Od rujna strože mjere u europskim zračnim lukama: nećemo smjeti nositi...

U svim zračnim lukama u EU ponovno će privremeno vrijediti ograničenje volumena posuda za tekućinu koje putnici mogu unijeti u zrakoplov od 100 mm

Prema Bruxellesu, razlog za tu mjeru nije posljedica nove sigurnosne prijetnje.

Od rujna strože mjere u europskim zračnim lukama: nećemo smjeti nositi... Jan Vašek from Pixabay
30. 8. 2024

Od 1. rujna, odlukom Europske komisije, u svim zračnim lukama u EU ponovno će privremeno vrijediti ograničenje volumena posuda za tekućinu koje putnici mogu unijeti u zrakoplov na 100 mililitara.

U Bruxellesu nisu sigurni u pouzdanost novih uređaja za pregled prtljage i žele dodatna jamstva. Upravitelji zračnih luka kritički gledaju na tu mjeru. Nova tehnologija nije pouzdana kada je u pitanju veća likvidnost.

Neke su europske zračne luke nedavno ugradile naprednije uređaje za pregled prtljage koji su zamijenili konvencionalne rendgenske uređaje. Novost omogućuje točnije prepoznavanje predmeta ili tvari. Novi sustav također može identificirati eksploziv u svim vrstama kozmetičkih preparata, tekućina ili elektroničkih uređaja. Kao rezultat toga, pregled prtljage je brži, što ubrzava i olakšava cijeli proces pregleda za putnike.

Ova tehnologija, poznata kao C3 EDSCB, također je eliminirala potrebu za ograničenjem prijenosa tekućina na pakiranje od 100 mililitara zbog veće točnosti. Međutim, Europska komisija dovela je u pitanje njegovu pouzdanost. U tehničkom izvješću, koje je komisija prošle godine proslijedila međuvladinoj organizaciji European Civil Aviation Conference, navodi se da softver novih optičkih skenera ne može jamčiti njihovu pouzdanost kada je u pitanju više od 330 mililitara tekućine ponovno u uporabi konvencionalnog X -ray uređaj.

U Bruxellesu su stoga odlučili da će privremeno ponovno uvesti zabranu prijenosa tekućina dok se ne riješe sve sumnje u pouzdanost tehnologije. Detaljniju dinamiku privremene mjere nisu precizirali, kako su naglasili, mjera nije posljedica nove sigurnosne prijetnje, već se radi samo o privremenom tehničkom pitanju. "Komisija blisko surađuje s državama članicama i Europskom konferencijom civilnog zrakoplovstva kako bi osigurala brza tehnička rješenja za osiguranje najviših standarda sigurnosti i sigurnosti u zračnom prometu", dodale su zračne luke u Bruxellesu koje su već uvele novu tehnologiju počnite ponovno koristiti normalne rendgenske uređaje u zračnoj luci. To je izazvalo kritike operatera zračnih luka.

Kako upozorava međunarodna udruga zračnih luka ACI Europe, radi se o koraku unatrag u području sigurnosti zračnog prometa, budući da tehnologija C3 EDSCB omogućuje puno preciznije sigurnosne provjere. Iskustvo za putnike također će se pogoršati, jer će provjere prtljage opet biti kompliciranije, a samim tim i sporije. moći ga koristiti.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.