"Poznati epidemiolozi" Tonči Huljić, Ida Prester, Željko Bebek, Andrija Jarak, Enis Bešlagić..., pozivaju građane na cijepljenje, sve po cijeni od 162.500 kn
Fotografija: HZJZ Screenshot
Capakova kampanja teška je 162.500 kuna, a na cijepljenje nas nagovaraju Tonći Huljić, Željko Bebek, Ida Prestner... Tonči Huljić: „Ja sam odabrao cijepljenje i lito“. Zoran Šprajc: „Ako ne želite da ova pandemija završi, ne morate se cijepiti“! Andrija Jarak: „Izgubio sam dva draga prijatelja, dva mlada čovjeka“! Enis Bešlagić: „Dok ti skontaš da se trebaš cijepiti, proći će godina dana“. Bojana Gregorić Vejzović: „Želim da moja djeca idu normalno u školu“. Zoran Šprajc: „Ako ne želite da ova pandemija završi, ne morate se cijepiti“. Željko Bebek: „Još uvijek pjevam samo na svojoj terasi.
Autor kampanje je znani režiser i glumac koji se često pojavljuje kao autor zdravstvenih kampanja i kojem je posao ponovo povjerilo Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo. Intenzivirali su kampanju promocije cijepljenja građana protiv covida-19 serijom video spotova na društvenim mrežama.
U spotovima poznate osobe iz javnog života Hrvatske govore o svojim iskustvima s epidemijom covid-19 i cijepljenjem protiv te zarazne bolesti koja se proširila cijelim svijetom.
Autor spotova je hrvatski glumac i režiser Dejan Aćimović koji je pred kameru doveo kolegice i kolege glumce, sportaše, televizijske novinare i trenere, pjevače i kompozitore… Svatko od njih šalje poruku o svojem viđenju i razlozima kako zaštititi svoje i tuđe zdravlje, te zašto u cjepivu i cijepljenju vide najučinkovitiju mogućnost da se pobijedi pandemija.
Video poruke su do sad na You Tubeu prikupili “zavidan broj pregleda”. Tako je video poruka Željka Bebeka pogledana 71 put, ona od braće Sinković 87 puta, a Ida Prester, poznata influenserica, skupila je čak 74 pregleda. Vidljivo popularnije su poruke Enesa Bešlagića i Bojane Gregorić Vejzović koje su pogledane 121, odnosno 126 puta, a aspolutni rekorder je slavni Tonči Huljić čija je poruka u trenutku pisanja članka doprla do respektabilnih 1.200 građana.
S obzirom na Tončijevu regionalnu popularnost, upitno je radi li se u njegovom slučaju isključivo o hrvatskoj publici ili se poruka poput požara proširila diljem regije.
"U video spotovima poznate osobe različitih zanimanja iz javnog života Hrvatske govore o svojim iskustvima s epidemijom COVID-19 i cijepljenjem protiv te zarazne bolesti koja se proširila cijelim svijetom.
Autor spotova je poznati hrvatski glumac i režiser Dejan Aćimović koji je pred kameru doveo brojne kolegice i kolege glumce, televizijske novinare, sportaše i trenere, pjevače i kompozitore.
Svatko od njih šalje poruku o svojem viđenju i razlozima kako zaštititi svoje i tuđe zdravlje, te zašto u cjepivu i cijepljenju vide najučinkovitiju mogućnost da se nadvlada pandemija i život vraća u okvire sigurnosti kakvoj većina stanovnika svijeta teži već drugu godinu", piše HZJZ te dodaje:
Za 162.500 kuna zasad smo dobili osam od 12 ugovorenih videa, prilično simplističkih. Svaki se pojedini video sastoji od jednog ili dva kadra. HZJZ-ove poznate osobe koje bi ljude trebale potaknuti na cijepljenje su Zoran Šprajc, Tonči Huljić, Andrija Jarak, Ida Prester, Enis Bešlagić, Željko Bebek, Bojana Gregorić Vejzović i braća Sinković.
Cijena odabrane ponude je 162.500 kuna, a posao je dobila Aćimović tvrtka DA FILM iz Zagreba. Na natječaj se javilo šest ponuđača, a DA FILM je, prema svemu sudeći, ostvario najveći broj bodova. Aćimović je vlasnik firme i jedini zaposleni.