Nije lako naslijediti gurua Ferdinanda Piëcha, ali Mate Rimec to očito može, Hrvat osmislio najimpresivniji sportski automobil na svijetu

Struja i benzin za nevjerojatnih 445 kilometara na sat! Bugatti Tourbillon s dva elektromotora na prvoj osovini i benzinskim motorom koji okupljaju "1800 grla konjice"

Nije lako naslijediti gurua Ferdinanda Piëcha, ali Mate Rimec to očito može, Hrvat osmislio najimpresivniji sportski automobil na svijetu Bugatti
26. 6. 2024

Bugatti je nedvojbeno u vrhu maloserijskih proizvođača prestižnih sportskih automobila - u pogledu performansi, tehnologije i cijene. Nekoć krunski dragulj carstva šefa Volkswagena, neumoljivog Ferdinanda Piëcha, sada je pod vizionarskim vodstvom hrvatskog elektro gurua Mate Rimca.

Nakon desetljeća dubokog sna, talijanski industrijalac Romano Artioli oživio je marku, no ambiciozno dizajnirani Bugatti EB 110 doživio je neslavan kraj. Koncentrirana stručnost VW grupe tada je donijela uspjeh, a vodeće modele Veyron i Chiron sada prati treća generacija najimpresivnijeg sportskog automobila na svijetu. Novi model zove se Tourbillon.
 

Tourbillon je po prvi puta elektrificiran, ima električni pogon s dva motora na prednjoj osovini i jednim motorom na stražnjoj osovini. Iza vozačevih leđa nalazi se uzdužno postavljen atmosferski benzinski motor, koji zamjenjuje forsirani W16 s četiri turbopunjača iz prethodnih modela. Ponovno mu je povećan obujam, naime na nevjerojatnih 8,3 litre motor s unutarnjim izgaranjem razvija nevjerojatnih 736 kilovata (1000 KS), a to uz dodatnu snagu električnog pogona daje ukupnu snagu od 1324 kW (1800 KS). To je dovoljno za nevjerojatne performanse, za ubrzanje od 0 do 100 km/h u samo dvije sekunde i najveću brzinu od 445 km/h. Važno: električni pogon se može isključiti. I cijena: također nevjerojatnih 3,8 milijuna eura plus PDV.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.