I ovog Forda u budućnosti čeka električno "srce".

Na temelju toga gdje se proizvodi, možemo pretpostaviti što će ga pokretati…
 

I ovog Forda u budućnosti čeka električno "srce". Ford
12. 4. 2023

Ford je očito zasukao rukave. Kako smo već izvijestili, predstavili su još jedan od novih modela LGV-a, koji će također biti na električni pogon. Najmanji Transit Courier veći je i moderniji od svog prethodnika te ga (također) pokreće elektromotor od 100 kilovata, a proizvodit će se u rumunjskom gradu Craiova. A kako tamo, naravno, proizvode i model Puma, za koji su već rekli da će dobiti i svoju e-izvedbu (2024.), već su s Courierom otkrili neke detalje novog kompaktnog crossovera.

Ford je prije nekog vremena potvrdio da tvornica razvija pogonske sklopove za oba modela, koji također dijele platformu, pa se može zaključiti da će električnu Pumu pokretati e-motor snage 100 kilovata (136 KS). A budući da je Ford objavio samo podatke o snazi ​​i brzini punjenja - na 100 kilovata moći će se napuniti od 20 do 80 posto za 35 minuta te za 5,7 sati na 11 kilovata - može se razumjeti da će performanse baterije biti među najboljima dobrih 50 i 55 kilovata, što je donekle blizu onome što nudi konkurencija, primjerice Peugeot e-2008. To također znači da bi nova Puma sa svojim aerodinamičkim svojstvima mogla prijeći 400 kilometara s jednim punjenjem. Inače, Ford ima na raspolaganju i druge električne agregate (npr. Transit), no pitanje je bi li Puma tada mogla ostati pristupačna.
 

Preberite š

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.