Napisao: Matjaž Gregorič
U Fordu bez zadrške spajaju stara imena s novim automobilima, čak i ako su konceptualno potpuno različiti. Nakon Explorera i Mustanga, Capri je sada povučen iz povijesti. Da vam osvježimo pamćenje, Ford je predstavio originalni Capri coupe 1969. i ubrzo je postao bestseler, s gotovo 1,9 milijuna proizvedenih do kraja 1986. godine.
Novi Ford Capri, kao coupe električni crossover s pet vrata, naravno, nema nikakve veze s prvotnom idejom. Tehničku bazu dijeli s Explorerom, odnosno s Volkswagenom ID.4/ID.5 i Škodom Enyaq. Bit će dugačak 4,63 metra, a prtljažnik će mu se smjestiti od 570 do 1510 litara.
Osnovni model imat će stražnji sinkroni motor snage 210 kW i okretnog momenta 545 Nm. Pokreće ga baterija od 77 kWh koja se može puniti do 135 kW, a puni se između 10 i 80 posto u 28 minuta. Kod modela s pogonom na sva četiri kotača, koji ima ugrađenu bateriju kapaciteta 79 kWh, punjenje nije mnogo brže, traje 26 minuta, iako je maksimalna snaga punjenja 185 kW. S dodatnim asinkronim motorom na prednjoj osovini, njegova sistemska snaga iznosi 250 kW. Obje verzije imaju najveću brzinu od 180 km/h, a WLTP domet do 630 kilometara.
Ford još nije otkrio kada će točno novi Capri biti dostupan prvim kupcima, no budući da je riječ o automobilu temeljenom na poznatom modelu, premijera će vjerojatno biti prije sljedećeg proljeća.