Mali električni Hyundai po cijeni već od 23.000 eura! 3.85 m potpunog užitka. Ime mu je IN, a asocira i na Instagram, na društvene mreže, puca na mlade i one željne različitoga
U urbanom pop-up showroomu u zagrebačkom Z centru predstavljen najnoviji član Hyundai električne obitelji – Inster. Baterija od 42 kWh i 49 kWh, doseg i 350 km!
Novi Hyundai Inster EV je zabavan za vožnju, ima puno prostora i dobro je opremljen. Prava je alternativa MINI Cooperu i Renaultu 5 - uvjerljiva alternativa sa svojom osobnošću i za dosta manje novca.
Jučer je u urbanom pop-up showroomu u zagrebačkom Z centru predstavljen najnoviji član Hyundai električne obitelji – Inster. Premijerni događaj okupio je brojne zaljubljenike u inovativnu mobilnost te predstavnike medija i automobilske industrije, koji su iz prve ruke imali priliku iskusiti kako Inster kombinira naprednu tehnologiju, futuristički dizajn i korisnički orijentiranu funkcionalnost.
Iznimno je teško zaraditi novac proizvodnjom pristupačnih malih automobila. Mnogi su pokušali, većina nije uspjela - to je razlog zašto je toliko superminija posljednjih godina propalo.
Hyundai se nikada nije predavao i lansirali su novi mali električni automobil s cijenom ispod 25.000 eura. Ide ravno na cjenovno blizak Renault 5, ali zbog svoje šik pojava i na puno skupji MINI Cooper. Zove se Inster - i da, prije nego što pitate, čini se da je to kratkotrajna referenca na toliko klevetanu 'Insta' generaciju društvenih medija.
Hyundai je s novim modelom proširio svoju ponudu električnih vozila, predstavivši ekološki prihvatljiv i ekonomičan model koji je potpuno prilagođen potrebama modernih urbanih vozača. Doseg do 370 km, mogućnost brzog punjenja od 10 % do 80 % u samo 30 minuta te inovativna rješenja sigurnosti svrstavaju ga u sam vrh klase.Dizajnerski koncept Instera naglašava njegovu povezanost s urbanim životnim stilom, zadržavajući istovremeno prepoznatljivu SUV siluetu. Eksterijer vozila inspiriran je futurističkim, no nenametljivim estetskim detaljima poput karakterističnih Hyundai pikseliziranih LED svjetala, dok interijer donosi pametna modularna rješenja i prostranost koja nadilazi očekivanja.
Na prvi pogled Inster je skup. Stoji i dva puta više od osnovnog Hyundaija i10 Advance s benzinskim pogonom i gotovo 5 tisuća eura više od vodećeg automobila N Line. Ako gledate električne automobile, to je više i od elektro hita godine Citroena e-C3.
Hyundai Inster dolazi s jasnom vizijom – učiniti električnu mobilnost dostupnijom i prilagođenijom modernim urbanim vozačima. Kompaktni dizajn, inteligentna tehnološka rješenja i agilnost u gradskoj vožnji čine ga idealnim za svakodnevna putovanja, dok napredna tehnologija baterije omogućuje autonomiju koja seže i izvan gradskih granica.
Inster je opremljen baterijom od 42kWh, za 325 kilometara autonomije. eTu je električni motoro od 96 KS; Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 11,7 sekundi, a najveća brzina je još uvijek razumnih 140 km/h.
Dolaze s kotačima od 15 inča (koji nisu ni približno tako zgodni kao veći, oni koji su u doplati od 17 inča, automatskim prednjim svjetlima, plus kontrola klime, dvostruki 10,25-inčni ekrani, integracija pametnog telefona i gomila sigurnosnih sustava za veliki automobil. Možete odabrati opremu 01 s baterijom od 42 kWh ili 49 kWh – potonja također ima prednosti snažnijeg motora od 113 KS.
Praktičnost je zapravo impresivna za tako mali automobil. Bez obzira na kojem od četiri sjedala sjedite, imat ćete dovoljno prostora za glavu i noge - čak i kao viša odrasla osoba. Potpuno ravan pod u stražnjem dijelu samo naglašava ovaj osjećaj prostora, a (na automobilima sa specifikacijama 02) možete nagnuti sjedala unazad ako vam treba više mjesta.
- „Hyundai neprestano pomiče granice u razvoju električne mobilnosti, a ovaj model predstavlja još jedan važan korak prema stvaranju pristupačnih, ali tehnološki naprednih vozila za suvremene vozače“, izjavio je Domagoj Burić, Country Manager Hyundai Hrvatska.