Milan Bandić i Ivica Vrkić daruju ugradnju "struje" u dizelaše i benzince, besplatnu eneriju, parkiranje u javnim garažama, oslobađa plaćanja poreza. SVE ZA EKOLOGIJU
Zagreb, a i Osijek bit će još čišći jer Vrkić i Bandić djeluju i nude svima ugradnju elektropogona u benzinske i dizelske aute.
Već od sutra možete u radionicama ZET-a bez i jedne kune troška ugraditi elektromotore u svoj auto, napraviti preinake da se možete priključit na tramvajske žice u Zagrebu i Osijeku. Uz sve vlasnicima koji se odluče ugraditi prinake nudi se još bezbroj beneficija, od besplatnog pogonskog goriva preko jednako takvog parkiranja i u javnim garažama pa sve do slobodne vožnje po žutim trakama
Milan Bandić daruje ugradnju elektromotore u sva vozila, priključenje na električne žice ZET-a, besplatnu struju, parking, oslobođenje plaćanja poreza.
Velik je to doprinos ekologiji u glavom gradu, a Bandić isto dogovara i s Ivicom Vrkićem, gradonačelnikom Osijeka.
Gradonačelnik je ponudio svim vlasnicima aut mogućnost dodatne ugradnje struje u automobile. I ne samo to, ugradite li ih možete računati na besplatnu energiju, na vožnju po žutim trakama, besplatno parkiranja na parkiralištima i gradskim garažama, na ne plaćanje godišnjeg poreza na vozila i još sijaset beneficija.
Bandić je zajamčio ugradnju posve besplatno i već od sutra možete svoja vozila dovesti u ZET gdje će se o gradskom trošku moći napraviti preinake. I to nije sve. Zagrebački gradonačelnik sve je dogovorio i s osječkim, Ivanom Vrkićem. I u slavenskom gradu sve će biti isto moguće. No tu nije kraj Bandićevim i Vrkićevim darovima. Osim elektromotora Zagreb i Osijek daruju i trolej instalacije s kojima će se svi oni koji se odluče na svoje benzinske i dizelske aute ugraditi i struju moći priključiti na iste one žice koje koriste zagrebački i električni tramvaji.
Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić objavio je danas još jednu vijest zbog koje će zasigurno s pravom dobiti još jedan doktorat. Nakon početka izgradnje najmodernije žičare u Europi Zagreb će od sutra biti prvi grad u svijetu gdje će njegovi stanovnici moći potpuno besplatno na svoja električna vozila ugraditi Ban-Liru, specijalni kontakt kakav koriste i sva tramvajska vozila, naravno prilagođen gradskim vozilima na struju.
Također, objavljeno je da se nakon višegodišnjeg čekanja, od danas, 1. travnja 2019. vlasnici vozila na struju mogu upisati u prostorijama ZET-a za ugradnju Ban-Lire. Za sve one koji su digli veliku medijsku hajku kada je gradonačelnik Bandić prošle godine u Zagrebu primio kontroverznog srpskog političara Palmu ekskluzivno otkrivamo da je tada sklopljen posao stoljeća: Bandić i Palma dogovorili su izvoz ovog jedinstvenog izuma u treće zemlje. Za srpsko tržište proizvod će biti nazvan Ban-Trola, s obzirom na brojne trolejbuse koji prometuju po srpskim gradovima. Sva ostala vozila i dalje će nositi marku Ban-Lira. U pogonima u Sv. Nedelji, kod gospodina Mate Rimca, gdje je boravio prošli tjedan i njemački predsjednik, dogovorene su prve isporuke i za njemačko tržište. Prvi su kupci giganti Mercedes i BMW. Naravno, modeli će nositi i prigodne nazive Mer-Lira i Bem-Lira.
Prve modele automobila s Ban-Lirom isprobao je vlastoručno i gradonačelnik Bandić (na slici), koji je naglasio da će ovaj izum imati dalekosežne posljedice, kako ekološke, tako i prometne, za grad Zagreb. S obzirom na to da se planira graditi tramvajska pruga sve do novog aerodroma s jedne strane, a i nova žičara na drugoj strani grada, svi koji imaju ugrađenu Ban-Liru bit će mobilni na cijelom gradskom području, bez mogućnosti da ostanu na rezervi u svojim elektro limenim ljubimcima. Ovaj jedinstveni izum namijenjen je prvenstveno stanovnicima visokih zgrada koji su do sada razvlačili stotinjak metara kabela kako bi mogli puniti svoje automobile na struju. "Kablovi koji vise s nebodera Trešnjevke i Trnja kvarili su lijepu vizuru našega grada i nešto je trebalo poduzeti", napominje gradonačelnik. U isto vrijeme svi koji ugrade Ban-Liru riješili su se problema skupih baterija na svojim automobilima, a dotrajale Ban-Lire u CIOS-ovim pogonima otkupljivat će se kao i dosadašnja otpadna vozila po cijeni od 1000 kuna po komadu. S obzirom na to da će ih dobiti besplatno, pretpostavlja se da ih građani neće odbacivati po Sljemenu i u korito rijeke Save, nego predavati ovlaštenom koncesionaru. "Ideja je moja", skromno priznaje gradonačelnik Milan Bandić, "a inženjeri u pogonima Mate Rimca doradili su detalje". "Neka struka radi svoj posao", omiljena je krilatica gradonačelnika, koja u ovoj prigodi zvuči sasvim razumno.
Sama montaža Ban-Lire vrlo je jednostavna. U suradnji s poznatom markom koja izrađuje krovne nosače naručuju se nosači Ban-Lire za određeni tip vozila. Kako nam je rekao gospodine Smiljan Skorić, predstavnik Thule za jugoistočnu Europu, već su naručeni krovni nosači za sva Renault električna vozila. Stotinjak nosača za ZOE već su na našim skladištima. "Kako se do kraja tjedna očekuje i objava javnog natječaja za kupnju električnih vozila, mogući su mali zastoji u montaži, no garantiramo isporuku u roku tri radna dana za sve vrste električnih vozila", potvrdio nam je gospodin Skorić. "Prve modele Ban-Lire već smo ugradili na naša službena vozila Leaf, s kojima smo napravili stotinjak kilometara oko Črnomerca i pokazali da su naši Thule nosači čvrsti i pouzdani".
Gradonačelnik Bandić ovaj je projekt držao u najstrožoj tajnosti, a ekskluzivne fotografije u pogonima na Remizi snimio je dugogodišnji reporter Starta Romeo Ibrišević, koji je na zagrebačkim ulicama s gradonačelnikom prvi isprobao ovaj revolucionarni izum.