Od milijun kineskih električnih vozila njih 150.000 pokretat će tehnologija Mate Rimca, nakon 30 milijuna eura iz 2017. Kinezi u zajednički posao ulažu još toliko
Porsche je prošle godine uložio u Rimca 10 milijuna eura, pred mjesec dana Hyundai i Kia dodatnih 80 milijuna eura, a sad su i Kinezi odlučili pridodati novih 30 milijuna na 30 koje su uložili 2017. Kakav samo posao Mate Rimca i Hrvatske - svako deseto kinesko električno vozilo moglo bi uskoro imati pogonski sklop koji je osmišljen u Svetoj Nedelji, kazao je u Zagrebu Liu Changlai, izvršni direktor Camel grupe, koji su najveći azijski proizvođač baterija
Svjetski investitori naprosto se otimaju za Mate Rimca i sve ono što pružaju Rimac automobili, kompanija koja bilježi nevjerojatan rast i koja je zanimljiva i top moćnicima svjetske automobilske industrije. Nakon što je Porsche prošle godine preuzeo 10 posto dionica, nakon što je pred malo više od mjesec dana Hyundai odlučio uložiti u zajedničku kompaniju i projekte i više od novih 80 milijuna eura s naznakom da je investicijama samo nebo prepreka, opet je na Rimčeva vrata pokucao Liu Changlai, izvršni direktor Camel grupe. Iste one tvrtke koja je pred godinu dana s Rimac Automobilima u kineskom Xiangyangu započela izgradnju tvornice pogonskih sustava za električna vozila, koja je u rujnu 2017. uložila 27 milijuna eura u Rimac Automobili i tri milijuna eura u Rimčeve Greyp bicikle.
Sada su došli sklopiti novi posao s čudotvorcem iz Svete Nedelje i to na temeljima započetog posla u Xiangyangu, gradu prijatelju Zagrebu, gdje s Rimcem proizvode godišnje 25.000 "pogonskih jedinica". Na velikom kineskom tržištu to i nije bog zna kakva brojka, a kako je riječ o superiornim proizvodima potražnja je ogromna. Kinesko tržište električnih vozila najveće je na svijetu i njihova godišnja produkcija nedavno je premašila brojku od milijun vozila. Kako je kazao Liu Changlai, pogonskih sustava za električne automobile i invertera ne mogu proizvesti kolika je potražnja. Pri tome je istaknuo odličnu suradnju s hrvatskom tvrtkom koja je prepoznata kao lider upravo u toj tehnologiji. Sve to izrečeno je danas u zagrebačkom Gradskom poglavarstvu na skupu na kojem su gradovi Xiangyang i Zagreb potpisali memorandum o suradnji. Rimac je bio prava zvijezda susreta, a u ime Grada Zagreba sporazum s Camel grupom potpisala je Jelena Pavičić Vukičević, zamjenica gradonačelnika. Liu Changlai bio je dio visoke delegacije kineskog grada, a sastanku je nazočio i Mate Rimac.
Changlai je istaknuo snažnu podršku koju su od lokalne kineske vlasti dobili za izgradnju kineske tvornice, a koja je iznosila 10 milijuna eura. Kineska tvrtka je pak uložila 20 milijuna eura, a Rimac Automobili pet milijuna eura. Uz sve to navedeno valja istaknuti kako je Camel grupa najveći proizvođač baterija za električne automobile u Aziji. Rimčev know how i kineska predanost novim tehnologijama za Liu Changalaia su dobitna kombinacija. Bez obzira na umješnost Mate Rimca, na iznimne potencijale koje ima poduzetnik koji ni po koju cijenu ne želi premjestiti svoju tvornicu iz Hrvatske u njoj još uvijek nije prevladala svijest ne samo o e-mobilnosti i modernim tehnologijama, već i o onom najosnovnijem, stvaranjem okružja odličnog poslovnog okružja.
Napominje da Camel grupa uglavnom radi baterije, najvažniji instrument u električnom automobilu, a ocjenjuje da Rimac ima najnapredniju tehnologiju kada su u pitanju baterije te smatra da će njihova suradnja dovesti do sjajnog rezultata.