JYSK-ovu poslovnu 2017. godinu obilježio je veliki događaj: otvorio je svoju 2500. trgovinu, a to predstavlja veliku prekretnicu u povijesti poslovanja ove tvrtke.
Od samog početka tvrtke, 1979. godine, kada je vlasnik i osnivač Lars Larsen otvorio prvu trgovinu, JYSK-ova strategija temelji se na stalnom rastu i ekspanziji, koji su glavni motivatori napretka.
JYSK danas posluje u 48 država diljem svijeta, a ne misli tu stati.
“Oduvijek je naš glavni cilj bio imati trgovine u cijelome svijetu, stoga je pred nama još uvijek puno posla. Za nas je otvorenje 2500 trgovina svakako veliki razlog za slavlje, a najbolji način za slavlje vidimo kroz mnoštvo izvrsnih ponuda koje smo pripremili za naše kupce te brojne aktivnosti i nagradne igre uz privlačan nagradni fond“, izjavio je Lars Larsen.
Proslava diljem svijeta
Proslava 2500. trgovine obilježena je globalnom kampanjom čiji je fokus na kontinuiranoj ekspanziji, kvaliteti proizvoda te poznatih JYSK-ovih vrijednosti.
“Imati 2500 trgovina diljem svijeta nije sjajno samo za mene kao vlasnika, već i za sve naše kupce jer JYSK tako, kao stručna tvrtka za kulturu spavanja i svakodnevnoga života, postaje lako dostupan svima, u gotovo svakome gradu. Ujedno, ovakvom uspješnom ekspanzijom možemo u potpunosti ostvariti svoju viziju, a to je Izvrsna skandinavska ponuda za svakoga”, objašnjava Lars Larsen.
Predani zaposlenici
Lars Larsen također ističe kako uspjeh ostvaren tijekom svih ovih godina ne bi bio moguć bez JYSK-ovih zaposlenika.
“Kontinuiran rast i razvoj zahtijevaju stručne i predane zaposlenike. Stoga zahvaljujem svim JYSK-ovim zaposlenicima koji su svojim radom pridonijeli ovako velikom uspjehu”, kaže Lars Larsen.
Zanimljiv je podatak da je JYSK u financijskoj godini 2015./2016. otvorio više od 100 trgovina te dosegao najveći promet dosad, čak 23,22 milijarde kuna.