Napisao: Matjaž Gregorić
Grande Panda, koja se proizvodi u tvornici Fiat (bivša Zastava) u Kragujevcu, Srbija, je ili će biti dostupna na europskim tržištima u hibridnoj i električnoj verziji. Kao globalni model, prodavat će se i na drugim kontinentima, od kojih će svakako najznačajnije biti južnoameričke zemlje predvođene Brazilom, gdje Fiat tradicionalno ima dobar tržišni udio.
Automobil bi u zemlju nogometa i kave trebao stići sljedeće godine, no bit će dosta drugačiji od onog koji talijanski proizvođač nudi kupcima na starom kontinentu. Brazilsko tržište osjetljivo je na cijene pa će neka rješenja biti jeftinija ili pojednostavljena.
Promjene se očekuju u prednjem dijelu, gdje vjerojatno neće biti prednjih i dnevnih svjetala sa svjetlećim diodama, a prilagodit će se i materijali i boje interijera.
Osim toga, drugačija će biti i ponuda motora, ugrađivat će se pogonski strojevi iz drugih Fiatovih modela, u igri su 1,0-litreni trocilindrični benzinac, te veći 1,3-litreni, dok se s električnim pogonom ne žuri. Električne komponente za Grande Pandu proizvode se u tvornici Stellantis u Francuskoj, gdje se osim Fiata opskrbljuju i Peugeot i Citroen
S godišnjom prodajom od pola milijuna vozila u Fiatu i dalje tipuju na brazilsko tržište te su čak spremni preimenovati Grande Pandu, koja bi se, prema brazilskim medijima, mogla zvati Fiat Uno. Originalni model ovog imena proizvodio se u Brazilu tri desetljeća, a nakon prestanka proizvodnje Fiat je modele Mobi i Fiat Argo uspješno prodavao na tamošnjem tržištu.