Na hrvatsko tržište lakih gospodarskih vozila dolazi sve više električnih dostavnih vozila, a sada im se pridružuje i e-Transit, najveći član Fordove obitelji dostavnih vozila, koja će za nekoliko godina biti bogatija za još četiri elektrificirana odn. električna vozila. Posve novi Transit Custom dostavno vozilo od jedne tone i višenamjensko vozilo Tourneo Custom stižu kasnije ove godine, a 2024. slijedi manji dostavni kombi e generacije Transit Courier i višenamjenski Tourneo Courier.
Trenutačno nema veće konkurencije u najvećoj dostavnoj klasi električnih vozila, ali će prije ili kasnije i drugi proizvođači ponuditi svoje pridošlice. E-Transit je dostupan sa zatvorenim tovarnim prostorom, u putničkoj izvedbi te kao šasija s kabinom koja nudi mogućnost raznih nadogradnji. Za pogon se koriste dva različita elektromotora, slabiji razvija 135 kilovata (184 KS) i 430 Nm okretnog momenta koji je u potpunosti dostupan pri startanju. Dodatna opcija je motor snage 198 (266) kilovata koji je uglavnom namijenjen prijevozu težih tereta.
Nosivost za teretne verzije je do 1758 kilograma, dostupne su različite duljine i visine krova, a ukupna težina je od 3,5 do 4,25 tona. Prtljažni prostor nije ugrožen jer se baterija s pet modula i kapacitetom od 68 kilovat-sati nalazi ispod podnice karoserije, dok je elektromotor na stražnjoj osovini i pokreće stražnji par kotača. E-Transit ima komunikacijsko-informacijski sustav dvostruko većeg kapaciteta računalne obrade u odnosu na prethodnika i upravljanje putem intuitivnog velikog zaslona osjetljivog na dodir dijagonale 30,5 centimetara.
Dostupne su dodatne značajke za povećanje produktivnosti, kao što je Fordov navigacijski sustav povezan s webom, koji može planirati najučinkovitiju rutu i informirati vozače o naplati, prometu, dostupnosti parkiranja u stvarnom vremenu, a značajka Intelligent Range pruža točniji prikaz preostala udaljenost s trenutnom napunjenošću baterije. Dostupno je poboljšano glasovno upravljanje koje vozačima pruža sve informacije bez skidanja pogleda s ceste. Osnovni model u Hrvatskoj se prodaje za 59.960 eura bez poreza na dodanu vrijednost.