Spike je engleski buldog, koji na različite načine prati brend od njegovog ponovnog rođenja 2001. godine. Prema njima, psi ove pasmine slični su njihovim automobilima, jer su kompaktni, snažni i simpatični. U prošlosti se pojavio iu nekoliko reklamnih poruka, no sada su psećeg prijatelja odlučili digitalizirati.
.
Predstavljal bo Acemana
Pas je Miniju već pokazan na premijeri njihovog koncepta, nazvanog Aceman, a sada će na Shanghai Auto Showu poslužiti za predstavljanje ekrana unutar tog koncepta. Osim toga, bit će predstavljen iu obliku veće umjetničke igračke - takve su sve popularnije u popularnoj kulturi.
Što je to igrifikacija?
Sa Spikeom, Minijevim novim digitalnim asistentom, možemo govoriti o igrifikaciji, koja je uobičajeni koncept u dizajnu korisničkog iskustva. Dizajneri i inženjeri koriste načine razmišljanja i mehanizme koji se obično nalaze u računalnim i mobilnim igrama. Na taj način žele aktivnije uključiti korisnike u rješavanje konkretnog problema i povećati njihov doprinos.
Fotografije: promocijsko gradivo
Preberite še: