Nema poticaja, nema ni tvornica! Nijemci u strahu za sudbinu Volkswagena. 4 savezne države zatražile od VW-a da ne zatvara tvornice i ne otpušta radnike

Nakon što je sve izvjesnije gašenje Audija u Bruxellesu, na nogama su i u 4 njemačke savezne države (Donja Saska, Saska, Hessen i Berlin). Zatražile su od  VW-a da ne zatvara tvornice  i ne štedi na račun zaposlenika.

Kriza je izbila nakon što je zemlja prošle godine povukla subvencije za kupnju električnih automobila.

Problemi njemačkog giganta izazivaju reakcije diljem Njemačke i Europe.

Nema poticaja, nema ni tvornica! Nijemci u strahu za sudbinu Volkswagena. 4 savezne države zatražile od VW-a da ne zatvara tvornice i ne otpušta radnike Volkswagen
15. 10. 2024

ALARMANTNO!!! Četiri njemačke savezne države, Donja Saska, Saska, Hessen i Berlin, zatražile su od njemačkog proizvođača automobila Volkswagena da ne zatvara tvornice u Njemačkoj i ne štedi na račun zaposlenika, javlja njemačka novinska agencija dpa.

Ministri gospodarstva spomenutih njemačkih saveznih država su u zajedničkom apelu Volkswagenu napisali da im je glavni cilj očuvanje svih proizvodnih pogona ovog automobilskog diva u Njemačkoj. "To znači da pojedine tvornice neće raditi jedna protiv druge", obećali su u dokumentu koji je jučer kružio javnosti.

Donja Saska, Saska, Hessen i Berlin žele novi dugoročni kolektivni ugovor koji bi zaštitio radna mjesta i očuvao stručnost u Volkswagenu. “Jednom izgubljena stručnost obično ostaje izgubljena ili ju je vrlo skupo obnoviti”, upozorili su i ministri Olaf Lies iz Donje Saske, Martin Dulig iz Saske, Kaweh Mansoori iz Hessena i Franziska Giffey iz Berlina.

Volkswagen zapošljava oko 120.000 ljudi na razini koncerna u Njemačkoj, više od 100.000 u Donjoj Saskoj. Automobilski div nedavno je raskinuo desetljećima star sporazum koji je imao sa sindikatima u vezi sa sigurnošću posla. S krizom u automobilskoj industriji sada se vode rasprave o zatvaranju tvornica i otpuštanjima u Njemačkoj.

Kriza je izbila nakon što je zemlja prošle godine povukla subvencije za kupnju električnih automobila,

... što je uzrokovalo pad potražnje u najvećem gospodarstvu eurozone. Stoga je u Njemačkoj smanjena proizvodnja proizvođača automobila.

U tom svjetlu sva četiri ministra gospodarstva spomenutih njemačkih saveznih pokrajina žele nove državne poticaje koji bi stimulirali njemačku automobilsku industriju. Izazov za automobilsku industriju u EU predstavlja i konkurencija kineskih ponuđača električnih vozila.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.