BACK IN USSR!!! Moskvič, Žigili i Lada (Dacia) Duster budućnost su Rusije, hit modeli s tehnologijom s početka stoljeća!

Renaultov odlazak iz Rusije nakon 20 godina donosi oživljavanje sovjetske legende! Očekuje se da će marka Moskvič ponovno oživjeti u sada već bivšoj tvornici Renault, vrijednu milijarde eura u kokoj radi 45.000 uposlenika, koju su Francuzi prodali za bagatelnu 1 rublju! Ipak, ostavili su si opciju i rok od 6 godina za come back!

Francuzi su ostavili svu potrebnu tehnologiju za bazičnu varijantu Lade Duster, kod nas znane kao Dacia Duster, a spominje se i podbrend Moskiča, Žigili

BACK IN USSR!!! Moskvič, Žigili i Lada (Dacia) Duster budućnost su Rusije, hit modeli s tehnologijom s početka stoljeća! hhorakova / Pixabay
17. 5. 2022

Kao što je poznato, Renault je jučer, nekoliko dana nakon objave plana, službeno predao uzde ruske tvrtke AvtoVAZ i nove tvornice automobila u Moskvi. Zajedno s "Renaultom Rusija", potonji je u potpunosti prepušten gradu Moskvi, koja očito ima prilično ambiciozne planove s postojećom tvornicom. Posljednje, ali ne manje važno, povezuju ih i s neaktivnim brendom Moskič više od dva desetljeća. Marka je bila aktivna između 1930. i 2001., nakon čega je proglašen bankrot. Glavni zagovornik oživljavanja brenda je sadašnji gradonačelnik Moskve Sergej Sobjanin, koji je rekao da razumije Renaultov potez da se povuče iz Rusije, ali nije mogao dopustiti da radnici iskrcaju na cesti.

Milijarda za razvoj jednog auta

Postojeća tvornica trebala bi proizvoditi potpuno nove automobile pod prepoznatljivim imenom – inače, oko 200.000 klasičnih Moskviča još uvijek vozi ruskim cestama. U početku su ih pokretali konvencionalni toplinski motori, ali su se kasnije fokusirali na proizvodnju električnih automobila. Čini se da se neće oslanjati na strana znanja, već će tehnologiju tražiti kod kuće. U tome je od velike pomoći proizvođač kamiona Kamaz.

Sobjanjinov plan je svakako ambiciozan, pa ne čudi da ima skeptika koji smatraju da je projekt težak. Jedan od njih je i prvi čovjek analitičke tvrtke Autostat, Sergej Tselikov, koji upozorava da bi za razvoj potpuno novog modela bilo potrebno najmanje oko milijardu eura. Ali ako projekt naiđe na potporu najviših vlasti u zemlji, onda se njegova realizacija i dalje čini nemogućom.

Kad je riječ o drugom modelu kojeg će Rusi proizvoditi radi se o Renault Dusteru, kod nas znanog pod imenom Dacia Duster kojeg će novi vlasnici "gurati" pod imenom Lada Duster. Isti se i do sada proizvodio u Renaultovoj VAZ ruskoj tvornici i on je jedini kojeg će novi vlasnici moći u koliko toliko dobrom stanju ponuditi kupcima.


 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.