Sajle su bile istrošene, tragedija na trajektu "Lastovo" dogodila se zbog promjene prakse i ugradnje sajli umjesto hidrauličkih cilindara. Konačno prava istina o trajektu Lastovo!
VIDEO / EKSKLUZIVNO!!!: "Lastovo" je dobar trajekt, ali nije bio redovito održavan što se pokazalo kobnim. Nacrti trajekata sa greškama postali su standard u izgradnji Jadrolinijinih brodova. Sajle koje su ugrađene u brodove vjerojatno nisu atestirane. PRAVA ISTINA O SMRTI POMORACA!!!
Danijel Vidas, inženjer brodogradnje: - Pomorci nisu smjeli sami popravljati rampu, radove je trebalo obaviti u brodogradilištu. DORH treba utvrditi jesu li pomorci bili prisiljeni sami popravljati rampu.
Inženjer Daniel Vidas upozorava na nepravilnosti u brodogradnji već više od deset godina. Prijavio je sve nepravilnosti državnom odvjetništvu i Uredu predsjednika, no nitko nije postupao po dokumentiranim prijavama. Tragedija na Jadrolinijinom trajektu "Lastovo" dogodila se zbog promjene prakse i ugradnje sajli umjesto hidrauličkih cilindara. Sajle su bile istrošene i moglo se očekivati ono što se dogodilo. "Lastovo" je dobar trajekt, ali nije bio redovito održavan što se pokazalo kobnim. Nacrti trajekata sa greškama postali su standard u izgradnji Jadrolinijinih brodova.
Sajle koje su ugrađene u brodove vjerojatno nisu atestirane, radi se o sajlama kojima se privezuju kontejneri.
Sajle moraju biti vodonepropusne i trajno podmazivane. Sajle na Jadroliniji to nisu bile. Uprava Jadrolinije umanjuje tragediju i želi krivnju prebaciti na pomorce. Rampa nije pala samo Jadroliniji već i Rapskoj plovidbi, radi se o lošoj brodograditeljskoj praksi. Pomorci nisu smjeli sami popravljati rampu, radove je trebalo obaviti u brodogradilištu. DORH treba utvrditi jesu li pomorci bili prisiljeni sami popravljati rampu. Teško je povjerovati da bi pomorci sami pristupili popravku rampe, istraga mora utvrditi što se dogodilo. Putnici na trajektima trebaju imati sreće da bi sigurno stigli na odredište. Sigurnost na trajektima je loša kao i protupožarna zaštita.