Pandemija koronavirusa promijenila ukuse i ponašanje potrošača u ugostiteljskim objektima
Ugostiteljski biznis jedan je od najkonkurentnijih i najtežih za opstanak. Osim široke organizacijske strukture, postoji puno vanjskih čimbenika koji umanjuju šanse za uspjeh novog pokretanja restorana. Oni uključuju stalni izbor potrošača, tanku profitnu maržu, sve veće troškove u obliku proizvoda i plaća zaposlenika, pogrešnu lokaciju i još mnogo toga.
Dok su vlasnici restorana morali razmišljati o tim problemima, na vratima se pojavljuje još jedan. COVID-19. Nakon punog početka globalne pandemije, naglo je smanjena potražnja za restoranskom hranom. Kad su vlade primijenile strogo zatvaranje, a cijela radna snaga prebacila se na postavku "rad od kuće", gužva uredskih radnika je nestala. Uz restorane, maloprodajna poduzeća koja su vršila fizičke transakcije također su bila među ekonomskim sektorom koji je najviše stradao.
Bihevioralni pomak prema obroku
Širenje virusa Corone uzrokovalo je potresnu promjenu tradicionalnih načina prehrane. Ne samo da ljudi nisu mogli večerati u restoranima, već je i kultura odvođenja stala ispod svojih prethodnih statistika, jer su ljudi bili zatvoreni u svojim domovima na dva mjeseca. Statistički podaci potkrepljuju ovu sumornu stvarnost restorana.
Čak i nakon što je proglašen i kraj karantene, strah od infekcije smanjio je broj ljudi koji su sjedili u restoranima na nevjerojatnih 85 posto. Ova promjena ponašanja također je potaknula ljude da sami kuhaju. Kako su medicinski stručnjaci širom svijeta nagovarali ljude da jedu zdravu hranu kako bi povećali imunitet, mnogi su se odlučili kuhati od svježih proizvoda koje mogu kupiti sami u trgovinama.
To dovodi do porasta broja ljudi koji pregledavaju internet za organska rješenja u hrani. Tijekom tog vremena, broj ljudi koji pronalaze recepte putem interneta na platformama poput http://mamicookingtips.com/ također se duboko povećao.
Koje su prehrambene tvrtke preživjele?
Određeni elementi industrije vidjeli su neviđeni rast u razmjeru poslovanja. Oni uključuju one koji su tijekom mnogih godina usavršavali umjetnost isporuke hrane, poput dostava za pizzu.
Lekcije za tradicionalne restorane
Svaka ekonomska kriza donosi niz poboljšanja koja je potrebno kootirati kako bi se minimizirali budući gubici. Organizacijski stručnjaci sugeriraju da se svaki tradicionalni restoran koji se oslanjao na kućne potrošače mora diverzificirati da bi preživio. Najbolje poboljšanje koje mogu usvojiti je izgradnja stabilnog sustava isporuke koji može jamčiti svježu hranu u kratkom vremenu.
Oni bi također trebali osmisliti nove stavke izbornika koje su i za pakiranje i za brzo kuhanje, tako da njihova obrada narudžbi može postati puno učinkovitija. Iako nitko ne može predvidjeti kada će se stvari vratiti u normalu za svijet, ove metode mogu definitivno smanjiti gubitke i omogućiti restoranima da prežive tijekom ove financijske krize.