Kad je nešto toliko dobro, onda nema smisla mijenjati, dokaz tome je i 3 godine star Discovery kojeg sad predstavljaju i kao sedmerosjed
Tri godine je prošlo od pojave senzacionalnog i moćnog Discoverya i što promijeniti? Ništa osim dodati još dva sjedišta. Land Rover Discovery i njegova posljednja generacija jedan je od najkontroverznijih SUV-ova ikada. I to ne samo zbog izgleda, već i zbog činjenice da i dalje inzistiraju na obujmu motora, na snazi, moći... Nakon tri godine odlučili su mu podariti još dva sjedišta u trećem redu. Toliko je dobar da ga ne treba mijenjati
Trenutna generacija Land Rover Discovery bila je jedna od najkontroverznijih do sada kada se pojavila na tržištu, i to samo zbog jednog detalja - zahvaljujući registracijskoj pločici postavljenoj na lijevoj strani i time prilično nesimetričnom izgledu. Tako su se na tržištu pojavili razni pružatelji koji nude (relativno visok iznos) obradu zadnjih vrata, u kojima je registracijska oznaka dobila svoje mjesto u sredini zadnjih vrata. No, tri godine nakon predstavljanja najnovije generacije Discoverya u Land Roveru, očito ostaju zadovoljni spomenutim rješenjem.
Ovih dana Britanci predstavljaju novu generaciju svog terenskog vozila sa sedam sjedala, a među rijetkim promjenama karoserije koje su mu namijenili straga, nema većih promjena u dizajnu. Zapravo, sve promjene na tijelu koje je pretrpjelo tijekom pomlađivanja prilično su diskretne, jer uključuju samo malo izmijenjene prednje i stražnje odbojnike te nova prednja i stražnja LED svjetla.
Tako je najveći udio inovacija koncentriran na polju pogonskog sklopa i naprednih tehnologija ili nadzorne ploče. Međutim, pogonski sklopovi zaslužuju malo više pažnje. Ponuda ovih bit će prilično zanimljiva, jer uključuje dva benzinska motora, četverocilindrični P300 i šestocilindrični s oznakom P360, te dva dizelska šest cilindra s oznakama D250 i D300.
Sva tri šestocilindrična motora rezultat su vlastitog razvoja inženjera Land Rovera i rade kao blagi hibridi temeljeni na 48-voltnoj tehnologiji. Zahvaljujući ovom sustavu, dizel motori već udovoljavaju zahtjevima RDE2 standarda. Inače, snaga motora, kako sugeriraju njihova imena, bit će između 250 i 360 'konjskih snaga', odnosno 183 i 265 kilovata.
Obnovljen je i inteligentni pogon na sva četiri kotača, koji automatski prenosi moment između prednje i stražnje osovine uz pomoć brojnih senzora. Istodobno, sustav već u osnovnoj verziji nadopunjuje zračni ovjes koji provjerava položaj vozila do 500 puta u sekundi i tako se trenutno može prilagoditi mogućim (neočekivanim) neravninama.
Iznutra će najveća novost biti potpuno promijenjeni infotainment sustav. S dijagonalom od 11,4 inča, novi zaslon bit će 48 posto veći nego prije, a bit će opremljen operativnim sustavom Pivi Pro i dva LTE modema, što znači da će istovremeno moći obavljati nekoliko funkcija, poput streaminga i automatskog ažuriranje automobila na daljinu. Na taj će način i bez posjeta servisu biti moguće nadograditi čak 44 jedinice u vozilu. Nova će biti i ploča s instrumentima promjera 12,3 inča.
Sa stajališta prostora u kabini, neće biti promjena kako se očekivalo. Ipak, Discovery će obnovom postati prikladniji za obitelj. I dalje će nuditi do sedam sjedala i između 258 i 2.024 litara prostora u prtljažniku, a kabina Ionisation Air, sustav koji će analizirati zrak koji ulazi u kabinu i uklanjati čestice PM2,5 iz nje, osigurat će bolju dobrobit. posebno sretni alergičari, i naravno ostali putnici koji će biti izloženi puno manjoj količini toksina nego inače.
Land Rover je novi Discovery već počeo nuditi domaćim kupcima, što znači da je cijena već poznata. Na Otoku će biti potrebno odbiti najmanje 53.655 funti, odnosno nešto više od 60 tisuća eura. Kao rezultat toga, novak bi mogao uskoro voziti našim cestama, ali cjenik na slovenskom tržištu još nije utvrđen.