Opel se nameće kao jedan od najboljih izbora za snijeg, a kombinacija s hibridnim GSe modelima pun je pogodak

Poželjeli su biti Audi, na dobrom su tragu. Opelovi GSe modeli savršeni su partneri za zimu i planine, a u Grandlandu snaga i 300 konja

Opel se nameće kao jedan od najboljih izbora za snijeg, a kombinacija s hibridnim GSe  modelima pun je pogodak Opel Press
18. 1. 2024 | Promo

 

Najbolja tri modela Opelovog podbranda GSe savršeni su partneri za zimska putovanja. GSe je kratica za „Grand Sport Electric”, a modeli Opel Astra GSe, Astra Sports Tourer GSe i Grandland GSe ispunjavaju sva očekivanja. Elektrificirani su, opremljeni posebnom šasijom koja upotrebljava tehnologiju KONI FSD (selektivno prigušivanje frekvencija) i, kao vrhunski plug-in hibridi sa snagom sustava od 221 kW / 300 KS, imaju iznimno visoke performanse. Ova jedinstvena kombinacija omogućuje vozaču i suputnicima Opelovih GSe modela da putuju na sportski, dinamičan i odgovoran način. No, prije svega, vožnja ovog trojca pruža najveću zabavu uz najvišu razinu sigurnosti – pogotovo na ledu i snijegu!

·       Grandland GSe, Astra GSe, Astra Sports Tourer GSe: maksimalna kontrola i stabilnost
·       GSe šasija: tehnologija KONI FSD omogućuje uravnoteženu dinamiku vožnje i udobnost
·       E-4x4: Grandland GSe s pogonom na sve kotače i snagom sustava od 221 kW / 300 KS

GSe šasija s tehnologijom FSD: dinamičnost, udobnost i stabilnost

 

Da bi vam omogućili visoke performanse na cesti u svim vremenskim uvjetima, inženjeri iz Rüsselsheima koje predvodi dr. Christian Hartweg intenzivno su se usredotočili na šasiju i upravljanje GSe modela. „GSe vozila pružaju optimalnu ravnotežu upravljivosti i ugodne vožnje. Opremili smo ih posebnim amortizerima KONI FSD, a model Astra GSe spustili smo za 10 milimetara”, navodi Hartweg, sažimajući najbitnije točke.

Ovisno o situaciji, uvjetima na cesti i stilu vožnje, posebne opruge i amortizeri s tehnologijom KONI FSD omogućuju različite karakteristike prigušivanja za udobnu vožnju na visokim frekvencijama, tj. kada je vozilo izloženo kratkim udarcima pri prelasku preko kamenih oblutaka, kao i za sportski, ambiciozni stil vožnje uz izravniji dodir s cestom na niskim frekvencijama. Vodeći modeli reagiraju još brže i izravnije na svaku naredbu vozača i, tipično za Opel, ostaju stabilni pri kočenju, skretanju i velikim brzinama na autocesti. „Amortizeri imaju dodatni ventil i pomoćni hidraulički krug”, objašnjava Hartweg. „Automobil je tako primjereniji za udobnu ili sportsku vožnju, ovisno o tome je li ventil otvoren ili zatvoren.”

 Ima spuštenu šasiju, poboljšan ovjes i izvrsne dinamičke sposobnosti

U elektrificiranim modelima Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe dinamičko upravljanje dolazi sa snagom sustava od 165 kW / 225 KS (potrošnja goriva prema WLTP-u[1]: 1,3 l / 100 km, emisije CO2 30 – 29 g/km) i okretnim momentom od 360 Nm. Zahvaljujući spuštenoj šasiji i nižem težištu, GSe varijante dvaju bestselera iz kompaktne klase osobito čvrsto prianjaju na cestu. To im omogućuje stabilnost i držanje pravca čak i za vrijeme vjetrovitih uvjeta na cesti.

Najbolji model Grandland GSe: 221 kW / 300 KS i najsuvremeniji pogon na sve kotače

Opel Grandland GSe isporučuje snagu od 221 kW / 300 KS (potrošnja goriva prema WLTP-u1: 1,2 l / 100 km, emisije CO2 28 – 27 g/km; kombinirana, ponderirana) i iznimno moćan maksimalni okretni moment od 520 Nm. Najbolji SUV postiže 100 km/h za samo 6,1 sekundi, a može doseći najveću brzinu od 235 km/h (odnosno 135 km/h za vrijeme vožnje na električni pogon). Grandland GSe svoju snagu dobiva iz kombinacije četverocilindričnog turbo benzinskog motora od 147 kW / 200 KS i dva električna motora. Snaga prednjeg električnog pogona odgovara 81 kW / 110 KS, a stražnjeg 83 kW / 113 KS. Grandland GSe je stoga vozilo sa stalnim električnim pogonom na sve kotače i optimalnim prianjanjem. Vozač može izabrati između četiri načina vožnje. Ovisno o njegovim željama, Grandland GSe može biti brz na autocestama, siguran na strminama i bez lokalnih emisija u gradu:

 

·       električni: u električnom načinu Grandland GSe vozi u potpunosti na električnom pogonu, što je savršen izbor za vožnju u gradu, bez loklanih emisija. Nakon što vozač u potpunosti pritisne papučicu gasa (kick-down), upale se motor s unutarnjim izgaranjem i prednji električni motor. Najveća brzina s isključivo električnim pogonom je 135 km/h;

·       pogon na sve kotače: u načinu rada s pogonom na sve kotače Grandland GSe pokreću prednji i stražnji kotači. Time se jamči najbolje prianjanje u svim uvjetima vožnje i na svakoj površini tako da vam vožnja može biti zabavna, a osjećaj sigurnosti postojan. Vozilo može trajno voziti na električni pogon na sve kotače i vozi isključivo električno u načinu rada na sve kotače do 80 km/h. Ako se kotač okreće, potrebno je više snage ili će se razina napunjenosti baterije smanjiti i uključit će se motor s unutarnjim izgaranjem. Isto vrijedi i pri većim brzinama;

·       sportski: za posebno dinamičan stil vožnje sportski način kombinira snagu motora s unutarnjim izgaranjem i električnih motora. Snaga sustava modela Grandland GSe je 221 kW / 300 KS;

·       hibridni način: u ovom načinu vozilo uvijek vozi na najučinkovitiji način. Ovisno o uvjetima i stilu vožnje, motor s unutarnjim izgaranjem i električni motor rade zajedno ili zasebno. U hibridnom SUV-u to je automatski proces.

 

Različite opcije za vožnju, zajedno s tehnologijom KONI FSD, ne samo da omogućuju uživanje u vožnju u svim uvjetima, već čine Grandland GSe iznimno učinkovitim. Kada se vozi nizbrdo, dva električna motora postaju generatori i pretvaraju energiju usporavanja u električnu energiju. Punjenje baterije od 14,2 kWh besplatno je i omogućuje čuvanje energije za sljedeći uspon.



[1] Vrijednosti su utvrđene u skladu s realnijim ispitnim postupkom WLTP (Globalno usklađeni ispitni postupak za laka vozila) koji zamjenjuje ispitni postupak poznat kao NEDC (Novi europski vozni ciklus). Potrošnja, emisije CO2 i doseg vozila ne ovise samo o učinkovitom korištenju energije, već na njih utječu i stil vožnje te drugi netehnički čimbenici. Podaci o potrošnji i emisijama ne odnose se na određeno vozilo i služe isključivo za uspoređivanje različitih vrsta vozila. Vozilo još nije raspoloživo.