana samo za SUV-ove s unutarnjim izgaranjem Rivian
18. 9. 2023

Mnogo je razloga zašto na ovo putovanje ne biste trebali ići električnim automobilom. Značajna potrošnja energije s ograničenim dometom svakako je jedan faktor, ali težina električnih automobila je drugi. No, američki Rivian je na sve to zviždao i poslao svoj R1S na "Rubicon Trail". Auto je bio potpuno serijski. Pa, skoro. Imao je vitlo postavljeno sprijeda, nešto terenske opreme i krovni nosač. Sve ostalo, uključujući Pirellijeve gume, bilo je tvorničko.
 

Rivian je krenuo s 80 posto napunjenom baterijom, no na odredištu je bilo dostupno manje od 10 posto. Naravno, vrijeme nije bitno, bitno je da auto uopće stigne na odredište. Ovdje puno ovisi i o vozaču koji mora biti stvarno kvalificiran za terensku vožnju. U Rivianu kažu da se nijedna guma nije probušila na putu, a automobil nije imao tehničkih problema. Doista je pretrpio neka kozmetička oštećenja, ali sve ostalo - kao i Rivian - prošlo je glatko.

Rivian R1S električni je SUV koji je dostupan u tri konfiguracije pogonskog sklopa, dvije s dva motora snage 397 kilovata (540 KS) i 496 kilovata (674 KS), te jedna s četiri motora s ukupno 623 kilovata (847 KS). Potonji je također korišten u ovom pothvatu.

Inače, Rivian može biti vrlo zadovoljan prodajom oba modela, poluteretnog R1T i već spomenutog R1S, budući da je potonji ove godine skočio za više od 200 posto.

Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor

 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.