Rimac ponovo iznenađuje u Ženevi, ovaj put u savezu s Pininfarinom koja ugrađuje EV komponente iz Sv. Nedelje
Rimac i Pininfarina ruku pod ruku, a i C_Two i Battista s Matinih 1914 konja i to na Le Salon international de l’automobile de Genève 2019.-Mate Rimac ponovo izlože i C_Two s malim "sitnim dodacima” tek da se zna tko još uvijek radi najbrži i najpametniji auto na svijetu, a oduševljenje je na Pinifarininom štandu gdje se ne krije savez vodećeg svjetskog korojača lima te najboljeg majstora spremanja “baterijskog juicea”. Sutra u 12.15 na štandu Rimac Automobila i puno više o najnovijim "čudesima" iz Svete Nedelje.
I 89. po redu svetkovina automobilizma u znaku je elektrifikacije, obnovljivih izvora energije, gadgeta, infotainmenta… a glavne su zvijezde Seat el-Born, Jaguar XE, VW ID. Buggy, Ferrari F8 od 710 KS, Bugatti koji slavi 110 godina sa Chironom od 1500 konja, i Battista od 1914 Matinih konja.
- C_Two ponovo pokazujemo po snažnim reflektorima Geneve Motor Showa 2019.. Stoga smo iznimno uzbuđeni što smo opet prisutni. Važno je biti tu, uhvatiti korak s prijateljima, “fanovima”, partnerima iz autoindustrije i svima onima koji Ženevu vole.
Pokazali su i bojanje Pinifarinih difuzora, a i onih C_Two Concepta sasdanih od karbona. Bit će to i prvo javno predstavljanje alijanse Rimac – Pininafarina. Iz Svete Nedelje tako će se ubuduće “izvoziti” EV tehnologija Automobilima Pininfarina. U Ženevi je potvrđena i velika akvizicija u Rimac Automobilima. Tim Richardson koji je 12 godina bio u Britanskoj vojsci, koji je u BorgWarneru bio odgovoran za biznis, koji je karijeru gradio i u jednoj od najvećih svjetskih multinacionalki General Electricu od veljače je na čelnom operativnom mjestu u Rimac Automobilima.
Iz Pininfarine su odaslali i službenu informaciju kako će svoj cestovni bolid kojeg su izložili biti snabdjevan svim onim elektronskim komponentama koje se ugrađuju i u Rimčev C_Two. Govore to i same brojke koje su istakli u Pininfarini za svoj model Battista kojeg će početi isporučivati kupcima 2020. Godine i kojih neće proizvesti više od 150 komada. Performanse su gotovo u vlas iste keo i one Rimčeva bolide. Battista proizvodi nešto više od 1900 KS (C_Two 1914 KS), uz okretni moment od 2300 Nm. Od nula do sto kilometara na sat stizati će za manje od dvije sekunde, a cijena će mu se kretati između 1,5 i dva milijuna eura.
POVIJEST ŽENEVE
ČINJENICE
88. izdanje u 111-godišnjoj povijesti
najviše posjetitelja 2005. - 747.700
najveća površina 2011. – 80.774 m2
najviše izlagača 1985. - 1573
prva priredba 1905. godine
1905. - 59 izlagača 13.000 posjetitelja
2012. - 890 izlagača 702.014 posjetitelja
2012. - 11.680 akreditiranih novinara
Povijest salona u Ženevi seže u davnu 1905., u period u kojemu je auto industrija bila daleki san nekolicine zaljubljenika u te egzotične i za svoje vrijeme iznimno komplicirane strojeve. Malo je tko od 13.000 posjetitelja, koji su prve godine pohodili tu priredbu, mogao očekivati kako će jednoga dana ona izrasti u najutjecajniji događaj takve vrste na svijetu. Ženevski salon to sigurno jest, bez obzira na činjenicu kako svojim dimenzijama, u usporedbi sa sličnim priredbama u Detroitu, Parizu ili Frankfurtu, djeluje kao malo veća seoska zabava. Šalu na stranu, no Ženevski salon površinom je usporediv onom u Zagrebu, barem dok se taj još održavao. Značaj ovog salona ne proizlazi iz dimenzija izložbenih prostora! Jednako tako na njegovu važnost nema utjecaj ni godišnja prodaja od svega 320.000 automobila u Švicarskoj. Toliko ih se mjesečno proda u Njemačkoj!
Ulaznice od 9 do 16 franaka
Ženevski auto salon otvara svoja vrata prvo novinarima 1. ožujka, a dva dana kasnije i širokoj publici. Sve do 13. ožujka moći će se pogledati najmanje 50 svietskih i europskih premijera, a posebno će zanimljivo biti i na štadnovima s konceptualnim i alternativnim vozilima. Cijene ulaznica iznose za odrasle 16, za djecu 9, a za grupne posjete iznad 20-ero po pojedincu iznosi 11 švicarskih franaka. Zanimljivo je što postoji i mogućnost posjete iza 16 sati i to uz popust od 50 posto!