N1 i United Media uzvraćaju udarac - kupili prva i za HR košarku pod pokroviteljstvom FIBA - Bogdanović, Šarić, Zubac... na Sport kanalu
Svjetsko prvenstvo u košarci ekskluzivno na "Sport kanalu". Bojana Bogdanovića, Dario Šarića i Ivicu Zubca s hrvatskom košarkaškom družinom moći ćemo pratiti na televizijskim kanalima medijske tvrtke United Media koja je kupila je prava za emitiranje i distribuciju utakmica pod pokroviteljstvom Međunarodne košarkaške federacije (FIBA) u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sjevernoj Makedoniji, Crnoj Gori, Grčkoj, Cipru i Bugarskoj. Ugovor s Fibom osigurat će da ključni mečevi i mečevi nacionalnih momčadi budu dostupni široj javnosti bez dodatnih naknada na kanalima United Media. Sve će se realizirati preko Sportklub TV kanala. OLIMPIJSKI KVALIFIKACIJSKI TURNIR U SPLITU (29. lipnja – 4. srpnja 2021.) bit će na njihovu rasporedu već uskoro.
United Media, koji će upravljati pravima u narednim godinama, djeluje u svim zemljama jugoistočne Europe. Ugovor s Međunarodnom košarkaškom federacijom od strateške je važnosti za tvrtku United Media koja proširuje svoj portfelj medijskih marki u tim zemljama, gdje je košarka jedan od najgledanijih sportova.
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL
“Ponosni smo što nastavljamo raditi s Fibom. Košarka je već dugo jedan od glavnih pravaca United Media-a i njegovih sportskih kanala, a drago nam je što imamo priliku pružiti navijačima u nekoliko zemalja pristup cijelom Fibinom portfelju. United Media već je dugi niz godina lider u zakupu prava za prijenose velikih sportskih događaja i uvjereni smo da će to činiti i u budućnosti, ”rekao je Ralf Manthey, direktor programa United Media i direktor korporativnih poslova. FIBA je uvjerena da dugoročno partnerstvo predstavlja jedinstvenu priliku za sveobuhvatno medijsko izvještavanje o vodećim međunarodnim košarkaškim natjecanjima na sportskim kanalima Sportkluba u zemljama bivše Jugoslavije, Nova Sport kanalima u Grčkoj i Cipru te Nova Sport i Diema Sport kanalima u Bugarska.
Novi ugovor pruža partnerima dugoročni i strateški pristup prenošenju utakmica koje sponzorira Fiba u tim zemljama, istodobno osiguravajući da događaj poput Svjetskog košarkaškog prvenstva zadrži poziciju najvažnijeg događaja u sportskom kalendaru