ANKETA: Izaberite predsjednika i najbolji slogan te osvojite 3 x 2 ulaznice za HL Start Božićni party
Birajte najbolji slogan velikih favorita predsjedničkih izbora! Vi odlučujete je li to "Predsjednik s karakterom", "Predsjednica. Jer Hrvatska zna", "Sad il' nikada!", „Ili Mislav, ili je svejedno“. Za sve one koji žele i nešto više organizirali smo mini natječaj u kojem Vas "častimo s 3 puta po dvije ulaznice za naš Božićni party. Dovoljno je samo poslati dopisnicu/pismo s imenom Vašeg favorita i ako ćete biti 100., 200. i 300., osvojit ćete ulaznicu za sebe i svoju pratnju. Pošaljite svoj glas poštom na adresu: Start, 10.000 Zagreb, Pašmanska 10 s naznakom - MOJ PREDSJEDNIK
„Make America Great Again“, uzvikivao je prije tri godine Donalda Trump u vjerojatno najznačajnijim predsjedničkim izborima na svijetu, onim u Sjedinjenim Američkim Državama, iako je na početku kampanje debelo zaostajao za Hillary Clinton koja je odabrala dvije jake riječi: “Stronger Together.” Koliko je slogan bitan najbolje znaju upravo američki predsjednički kandidati koji su prvi na svijetu uveli njihove korištenje. Bio je to treći po redu američki predsjednik Thomas Jefferson koji je na inauguraciji 4. ožujka 1801. izjavio pompozno: - "We are all Republicans – we are all federalists". Od tada pa sve do danas ova praksa proširila se širom svijeta i gotovo da i nije bilo kandidata koji se nije koristio ovim alatom. Neki su se i ponavljali, neki su ih plagirali poput Donalda Trumpa koji je koristio varijantu slogana predsjednika Ronalda Reagana iz 1980. godine koji je glasio "Let's make America great again".
Kakvi su Vam slogani potencijalnih hrvatskih predsjedničkih kandidata. Odlučite sami i to tako da odaberete jedan od četiri ponuđena prijedloga.
Slogani su značajni dio komunikacijske kampanje. Naglašavaju biti kampanje i za cilj ima ljudima "ući u uho" i postati prepoznatljiva poveznica ili asocijacija na predsjedničkog kandidata ili kandidatkinju. Zoran Milanović odlučio se na slogan "Predsjednik s karakterom", a na prvom predizbornom skupu predstavio je i glavnu poruku kampanje - "Normalno", te varijacije na temu: "Normalno, ratovi su gotovi", "Normalno, žena ima pravo na izbor", "Normalno, zauzmi stav, a ne ogradu Bijele kuće"... Kolinda Grabar-Kitarović istaknula je slogan: - "Predsjednica. Jer Hrvatska zna". Uočljiva je tu riječi "zna", s kojom se očito želi približiti HDZ-ovim biračima, jer zna se za slogan stranke na prošlim parlamentarnim izborima: - "Zna se - HDZ". Miroslav Škoro, za svoj je slogan iskoristio tekst iz svoje znane pjesme Mata "Sad 'il nikada!". Istovremeno asocira na pjesmu Mata koji je u pjesmi autsajder, a i Škoro je na početku kampanje bio politički autsajder u izbornoj utrci.. Za Mislava Kolakušića dileme nema. Tvrdi kako je jedino on kandidat promjena, a kako je suparnički trolist dio postojeće establišmenta koji ne nodu nikakve prave promjene. To je i želio pokazati sloganom, koji upravo daje naglasak na njegovoj takozvanoj posebnosti.
Koji vam je predsjednički slogan najbolji?