Pariz, grad ljubavi, glavni grad Francuske, jedan od centara svjetske mode i kulinarstva, grad u kojem nema niti jednog znaka STOP. Jedinu u dvorcu policija je 2016. poklonila jer su je zbog slave često krali. U rujnu su građani ustali protiv iznajmljivanja električnih skutera koji su okupirali javne površine i predstavljali opasnost na cestama i nogostupima. Sada su najavili referendum na kojem će se odlučivati o visini naplate parkinga i prema težini.
4. u veljači će Parižani odlučivati o sudbini parkiranja SUV vozila na ulicama svog grada. Gradske vlasti žele povećati naplatu parkinga za vozila teža od 1,6 tona, odnosno dvije tone u slučaju električnih automobila. Oni će to utvrditi preko registarskih oznaka i onda naplatiti odgovarajuću cijenu.
U francuskoj prijestolnici već su godinama poskupljivale cijene parkinga, ograničavali su i dizelaše, no kao alternativu su ponudili sustav najma bicikala, vjeruju da će tom mjerom smanjiti broj automobila na gradskim ulicama, ali i njihovu prosječnu veličinu, što bi posljedično dovelo do manje potrebe za parkirališnim mjestima. Dok su automobili postojano rasli sa svakom generacijom, ulice su godinama ostale iste širine.
Osim toga, prema nadležnima, u gradu s razvijenim javnim prijevozom nema potrebe za osobnim automobilom, pogotovo ne ovako velikim.Oporba Naravno, potencijalno veće cijene parkiranja ne odgovaraju svima. Tako se protivnici pozivaju na činjenicu da su današnji automobili veći i teži ponajviše zbog sigurnosti, koja je u modernim automobilima neusporedivo veća u odnosu na one otprije, primjerice, 30 godina. Budu li Parižani prve nedjelje veljače iduće godine izglasali veće naknade za parkiranje SUV-ova, sasvim je moguće da će to slijediti još jedna automobilima zasićena europska prijestolnica. Također moramo dodati da se ljudima mora ponuditi alternativno rješenje.