Novak Đoković ne može bez tenisa, pobjeda, prizivanja sloge na Balkanu, pravilne ishrane, Peugeota...
Budući da i sam vjeruje u vrijednosti koje zastupa PEUGEOT, najbolji tenisač svijeta Novak Đoković – svjetski broj 1 na ATP ljestvici, pobjednik turnira Roland Garros 2016. godine i ambasador marke – glavni je protagonist nove reklamne kampanje za vozilo 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Zahvaljujući pogonu na sva četiri kotača, hibridnom pogonu koji spaja benzinski motor i punjivu bateriju te snazi od 360 KS, vozilo 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ujedinjuje visoke performanse i niske emisije (46 g CO2 po kilometru prema protokolu WLTP), a to su sve odlike koje se sviđaju Novaku Đokoviću koji je i inače vrlo angažiran u pogledu zaštite okoliša. Vrijednosti kojima se PEUGEOT diči jesu učinkovitost, stav i emocije. Upravo u njima prepoznaje se i teniski as Novak Đoković koji je 322 tjedna zaredom bio na prvom mjestu na ATP ljestvici, što je povijesni rekord. (PR)
Tekst: PR
Foto: Peugeot
Na temelju svoje uspješne povijesti, ambiciozne strategije elektrifikacije i načela „Power of choice” prema kojem svojim kupcima nudi mogućnost odabira različitih tipova motora, marka PEUGEOT nastavlja aktivno sudjelovati u energetskoj tranziciji. To potvrđuje automobil 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED uvođenjem koncepta Neo Performance, koji podrazumijeva učinkovitiju izvedbu vozila koje manje šteti okolišu.
„Izvedbe Neo Performance marke PEUGEOT odnose se na sportska vozila koja su ekološki prihvatljiva i predstavljaju savršen spoj sportskog duha i električnih tehnologija, uz niske emisije CO2.S obzirom na njegovu osviještenost za ekološke probleme, svjetski prvak u tenisu Novak Đoković bio je idealan izbor za ambasadora našeg novog vozila 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. To pokazuje naša nova reklamna kampanja čiji su ključni pojmovi visoke performanse i ekološka odgovornost”, kaže Linda Jackson, generalna direktorica marke PEUGEOT.
„Ponosan sam što na svom dresu mogu nositi ime marke PEUGEOT i oduševljen time što sam imao priliku biti jedan od prvih koji su isprobali automobil 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Kao sportaš i kao odgovoran građanin koji je vrlo zabrinut za pitanja zaštite okoliša, sa zadovoljstvom podržavam strategiju elektrifikacije marke PEUGEOT. Također posebno cijenim činjenicu da PEUGEOT brine
o mobilnosti igrača na Roland Garrosu uz flotu potpuno električnih vozila.”, rekao je Novak Đoković.
Tema reklamne kampanje za automobil 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED jest tišina povezana s vrhunskim voznim svojstvima. Time želimo pokazati da, zahvaljujući električnoj tehnologiji, najsnažnije serijsko vozilo koje je PEUGEOT ikad proizveo može pružiti vozna svojstva koja su manje štetna za okoliš, i u pogledu akustike i u pogledu emisija štetnih plinova. Paralela s Novakom Đokovićem nametnula se sama od sebe jer je on poznat po tome da zahtijeva potpunu tišinu koja mu je potrebna za koncentraciju prije serviranja loptice na teniskom terenu.
Kampanja koja povezuje Novaka Đokovića i vozilo 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED prvi je put prikazana na otvaranju Roland Garrosa.