Godine 1994. kineska je vlada stranim automobilskim kompanijama dala poseban zadatak - morale su stvoriti automobil prikladan za lokalno tržište i predstaviti ga na sajmu automobila u Šangaju te godine. Obećano im je da će se odabrani automobil potom proizvoditi zajedno s kineskom državnom tvrtkom First Automotive Works. Porsche je također prihvatio izazov te su u četiri mjeseca uspjeli:
Vozili smo: Porsche 911 Dakar - ekstremno
C88
Konceptni automobil nazvan je C88 - C za Kinu i 88 jer je to tamo sretan broj. Bila je to limuzina s četvera vrata koja je slijedila isti recept kao i legendarna Buba; mobilizirati cijelu zemlju s automobilom koji je pristupačan, lagan, robustan, prostran i udoban čak i na malo lošijim cestama.
Zapravo, zamislili su tri modela, ali je samo C88 “dovršen”.
Narodni automobil krije 1,1-litreni četverocilindrični motor najveće snage 50 kilovata, u kombinaciji s automatskim ili ručnim mjenjačem. Dodaci uključuju zračne jastuke za suvozača, ABS i jedno dječje sjedalo – zbog kineskih zakona o djeci u to vrijeme. Zadovoljavao je i sve tadašnje europske standarde i direktive, tako da se iz Kine mogao uvoziti na stari kontinent. Pa, auto bi bio i imao sve ovo da...
Hvala
Da je kineska vlada odlučila doista izvesti projekt do kraja - prema idejama koje su predstavili automobilski brendovi, završili bi ga. Tadašnji izvršni direktor Porschea Wendelin Wiedeking čak je naučio cijeli govor održati na mandarinskom, ali cijela stvar očito nije uvjerila kineske vlasti. Ili možda možemo vidjeti karakteristike dizajna na nekom drugom kineskom automobilu...
Kineski Porsche nije ukrašen zlatnim grbom s crnim pastuhom, već posebno razvijenim logom koji simbolizira 2 roditelja i njihovo dijete.
Preberite še: Test: Vespa GTS 125 - Samo jednom u životu
BONUS VIDEO: Renault, ki piše zgodovino: Napočil je konec bencinu in legendarni oznaki …