Trebao je stići kao Milano, al' u međuvremenu je morao promijeniti ime i eto - ALFA ROMEO JUNIOR je napokon tu kod nas

Alfa Romeo Junior - koketira sa sportskim stilom i vraća sportski izgled marke Alfa Romeo u najveći segment na europskom tržištu i obraća se zakletim i novim generacijama "Alfista".

Hibrid po cijeni od 26.990 eura, a početna cijena za električnu verziju s baterijom od 54 kWh i dometom od 410 km je 33.990 eura.

Trebao je stići kao Milano, al' u međuvremenu je morao promijeniti ime i eto - ALFA ROMEO JUNIOR je napokon tu kod nas Matjaž Gregorič
13. 1. 2025

Počelo je s komplikacijom kada je Alfa Romeo novi model koji se prvobitno zvao Milano preimenovao u Junior. Ministar u talijanskoj desničarskoj vladi prethodno je kritizirao korištenje imena grada kao nezakonito jer model nije "Made in Italy", već se proizvodi u Tichyju u Poljskoj. Alfa Romeo je prvi put koristio naziv Junior 1966. godine, kada je odabran za verziju modela Alfa Romeo Giulia Sprint GT coupe, koji je bio namijenjen prvenstveno mlađoj publici.

 

Sportsko srce, kompaktna veličina i prepoznatljivi talijanski stil - ključne su točke novog Juniora koji se probija i na slovensko tržište automobila. Atraktivno dizajnirani crossover sviđa se onima kojima nedostaju nekadašnji modeli Giulietta i Mito, a njegova misija je privući novu generaciju koja se još nije susrela s talijanskom markom automobila.

 

Junior je dizajniran kao kompaktni automobil dužine 4,17 metara, sportskog stila i dinamičnih voznih svojstava. Na taj način je dizajnirana i unutrašnjost koja je orijentirana prema vozaču. Okvir digitalnih mjerača stapa se u digitalni zaslon od 10,25 inča za pristup podacima o vozilu i postavkama tehnologije vožnje. Na sredini armaturne ploče nalazi se i središnji 10,25-inčni ekran osjetljiv na dodir usmjeren prema vozaču. Interijer je dodatno ukrašen otvorima klima uređaja u obliku djeteline s četiri lista.

 

Junior je dostupan s četiri različita pogona. Električna verzija kombinira elektromotor i bateriju najnovije generacije, ali je dostupna sa 115 kW (156 KS) i 209 kW (280 KS). Baterija od 54 kWh u nižoj verziji omogućuje domet od 410 km u WLTP ciklusu i 590 km u gradskom ciklusu. Punjenje na brzim punionicama traje manje od 30 minuta kako bi se baterija napunila od 10 do 80%.

 

Za hibridnu verziju u početku je dostupan pogon na prednje kotače, a Q4 pogon na sva četiri kotača dolazi kasnije. Glavnu pogonsku ulogu ima benzinski 1,2-litreni trocilindrični motor s turbopunjačem koji razvija 100 kW (136 KS), dok se električna komponenta sastoji od 48-voltne litij-ionske baterije i integriranog elektromotora od 21 kW u inovativni 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom.

  

U Alfa Romeu, ljubitelji sporta pronaći će udobnost u sportskoj električnoj verziji Veloce, koja ima izravnije upravljanje posebno kalibrirano za preciznost, sportsku šasiju spuštenu za 25 mm, veće prednje kočione diskove i 20-inčne gume visokih performansi. 

Cijene na našem tržištu kreću od 26.990 eura, koliko košta osnovni hibridni Junior, a početna cijena za električnu verziju je 33.990 eura.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.