VIDEO: - Uzalud 500 milijuna Europljana ukida termičke motore i ograničava C02 kad njih 9 milijardi daju gas dizelu i benzinu

STOP dizelašima i benzincima, odlučio EU, protiv Pučka stranka, desničari,  autoindustrija..., Mislav Kolakušić koji je opleo po kolegici Sunčani Glavak, "HDZ trolu" čije je to bio prijedlog u EU Parlamentu. Kazao je kako će takav radikalizam uništiti i osiromašiti Europu i dati zamah ostatku svijeta.

- Rat EU protiv fosilnih goriva vratit će Europu i zapadni svijet 30 godina unatrag. Prije trideset godina Kinezi su vozili bicikle jer nisu mogli bolje, a idućih 30 godina Europljani će voziti bicikle jer neće moći kupiti automobile.

Proglašavanje fosilnih goriva narodnim neprijateljima država Europske unije je potpuno suludo. Na tim gorivima mi smo stvorili modernu civilizaciju i imamo standard kakav imamo. Njihova zabrana sigurno će dovesti do znatnog pada standarda i porasta siromaštva unutar EU, tvrdi hrvatski eurozastupnik, Europska pučka stranka, desničari, a i najveći dio autoindustrije koji se protive tako naglom zaokretu!

Europski parlament izglasao je zabranu proizvodnje automobila na dizel i benzin temeljem prijedloga Sunčane Glavak, no odluke se moraju donijeti i u nacionalnim parlamentima.

VIDEO: - Uzalud 500 milijuna Europljana ukida termičke motore i ograničava C02 kad njih 9 milijardi daju gas dizelu i benzinu Philippe BUISSIN, Copyright © European Union 2022 - Source:
10. 6. 2022

Prema mišljenju europskih političara, električna energija je budućnost u području goriva za osobne automobile, ali i drugih načina prijevoza. Na to jasno upućuju ograničenja emisije stakleničkih plinova i čini se da od toga ne žele odstupiti. Nedavno je postalo jasno da industrija i znanstvenici mogu ponuditi i alternativna rješenja poput vodika ili čak sintetičkih goriva na bazi ugljika dobivenog iz zrak i vodik dobiven iz vode ili drugih izvora. Ova vrsta goriva bila bi znatno manje štetna za okoliš od fosilnih goriva, a ujedno bi radila u kombinaciji s postojećim automobilima s termalnim motorima.


Ima i onih koji drugačije misle, poput Mislava Kolakušića i autoindustrije

- Rat EU protiv fosilnih goriva vratit će Europu i zapadni svijet 30 godina unatrag. Prije trideset godina Kinezi su vozili bicikle jer nisu mogli bolje, a idućih 30 godina Europljani će voziti bicikle jer neće moći kupiti automobile, napisao je na Twitteru Mislav Kolakušić

Automobilske udruge, poput VDA, koja ujedinjuje njemačke proizvođače automobila, stoga su pozvale europarlamentarce da ne donose zakon kojim bi se zabranila proizvodnja i prodaja automobila opremljenih motorima s unutarnjim izgaranjem nakon 2035. Razlozi za to su više. Uz mogućnosti koje nude alternativna goriva, tu je i pitanje infrastrukture, koja bi zahtijevala postavljanje milijuna novih električnih punionica diljem Europe, te pitanje recikliranja električnih baterija.

EU: električni automobili bit će puno jeftinijii

Mišljenju proizvođača pridružile su se i Europska pučka stranka i druge desničarske stranke, koje su, prema drugim medijskim napisima, ukazivale na potencijalna masovna otpuštanja u industriji. Ali neuspješno, većina saborskih zastupnika odbila je inicijativu, glavnog pregovarača u provedbi novog zakona, a Jan Huitema je dodao da će hitna elektrifikacija donijeti i jeftinije nove električne automobile.
 

Unatoč neuspjehu lobista u automobilskoj industriji, nada da zakon neće biti donesen još nije izblijedila. Moraju ga odobriti i zemlje članice EU, a analitičari Bernsteina predviđaju da će zakon biti donesen za ne proizvodnji motora s unutarnjim izgaranjem. Posljednje, ali ne i najmanje važno, političari nisu za ideju da proizvođači kupuju takozvane kredite za e-goriva, čime bi takvi motori bili dostupni na tržištu, praćenjem napretka. Tijekom tog vremena, prema riječima prvog supruga ACEA-e i glavnog direktora BMW-a Olivera Zipsea, dobili bismo jasnu sliku o tome koliko se brzo razvija infrastruktura za punjenje, koliko je učinkovito rudarenje rijetkih metala i koliko se učinkovito recikliraju baterije baterija.