Današnji prekid rada društvenih mreža Facebook i Instagram te Metinog Messengera zadao je glavobolje mnogim korisnicima koji se više od pola sata nisu mogli ulogirati na svoje korisničke račune. U Meti su problem već riješili, a njihovu nepriliku iskoristio je šef konkurentske društvene mreže X, Elon Musk, uputivši šaljivu opasku.
If you’re reading this post, it’s because our servers are working
— Elon Musk (@elonmusk) March 5, 2024
Teškoće tehničlke prirode
Metin glasnogovornik Andy Stone objavio je nedugo nakon prekida da su svjesni problema s pristupom nekim Metinim servisima i da ih rješavaju, a to je učinio i na konkurentskoj X mreži koja i dalje radi bez problema. Nekoliko sati kasnije objavio je i da je problem, za koji je rekao da je tehničke prirode, otklonjen te se ispričao svim pogođenima Vlasnik društvene mreže X, milijarder Elon Musk, u svjetlu problema s kojima su se suočili u Meti, na mreži X ironično su napisali: "Ako čitate ovaj post, to je zato što naši poslužitelji rade."
Što se je dogodilo
Mnogi korisnici su se danas nešto iza 16 sati susreli s problemima u radu popularnih društvenih mreža Facebook i Instagram, a nije radila ni aplikacija Messenger. Korisnici navode da su iznenada automatski odjavljeni sa svog računa i da se nisu mogli ponovno prijaviti.
Na mrežnoj stranici DownDetector,gdje se prekidi mogu pratiti online, više od 600.000 korisnika Facebooka i gotovo 100.000 korisnika Instagrama već je prijavilo probleme. Više od 15.000 korisnika prijavilo je probleme s aplikacijom Messenger.