Istu stolicu prodavali su 2 x skuplje u Hrvatskoj nego u Njemačkoj, sad to više neće, štoviše slijedi REZANJE CIJENA
Ikea snizila cijene polovice svojih proizvoda: "Svjesna je poslovna odluka poslovati s nižim maržama". U isto vrijeme, tvrtka jamči da sniženja neće ugroziti kvalitetu, dizajn, funkcionalnost i održivost.
Ikea u narednim mjesecima najavljuje značajno sniženje cijena velikog broja proizvoda. Na ovaj potez odlučili su se "nakon pozitivnih kretanja u gospodarstvu" i "odličnih rezultata" koje je tvrtka postigla prošle godine, napisali su u priopćenju.
"Svjesna je poslovna odluka poslovati s nižim maržama i na taj način podržati ljude koji žele što bolje urediti svoj dom", istaknuo je izvršni direktor i glavni direktor za održivost IKEA JVE (Jugoistočna Europa) u priopćenju za javnost. Ekaterina Egorova.
Sniženje cijene gotovo polovice proizvoda
Smanjenjem cijena naših proizvoda bez ugrožavanja kvalitete, dizajna, funkcionalnosti i trajnosti možemo nastaviti trend rasta, uvjerena je. U Ikeinim trgovinama očekuje se sniženje cijena gotovo polovice proizvoda u narednim mjesecima." poput BESTÅ, KALLAX, MALM, FRIHETEN, PAX, POÄNG već imaju nižu cijenu, a u narednim mjesecima cijena sniženja dolaze za cijeli asortiman s fokusom na rješenja za pohranu", navodi se u priopćenju za javnost.
47 milijuna eura za smanjenje cijena
Najavili su da će u poslovnoj 2024. godini cijene 4475 proizvoda biti snižene u prosjeku za 11,1 posto. Ove će godine u sniženje cijena biti uloženo 47 milijuna eura. Investicija će utjecati na sve kategorije proizvoda, tako da će više od 46 posto svih proizvoda imati dugoročno nižu cijenu. “Cijene nekih već pristupačnijih proizvoda bit će dugoročno snižene do 30 posto, dok će popularne obitelji proizvoda kao što su BESTÅ i PAX imati sniženje do 15 posto”, napisali su dodajući da “do ostvariti dugoročni rast i podršku ljudima u izazovnim vremenima, ulaganja u cijene prate i ulaganja u plaće zaposlenika".
ImajU DUGOROČNI CILJ
"Kompanija Ikea oduvijek je nastojala omogućiti ljudima stvaranje boljeg doma, bez obzira na debljinu novčanika. Stoga će kompanija uložiti značajan udio sredstava u cijene u regiji jugoistočne Europe. Dugoročni cilj je da je za proizvode koji su među kupcima najpopularniji moguće postići razine cijena prilagođene inflaciji, kakve su bile prije pandemije.To je prioritet Ikee koja u budućnosti želi biti primjer na području cijena smanjenja", napisali su.