Koenigsegg se vratio na vrh s novim rekordom u ultimativnoj disciplini mjerenja sirovog pogonskog sklopa i performansi kočenja. Samo nekoliko automobila može ubrzati iz mjesta do 400 km/h i zakočiti do potpunog zaustavljanja.
Tek nedavno Rimac je sa svojom električnom Neverom test prošao za 29,94 sekunde. Ali kod Koenigsegga, s Regerom, rekord je brzo nadmašen za više od jedne sekunde - s vremenom od 28,81 sekundi. Regeri je bilo potrebno 20,68 sekundi da ubrza do 400 km/h i 8,13 sekundi da se zaustavi, tijesno nadmašujući Neveru u oba aspekta. Ujedno su za 2,69 sekundi popravili Regerin rekord iz 2019. Razliku pripisuju novim gumama Michelin Cup 2R i glatkoj podlozi zračne luke u Örebru u Švedskoj, gdje su završili vožnju.
Najzanimljivija je činjenica da se radi o automobilu koji je prije deset godina razvijen u Koenigseggu i više se ne proizvodi (u 80 primjeraka od 2018. do 2022.). Zašto su se onda oni i Regera opet uhvatili ove ploče?
„Zato što možemo", odgovorio je Koenigsegg u svom prepoznatljivom stilu. Christian von Koenigsegg je dalje objasnio da im ovaj rekord puno znači, jer pokriva oba aspekta ekstremnih performansi po kojima su njihovi automobili poznati, i da on može čekajmo da vidimo što može pokazati.
Regera ima hibridni pogonski sklop koji se sastoji od V8 motora s dvostrukim kompresorom i pet litara obujma i tri elektromotora. Sustav je sposoban za 1.119 kW (1.521 KS) snage i 2.000 Nm okretnog momenta. Električni motori, međutim, donose dovoljno fleksibilnosti za prijenos snage na cestu bez mjenjača.