Laži, laži, laži me, ti me lažeš najbolje! Gradonačelnik podvalio građanima i duplo starije tramvaje nego što je pričao! Ovako ne muljaju ni djeca u vrtiću

Mulja k'o malo dijete. Na pitanje zašto je lagao kad je kazao kako kupuje rabljene tramvaje stare između  10 i 15 godina, a prava je istina da su iz prošlog stoljeća (1996.) gradonačelnik Tomislav Tomašević je kazao: - Vidjet će Zagrepčani o kakvim se tu tramvajima radi. Istina je da su proizvedeni 1996., baš kao što je činjenica da su temeljito renovirani prije 9 godina.

Tomašević kupuje tramvajsku kramu, neki su “rođeni” još u prošlom stoljeću
Svakim danom u svakom pogledu Zagreb sve više napreduje. ZET je kupio je 11 rabljenih tramvaja u Augsburgu za više od 2 milijuna eura. Riječ je o modelima GT6M proizvođača ADtranza.

Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević najavio je da je riječ o tramvajima starim između 15 i 20 godina, no prema pisanju stranih medija specijaliziranih za javni prijevoz tramvaji su proizvedeni 1996. godine.

Laži, laži, laži me, ti me lažeš najbolje! Gradonačelnik podvalio građanima i duplo starije tramvaje nego što je pričao! Ovako ne muljaju ni djeca u vrtiću Slavko Midžor / Pixsell
29. 8. 2023

Na današnjoj press konferenciji Tomislav Tomašević bez da je trepnuo priznao je kako rabljeni tramvaji iz Ausburga nisu stari 9 godina, kako je to do sada pričao, već su proizvedeni sada već daleke 1996. Naprosto je nevjerojatna lakoća zaobilaženja istine i besprizornog ruganja građanima koji su naivo povjerovali u gradonačelnikove riječi. No to očito ništi nije novo, jer za neuredan, zapušten i prljav grad, po njemu, nije kriv on, već Bog koji nam je poslao oluje i klimatske promjene. Spominjao je i stare strukture koje su subverzivne, a pri tome ni jedno rječju nije kazao tko je zapravo kriv što ga podrivaju. Bez obzira na činjenicu što radi s istim dobavljačima kao i kazneno gonjeni Milan Bandić nije smogao hrabosti kazati a tko mu to još od stare ekipe kvari posao. Ovako je sve svalio na višu silu, Boga, klimatske promjene.

To što je već dvije i pol godine na čelu Zagreba, zapravo najvećeg HR, poduzeća, za njega ne znači da je već morao davno ovladati procesima. U civiliziranim sredinama daje se 100 dana, u njegovu slučaju zbog korumpirane hobotnice građani su mu dali i puno više, ali 30 mjeseci je sasvim sigurno rekord. Nitko tako uporno nije nikada svaljivao krivicu na prethodne strukture.

Tomašević kupuje tramvajsku kramu, neki su “rođeni” još u prošlom stoljeću
Svakim danom u svakom pogledu Zagreb sve više napreduje. ZET je kupio je 11 rabljenih tramvaja u Augsburgu za više od 2 milijuna eura. Riječ je o modelima GT6M proizvođača ADtranza.

Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević najavio je da je riječ o tramvajima starim između 15 i 20 godina, no prema pisanju stranih medija specijaliziranih za javni prijevoz tramvaji su proizvedeni 1996. godine.

Gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević je kazao da je natječaj za rabljene tramvaje raspisan dok se ne kupe novi, na čiji se proizvodnju čeka barem dvije godine. 
“Njemački grad Augsburg dao nam je ponudu, tramvaji su pogodni tračnicama, kupit ćemo ih 11 i koštat će 2,7 milijuna eura. Stari su 15-20 godina, što je manje od prosječne starosti sadašnjih tramvaja u Zagrebu, a koja je 27 godina. Jedan novi tramvaj košta 2 milijuna, ovih 11 kupujemo za otprilike iznos jednog novog”, istaknuo je Tomašević u utorak, javlja Narod.hr https://narod.hr/hrvatska/tomasevic-kaze-da-su-nabavljeni-rabljeni-tramvaji-stari-15-do-20-godina-strani-mediji-tvrde-da-se-radi-o-vecoj-brojci

 

Urban Transport Magazine: Augsburg mijenja gotovo 30 godina stare tramvaje
 

ZET na svojim stranicama također piše da je “riječ je o 11 niskopodnih tramvaja tipa GT6-M, njemačkog proizvođača ADtranz, ukupne vrijednosti 2.700.000,00 eura”. Navode da je kapacitet namijenjen za 154 putnika, od čega je 58 sjedećih mjesta te da su opremljeni rampama za lakši pristup osobama s invaliditetom. No, ZET ne navodi godište proizvodnje nabavljenih rabljenih tramvaja. Pišu samo kako su “2014. godine modernizirani, iznimno su očuvani i tehnički ispravni”, donosi Teleskop.hr https://teleskop.hr/hrvatska/pa-ovo-je-fantasticno-tomasevic-kupuje-jos-starije-tramvaje-neki-su-rodeni-jos-u-proslom-stoljecu/?fbclid=IwAR1RcPp-gnzU0c2rND-yoDL_djJyKRIZFJgzF9tY4TYU-n4jAKnJ2xfQl28

Iako Tomašević navodi da su tramvaji stari 15 do 20 godina, portal Railway Gazette piše kako je 11 tramvaja GT6M tvrtka ADtranz, u vlasništvu ABB-a i Mercedes-Benza, proizvela 1996., što je ipak više od 20 godina.

Isto navodi i specijalizirani magazin za javni prijevoz Urban Transport Magazine. Oni pišu kako se Zagreb može “veseliti ‘novim’ niskopodnim tramvajima – iako oni zapravo i nisu toliko novi”, ali nisu ni “staro željezo”. Magazin također ističe da je riječ o niskopodnim tramvajima proizvedenim 1996., a koje je 2014. modernizirao IFTEC u Leipzigu.

 
Isti portal 3. kolovoza piše da je u Augsburg stigao prvi od 15 novih tramvaja koji će zamijeniti “gotovo 30 godina stare i kraće GT6M” tramvaje.

Zanimljivo je, kako piše Tportal, da je Grad u uvjetima natječaja naveo da “ne smiju biti proizvedeni prije 1996. godine i da moraju imati mjesta za minimalno 145 putnika.”

Podsjetimo, Grad Zagreb 23. lipnja objavio je međunarodni javni natječaj za kupnju 11 rabljenih tramvaja u vrijednosti od 2,7 milijuna eura. Njemački gradski prijevoznik Stadtwerke Augsburg jedini je dostavio ponudu na natječaj, pišu Railway Gazette.

“Kupnja rabljenih vozila, u konkretnom slučaju tramvaja, uobičajena je kod gotovo svih prijevoznika u Europi i svijetu. Na ovaj način zamijenit će se najstariji tramvaji iz voznog parka ZET-a, jer su u prometu tramvaji stari i 50 godina, čije je održavanje iznimno zahtjevno, kao i nabavka rezervnih dijelova”, piše na stranicama ZET-a.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.