Nakon šumadijskog elektro Fiata i Citroën predstavio električara za siću Made in Slovakia!
Citroën je najavio (svoje) lansiranje pristupačne električne mobilnosti. Ideja je bila kako napraviti koristan i pristupačan električni automobil s cijenom blizu 25.000 eura. Vjeruju i u cijenu već od 23.300 eura. Je li uspio?
Pandan talijanske Pande koja će se proizvoditi u Srbiji, silazit će s tvorničkih traka u slovačkoj Trnavi. Osim imena brenda malo je razlika među njima!
Budući da novi ë-C3 najavljuje novu budućnost Citroëna, sa sobom donosi i potpuno novi identitet marke. Prvi je to model francuskog proizvođača koji nosi novi oblik poznatog loga, ali ujedno naznačuje kako će Citroënovi automobili izgledati u budućnosti.
Unatoč tome što se radi o potpuno novom automobilu, što se dimenzija tiče, u potpunosti je pratio svog prethodnika, jer se ni po čemu ne ističe, osim možda visinom. Ni opći izgled automobila ne može sakriti njegovo podrijetlo, unatoč činjenici da je maska, zajedno s prednjim svjetlima, potpuno redizajnirana i prilično odudara od onoga što smo u prošlosti viđali kod Citroëna. Bit je, naravno, je skriven ispod kože. Citroën je dizajnirao novi ë-C3 imajući na umu svakodnevnu upotrebljivost. Vodili su se činjenicom da većina vozača dnevno prijeđe manje od 80 kilometara. Baterija (44 kWh) omogućuje domet od 320 kilometara, a elektromotor snage 83 kilovata (116 KS). Time novajlija do 100 km/h ubrzava za 11 sekundi, a najveća brzina iznosi 135 km/h.
Pobrinuli su se i za praktično punjenje jer je u automobilu ugrađen brzi DC punjač od 100 kilovata koji za 26 minuta može napuniti bateriju od 20 do 80 posto. Korisnici Citroëna ë-C3 moći će iskoristiti sve prednosti koncerna Stelantis i imati zajamčen pristup do više od 500.000 punionica diljem Europe.
Također su se iznova pozabavili interijerom i nazvali ga C-Zen lounge. Riječ je o prostranoj, inovativnoj i dobro opremljenoj unutrašnjosti koja je, prema Citroënu, redefinirala armaturnu ploču. Odustali su od klasičnih mjerača i zamijenili ih svojevrsnim projekcijskim platnom. Multifunkcijski upravljač je malen i ne zaklanja mjerače. Sve u svemu, malo podsjeća na neki drugi brend grupe.
Sada odgovor na pitanje iz uvoda. Jesu li uspjeli? Kažu više od toga. Cijena za novi Citroën ë-C3 postavljena je na 23.300 eura, što je manje od obećanih 25.000. Osim toga, predviđaju da će se ponuda unutar modela proširiti, a uz manji raspon bit će niža i cijena. Automobil s dometom od 200 kilometara bit će dostupan za 19.990 eura. Automobil će se proizvoditi u Citroënovoj tvornici u Slovačkoj.