Miroslav Škoro novi je kralj Facebooka i rastura! Skinuo je nakon 2 godine s trona Kolindu i Mislava

Da hrvatska politika ne zanima Mislava Kolakušića i Kolindu Grabar Kitarović govori njihova apstinencija od plaćanja Facebooka. Usprkos tome i zahvaljujući "minulom radu", još uvijek su među Top 3 najboljih. Zamjetan je i rast Andreja Plenkovića koji je jedini u travnju trošio na „na bustanje“, i više od 2000 eura, ostali ni lipe. Istraživanje je uključilo sve one koji imaju mogućnost natjecati se na predstojećim izborima, koji su aktivni na Facebooku, koje smo do sada pratili i čije stranke imaju zastupnike. To je razlog što nije uvršten Milanović, koji je na predsjedničkim izborima i najjače zaigrao na kartu Facebooka. Potrošio je 42.480 eura i četiri puta više od Škore i 13.388 eura više od Kolinde i pobijedio.

Miroslav Škoro novi je kralj Facebooka i rastura! Skinuo je nakon 2 godine s trona Kolindu i Mislava pixell
25. 5. 2020

Napisao: Sven Stažić

Foto: Bojan Markičević Haron i Pixell

Miroslav Škoro ozbiljno je shvatio ulogu Facebooka. Počeo ga je koristiti jako u predsjedničkoj kampanji i ne posustaje ni danas. To što je u borbi za Pantovčak potrošio 10.470 eura, ili četiri puta manje nego Zoran Milanović možda ga je i stajalo Pantovčaka. Gotovo pune dvije godine bivša predsjednica i europarlamentarac bili su neprikosnoveni na vrhu top liste popularnosti na Facebooku, no očito je kako ih predstojeći izbori ne zanimaju ni najmanje. Kako su im sve vrijeme konkurenti bili tek do koljena, kako su bili pravi maheri na društvenim mrežama, s velikim brojem fanova i od- ličnom interakcijom tako se njihova prednost još uvijek nije jako istopila. Usprkos činjenici da je Milanović "trošio" kao lud, a da tim putem sad ide i Plenković i Kolinda i Mislav još uvijek se dobro drže. Nešto veći kvalitativan i bodovni pad zabilježila je Kolinda. Ona i dalje ima višestruko veći broj fanova od svih, no ljudi su je prestali komentirati i "dijeliti" u mjeri kao nekada. Na Mislava korisnici još uvijek dobro reagiraju i on je taj čiji se postovi  najviše dijele (najcjenjenija i najbodovanija kategorija), a po komentarima prestigli su ga Škoro, Plenković i Kolinda. Istraživanje je uključilo sve one koji imaju mogućnost natjecati se na predstojećim izborima, koji su aktivni na Facebooku, koje smo do sada pratili i čije stranke imaju zastupnike. To je razlog što nije uvršten Milanović, koji je na predsjedničkim izborima i najjače zaigrao na kartu Facebooka. Potrošio je 42.480 eura i četiri puta više od Škore i 13.388 eura više od Kolin- de i pobijedio. Facebook je do sada generirao odlične rezultate onima koji su investirali u njega. Sad to najviše čine Škoro i Plenković. Bernardić Facebook ne doživljava i ne koristi ga kako valja. Ako je vjerovati Facebooku...?

ZORAN MILANOVIĆ POTROŠIO JE U GODINU DANA 42.480 EURA, AL' VIŠE

TO NE ČINI JER NA IZBORE NE IDE, STOGA GA NI NEMA U ISTRAŽIVANJU

 

Andrej Plenković napokon shvatio ulogu društvenih mreža

Predsjednik Vlade do ove je godine iznimno malo koristio društvene mreže i u našem istraživanju Startmetar proteklih je godina tavorio između sedmog i desetog mjesta. Lideri su bili Kolinda Grabar Kitarović i Mislav Kolakušić. Nakon njih bila je prava provalija i tek su im se na zadnjem zimskom istraživanju približili Miroslav Škoro i Zoran Milanović.

 

Odlična je bila i Ruža Tomašić, a potom su slijedili Ivan Pernar i Ivan Vilibor Sinčić, za koje svi misle kako su jaki na društvenim mrežama, no rezultati su im bili daleko lošiji od navedenih, ponajprije zbog iznimnog broja objava u kratkom periodu. S dosta razmaka slijedio je Andrej Plenković, koji se preko noći predomislio i odlučio investirati u Facebook oglašavanje. Rezultati su već tu.